Kannabiksen laillistaminen

2,281 posts, 115 pages, 1,054,413 views

Riku

Posts: 3,187

#1101 • • Riku The Little Prince

Android, 15.11.2005 11:31:
Toisaalta uskon, että vaikka kannabis laillistettaisiinkin koko EU:ssa (tämä nyt vain hypoteesina), siitäkin tulisi hyvin nopeasti suuryritysten tuote. Ts. suuryritysten markkinaosat säilysivät silti ennallaan.

Niinjoo, ja pakko vielä lisätä tähän kuin tuli mieleeni, että kannabiksen viljely tuskin olisi teollisuudelle lähellekään niin tuottavaa kuin helposti valmistettavat tupakat tai alkoholi. Parin kolmen kuukauden energiaa kuluttava, hidas viljelyprosessi toisi yrityksille paljon vähemmän tuottoja, ja ihmiset varmasti kasvattaisivat suuren osan kannabiksestaan kuitenkin itse.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

COBALT

Posts: 1,407

#1102 • • Edited COBALT akitaattori

Wolcastle, 14.11.2005 21:41:
Olis ensin mukava jos sais kokella, harmi ettei marketissa myydä. Olis jees jos tietäis mistä sais.



Tuu ostamaan multa hei!!! Mulla on tossa varastossa sellanen rivistö mistä ihan kohtapuoliin valmistuu sellanen 40 heikkiä kuivaa White Widow'ta. Ota paljon rahaa mukaan, mä en myy alle
5 kilon settejä ollenkaan. Mut pidä kiirettä jooko, mun naapuri alkaa ihan pian ihmetellä tota agregaattorin nakutusta. Se on jo käppäillyt tossa aidan takana parina päivänä...

Voin lähettää sulle privana mun numeron ni sovitaa sit lähemmin. Mä lähetän sulle postiennakkona sit jooko?

*Voi-vitun-urpo-hymiö!*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Riku

Posts: 3,187

#1103 • • Edited Riku The Little Prince

COBALT, 17.11.2005 11:11:
---
Wolcastle, 14.11.2005 21:41:
Olis ensin mukava jos sais kokella, harmi ettei marketissa myydä. Olis jees jos tietäis mistä sais.

---


Tuu ostamaan multa hei!!! Mulla on tossa varastossa sellanen rivistö mistä ihan kohtapuoliin valmistuu sellanen 40 heikkiä kuivaa White Widow'ta. Ota paljon rahaa mukaan, mä en myy alle
5 kilon settejä ollenkaan. Mut pidä kiirettä jooko, mun naapuri alkaa ihan pian ihmetellä tota agregaattorin nakutusta. Se on jo käppäillyt tossa aidan takana parina päivänä...

Voin lähettää sulle privana mun numeron ni sovitaa sit lähemmin. Mä lähetän sulle postiennakkona sit jooko?

*Voi-vitun-urpo-hymiö!*

En mä nyt sanoisi ihan noinkaan. Ei mun mielestä kannabiksen kokeiluhalussa ole vielä mitään väärää, kunhan sen tekee oikein perustein, eikä esim koska tuntuu paskalta elämässä ja haluaa vetää kuupan sekaiisin. Ja silloinkin se on parempi kuin heroiini, ja heroiinin randomkin kokeiluissa mä näkisin jo jotain pahaa, koska se on aine jota en usko että kukaan voi täysin hallita, enkä siihen ikinä itse koskisi. Voin toki olla väärässäkin tässä, muta en usko. Jos se on ns. harmitonta hauskanpitoa, ja luulet että elämäsi on niin kunnossa että haluat ottaa pienen riskin, niin siitä vain. Tuskin se yksin elämääsi pilaa, kuten ei pari saunakaljaa aina silloin tällöinkään. Kyllä niitä vastuullisiakin käyttäjiä löytyy, eikä toi sun asenne nyt ainakaan ole fiksuin tapa suhtautua tälläisiin, anteeksi nyt. Jos toi koko viesti oli pelkkä trolli, niin teitä on kyllä nyt vedätetty narussa kuin pässiä ikään.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

COBALT

Posts: 1,407

#1104 • • Edited COBALT akitaattori

pHaze, 17.11.2005 11:39:
---
COBALT, 17.11.2005 11:11:
---
Wolcastle, 14.11.2005 21:41:
Jos toi koko viesti oli pelkkä trolli, niin teitä on kyllä nyt vedätetty narussa kuin pässiä ikään.



Ihan sama, mä vaan hirnun täällä naama punasena...! HEHE!!!

Älä Ripa ota niin vakavasti, hirnutaan kimpassa..!!! *nauru*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Caro²

Posts: 5,301

#1105 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Wolcastle, 14.11.2005 21:41:
Olis ensin mukava jos sais kokella, harmi ettei marketissa myydä. Olis jees jos tietäis mistä sais.


Kandee ehkä kirjottaa foorumille jokunen viesti enemmän, ettei homma olis ihan noin läpinäkyvää.. Noin rakentavana kritiikkinä sinne toimistolle.
Fyrisch

Posts: 4,525

#1106 • • Edited Fyrisch
:D

Edit: kameraeditrspieni0wh.jpg
hallucinogen

Posts: 8,190

#1107 • • hallucinogen Edain

Caro², 17.11.2005 11:50:
Kandee ehkä kirjottaa foorumille jokunen viesti enemmän, ettei homma olis ihan noin läpinäkyvää.. Noin rakentavana kritiikkinä sinne toimistolle.


Noi on kyllä aina hauskoja kun eka viesti "mistäköhän sais" ja samana päivänä rekannu =D Hitsi kun kaipaan sitä yhtä tyyppiä joka lähetti mulle postiakin oikeen et "mistä sais douppia" kun oli täältä kaivanu mailin esiin :D

--
pikku-*possu*

Riku

Posts: 3,187

#1108 • • Edited Riku The Little Prince

COBALT, 17.11.2005 11:44:
---
pHaze, 17.11.2005 11:39:
---
COBALT, 17.11.2005 11:11:
---
Wolcastle, 14.11.2005 21:41:
Jos toi koko viesti oli pelkkä trolli, niin teitä on kyllä nyt vedätetty narussa kuin pässiä ikään.

---


Ihan sama, mä vaan hirnun täällä naama punasena...! HEHE!!!

Älä Ripa ota niin vakavasti, hirnutaan kimpassa..!!! *nauru*

Ok, ehkä mulla on vielä oppimsta ton nauramisen suhteen :) Mutta ton viestin kirjottaja ei ehkä ymmärtäisi vitsiäsi.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

COBALT

Posts: 1,407

#1109 • • COBALT akitaattori

hallucinogen, 17.11.2005 12:03:
---
Caro², 17.11.2005 11:50:
Noi on kyllä aina hauskoja kun eka viesti "mistäköhän sais" ja samana päivänä rekannu =D Hitsi kun kaipaan sitä yhtä tyyppiä joka lähetti mulle postiakin oikeen et "mistä sais douppia" kun oli täältä kaivanu mailin esiin :D



No, kato kaveri oli ovelana keksiny sun piilomainonta-nickin, ja iski heti jakeluportaan yläpäähän ylennyksen toivossa, jee...!!! Hyvä ettet menny halpaan, peace!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

hallucinogen

Posts: 8,190

#1111 • • hallucinogen Edain

COBALT, 17.11.2005 12:14:
No, kato kaveri oli ovelana keksiny sun piilomainonta-nickin, ja iski heti jakeluportaan yläpäähän ylennyksen toivossa, jee...!!! Hyvä ettet menny halpaan, peace!


Ois alkanu vaan vedättää "joo paljo sä haluut mulla ois muutama kilo kukkaa ja kilo hartsia et paljo haluut?" Karhuryhmä ryntää sit suurella operaatiolla pidättämään Malmin huumeparonia alias hallua =D "löysimme selviä viitteitä huumeviljelmistä! Asunnosta takavarikoitiin kukkaruukkuja, multaa, substraalia, pöytätuuletin ja kannabisruisku!"

--
pikku-*possu*

Riku

Posts: 3,187

#1112 • • Edited Riku The Little Prince

COBALT, 17.11.2005 12:16:
Ok, ehkä mulla on vielä oppimsta ton nauramisen suhteen :)

---


Ei varmasti ole, mutta sitä ei koskaan voi harrastaa liikaa! Paitsi joskus hirnuntaöveri voi kyllä iskeä salakavalasti, eikö...? ;)

Kylkyl, ehkä mua vietiin nyt tässä kun pässiä narussa ,) Mut enemmän oon just huolissani siitä, että toi tyyppi ei ainakaan ikinä enää kirjota tänne mitään, ja yritä keskustella asiasta. Ehkei olisi muutenkaan, mutta nyt ei ainakaan. Koska mä nyt en ainakaan ihan heti jaksa uskoa mihinkään KRP:n salanickiteorioihin :) Vaikka kytät tuntuu olevan toisinaan värvätty juuri sieltä geenipoolin alimmasta päästä, niin ei kai nekään voi noin tyhmiä voi olla, vai voiko? Tai ehkä ne luottaa meidän tyhmyyteen, mutta onnea vaan yritykselle sitten :D

--
Kyseenalaista aina kaikki.

nuance

Posts: 1,963

#1113 • • nuance cov ops, combat, sunrise

pHaze, 17.11.2005 12:27:
Koska mä nyt en ainakaan ihan heti jaksa uskoa mihinkään KRP:n salanickiteorioihin :)



Niinno, isoveli valvoo *orwell*. Kerran noteerasin ku #klubitukselta quittas jonka hosti oli joku *!*@poliisi.fi. Hauskaa oli kans ku yks nimeltämainitsematon frendi kerto ku Koneistossa oli tullu joku setä kyselemään "douppii" eikä sit osannu nimetä tapahtumassa esiintyvistä artisteista muita ku Mr A:n. Oli se ainakin Unelmakämppää sit kattonu.

Ei nää Suomen polizein klubiskenesoluttautumistaktiikat ihan kauheen edistyneiltä vielä vaikuta. :D

Voihan nää sit olla yhtä hiton isoa trollisalaliittoakin. Kuka tietää.
COBALT

Posts: 1,407

#1114 • • COBALT akitaattori

nuance, 17.11.2005 12:36:
---
pHaze, 17.11.2005 12:27:

*CLIP-CLAP*

Voihan nää sit olla yhtä hiton isoa trollisalaliittoakin. Kuka tietää.



trolli...? Sehän on se ku veetään veneen perässä ja tulee fisui, juu...!


*Otan-kolmannnen-oluen-hymiö!*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

hallucinogen

Posts: 8,190

#1115 • • hallucinogen Edain
Riku on kuiteskin ite krp:n vasikka kun vähättelee moisia salaliittoja ;D

--
pikku-*possu*

Riku

Posts: 3,187

#1116 • • Riku The Little Prince

nuance, 17.11.2005 12:36:
Ei nää Suomen polizein klubiskenesoluttautumistaktiikat ihan kauheen edistyneiltä vielä vaikuta. :D

Hyst, älä nyt anna niille vinkkejä että niiden pitäis parantaa toimintaansa jos ne seuraa ,) Jää vielä kaikki fakkiin :D

--
Kyseenalaista aina kaikki.

COBALT

Posts: 1,407

#1117 • • COBALT akitaattori

Tontsis, 17.11.2005 12:47:
---
pHaze, 17.11.2005 11:39:
Jos se on ns. harmitonta hauskanpitoa, ja luulet että elämäsi on niin kunnossa että haluat ottaa pienen riskin, niin siitä vain. Tuskin se yksin elämääsi pilaa, kuten ei pari saunakaljaa aina silloin tällöinkään.
---


Tarkoititko riskin ottamisella sitä, että kiinnijäädessään menee työpaikka ja maine, saatetaan määrätä säännöllisiin virtsatesteihin ajokortin säilyttämiseksi, saatetaan erottaa opiskelupaikasta, poliisi suorittaa kotietsinnän, kokeilija saa rikosrekisterin huumausainerikoksesta, vai tarkoitatko sitä, että sakkorangaistus saattaa tuntua vähempivaraisen elämäntilanteessa kohtuuttomalta? :)

Jos mä olisin pikkupaikkakunnalla ajokortillinen viimeisen vuoden opiskelija ilman sivutoimea, hakemassa lastenhoitotyöpaikkaa ja mulla olis kotona epäilyttävä määrä elektroniikkaa ja polkupyöriä, joiden omistajuuttani en pysty osoittamaan, niin kyllä mä mieluummin hakisin ne saunabisset naapuri-Siwasta ja hakkaisin jonkun ihan vaan siks ku bisse tekee mut niin hulvattomaks ;)



NYT REPES! Ei jumankauta mitä läppää...!!!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Wolcastle

Posts: 2

#1118 • • Wolcastle
Ja samantien kuuluisuuteen. Mutta kiitos herra x:lle? Voisko joku käydä hakee alkosta vielä pari pulloa kossua.
COBALT

Posts: 1,407

#1119 • • COBALT akitaattori

Wolcastle, 17.11.2005 16:06:
Ja samantien kuuluisuuteen. Mutta kiitos herra x:lle? Voisko joku käydä hakee alkosta vielä pari pulloa kossua.



Heikko seivaus! *toktok*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Riku

Posts: 3,187

#1120 • • Riku The Little Prince

COBALT, 18.11.2005 12:02:
---
Wolcastle, 17.11.2005 16:06:
Ja samantien kuuluisuuteen. Mutta kiitos herra x:lle? Voisko joku käydä hakee alkosta vielä pari pulloa kossua.

---


Heikko seivaus! *toktok*

Ja jos toi on taas läppää, niin sä et kyllä tajua millon lopettaa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.