Kannabiksen laillistaminen

2,281 posts, 115 pages, 1,056,148 views

vaavu

Posts: 1,324

#521 • • vaavu vara-vana

serotonot:
luettuani myös muutaman aiemman postauksen, voisin kuvitella että herra on alkanut syömään mahdollisesti välimerkkejä ja lauseenrakenteita *ding*



Näyttääpä siltä että nyt se herra rupesi vastapainoksi ulostamaan syötyjen lauseenrakenteiden tilalle kysymysmerkkejä.
Avatar
#522 • • yana Guest

SikaihQ:
Nykyisillä testimetodeilla ei kyetä erottamaan, onko kannabiksesta positiivisen näytteen antanut ollut näytettä otettaessa päihtynyt vai ovatko tuloksen aiheuttaneet esim. muutama päivä sitten käytetty kannabis. Ei edes verikokeesta. Joten rattijjuopumuksesta tulee rapiskaa vaikka ei olisi päihtynyt. Tämä on niin älytöntä että se on vaikea uskoa todeksi, mutta näin vaan on.
Jos satut olemaan kannabiksen käyttäjä ja saat tuomion rattijuopumuksesta vaikka et ollut päihtynyt, suosittelen ehdottomasti valittamaan tuomiosta korkeimpaan mahdolliseen tuomioistuimeen asti.



eiks homma mee niin että jos tosta pikatestista tulee positiivinen, paasee verikokeeseen. jos siina tulee negatiivinen ei tule syytetta rattijuopumuksesta.

vrt. tony halme joka sai positiivisen amfetamiininaytteen takia tuomion huumausaineen kaytosta vaan ei rattijuopumuksesta koska verikokeessa tuota ei loytynytkaan enaa

[muokattu 15.5.2004 13:26]
serotonot

Posts: 3,137

#523 • • serotonot Paul Easy

vaavu:
---
serotonot:
luettuani myös muutaman aiemman postauksen, voisin kuvitella että herra on alkanut syömään mahdollisesti välimerkkejä ja lauseenrakenteita *ding*

---


Näyttääpä siltä että nyt se herra rupesi vastapainoksi ulostamaan syötyjen lauseenrakenteiden tilalle kysymysmerkkejä.


Tai sitten tuo on taipuisaa huutoa?
Lucky-13th

Posts: 383

#524 • • Lucky-13th
mun ilmasut vai ilmasu, ON vai OLI epäselvä? yhessä vai kaikissa viesteissä? luittekste ees sitä teksii minkä kirjotin mikä aiheutti sen et kirjotan tätä?jos luitte ni miks te kirjottelette mun ilmasutaidoista eikä siitä mistä oon kertonu?jos ette lukenu ni lukekaa

[muokattu 15.5.2004 13:28]

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

serotonot

Posts: 3,137

#525 • • serotonot Paul Easy

Njah:
mun ilmasut vai ilmasu, ON vai OLI epäselvä?



-sut, ON

[muokattu 15.5.2004 13:28]
Avatar
#526 • • yana Guest

hallucinogen:
Onkos kukaan lukenut et onko siihen juttuun tullut selvyyttä kun eräs jannu oli hollannissa matkallaa poltellut täysin laillisesti kannabista ja sai sitten täällä Suomessa käyttörikoksesta rangaistuksen kun jäi jotenkin kiinni? Tää kaveri valitti tosta asiasta mutta en oo nähny missään et miten asia on päättynyt tai edistynyt.



suomen lakihan taitaa kieltaa jotkut asiat kansalaisiltaan vaikka ne tapahtuisivat maan rajojen ulkopuolella sanoi paikallinen laki asiasta mita tahansa.

tosin taa ei valttamatta taida menna siihen kastiin

[muokattu 15.5.2004 13:31]
Riku

Posts: 3,187

#527 • • Riku The Little Prince
Pointti oli, on ja tulee olemaan epäselvä. Jos iso kasa ihmisiä pitää jotain typeränä, ja olet itse ainoa joka hommaa puolustaa, niin kannattaa miettiä ja tutkia ainakin muutamaan otteeseen homma tarkkaan läpi että josko vaikka omassa katsontakannassa ois jotaan vikaa sen sijaan että itsetietoisesti väittää että on ainoa fiksu ihminen maailmassa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Lucky-13th

Posts: 383

#528 • • Lucky-13th
allright,pahoittelen,tästä lähtien lupaan nussia jokaista pilkkua mahdollisimman syvälle jotta tyhmimmätki ymmärtää jos tai kun saisin ensin tietää että onko luonnon omat hallusinogeenit sitä ”hyvän ja pahan tiedon puun hedelmää”mitä kaks apinaa meni syömää ja ”tajusivat” olevansa alasti,aika hassuu.. VAI sitä ehtoollista mitä yks kaveri meni opetuslapsilleen tarjoamaan ja sanoi: ”tämä on minun ruumiini”?. Mun mielikuvitus sanoo teille että tää teksti ois pitäny lisää raamattuu: Jota tuleva peto ei teille halua antaa ja peittää maan omalla paskallaan johon kansalaiset ihastuu ja asuvat paskasta kyhätyissä laatikoissa ja viihtyvät oikein ilosesti

pakko mun tunnustaa et mun teksit on aikalailla epäselvii..mut kyl niis on juttuu jos osaa ajatella ja jättää pilkkujen raiskaukset väliin,mut se juttu on suuremmalle osalle porukast aika sekavaa mut uskon et joku kummiski tajuu..
ja mitä helvettii sä rupeet taas selittään,eks jätkä tajuu mitää muuta ku sen mitä voit hyväksyy?! iso kasa ihmisiä näyttää ihan vitun tyhmältä!onks kukaa ikinä huomannu et porukassa tyhmyys tiivistyy,ennemmin tai myöhemmin..millo mä oon väittäny olevani ainoa fiksu ihminen? se on fakta massaa on helppo kusettaa jos sul on oikee suu, sit ku on pää täynnä kusta ja paskaa mikä on tullu mediasta ni ei voi muuta enää hyväksyykkää tai muuttaa ajattelutapaa mikä on kaikista tärkein jos haluu ite ”tajuta” jotain

[muokattu 15.5.2004 13:55]

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

serotonot

Posts: 3,137

#529 • • serotonot Paul Easy

Njah:
allright,pahoittelen,tästä lähtien lupaan nussia jokaista pilkkua mahdollisimman syvälle jotta tyhmimmätki ymmärtää jos tai kun saisin ensin tietää että onko luonnon omat hallusinogeenit sitä ”hyvän ja pahan tiedon puun hedelmää”mitä kaks apinaa meni syömää ja ”tajusivat” olevansa alasti,aika hassuu.. VAI sitä ehtoollista mitä yks kaveri meni opetuslapsilleen tarjoamaan ja sanoi: ”tämä on minun ruumiini”?. Mun mielikuvitus sanoo teille että tää teksti ois pitäny lisää raamattuu: Jota tuleva peto ei teille halua antaa ja peittää maan omalla paskallaan johon kansalaiset ihastuu ja asuvat paskasta kyhätyissä laatikoissa ja viihtyvät oikein ilosesti

pakko mun tunnustaa et mun teksit on aikalailla epäselvii..mut kyl niis on juttuu jos osaa ajatella ja jättää pilkkujen raiskaukset väliin,mut se juttu on suuremmalle osalle porukast aika sekavaa mut uskon et joku kummiski tajuu..



Pistä kiltti edes pari välimerkkiä noihin sun lauseisiis. Onhan siellä niitä jo nyt mutta ei ne ainakaan tee tota yhtään luettavammaksi.
Lucky-13th

Posts: 383

#530 • • Lucky-13th
jos johtaja ei muuhun pysty ni sit se vetoo ja puolustautuu kaikenlaisien sopimusten ja lakien taakse,esim just tällänen pilkunnussinta on yks semmonen laki..hirvee haloo jostai tekstist mikä sisältää vaikeet tekstii..kukaa ei oo kommentoinu sitä ”juttuu” vaa pelkkii kirjotusvirheit ja semmost,just tälläst tää on ku hallusinogeenit pidetää piilossa..hyvä näin mut kyl pikkasen vois rajoja löysätä..esim jättämällä sakottamisen kokonaa pois tai et ne massit menis mielenterveyden tukemiseen,koska tälläne tasoero voi aiheuttaa skitsofreniaa

[muokattu 15.5.2004 14:02]

[muokattu 15.5.2004 14:08]

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Riku

Posts: 3,187

#531 • • Riku The Little Prince
Mä voin kommentoida sitä juttuu: Raamattu on pelkkää fiktiivistä kirjoitusta kuvitteellisesta jumalasta ja yhdestä tyypistä, joka onnistui satojen muiden messias-ehdokkaiden joukosta nousemaan kannabisöljyn parantavien vaikutusten ansiosta (joo, tästä on olemassa teoria) omaan sisällöttömään elämäänsä tarkoitusta etsivän taikauskoisen väkijoukon tukemana paljon suurempaan asemaan kuin yksikään ihminen todellisuudessa ansaitsisi, ja sen takia mua ei henkkoht vois vähempää kiinnostaa mitä tekofiksuja ja pseudomerkityksellisiä arvoituksellisia lauseita sinne kukakin haluaa lisätä.

ps. eiks oo helppoo lukee tollasta tekstiä.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Lucky-13th

Posts: 383

#532 • • Lucky-13th
seki todistaa jo jotai et sä ees oot olemassa! tiätsä ees kuka sä oot? Luuletsä et sä oot vaa joku numerosarja jossai kaavassa!? Älä rupee selittään mitä raamattu on,se on parasta profetiaa mitä on olemassa,ne on semmosii vertauskuvii mitä pieni osa tajuu,esim peto,sehän on sun naamas edessä jokapäivä ja sä kumarrat sitä ihan ilosesti..Niin tekevät kaikki,suurin osa ei tajuu ja osa tajuu sen eikä ota mitää mikrosirui.
mikrosiru on se mikä sanoo et onks sul oikeus vai ei,bussissa,pankkiautomaatilla,puhelinkiskalla..niit ei oikeesti tarvita mut helpol tiel ku oot kulkenu ni pilkkuu on helppo nussii,esim eks oo noloo kuulla ku joku sanoo et ”hyi vittu tää paita on kauhee,kuka tälläst haluu kato nyt millanen nappi toi tos on”just kaikenlainen suojautuminen ja vetoominen sovittujen lakien ja sopimuksien taakse on semmost vittumaista pelleilyy..eks järki riitä ku pitää allekirjottaa kaikkee?

kumarrut nostamaan asiallisen postin josta 90% on mainoksia mitkä yrittää manipuloida sut ostamaan jotain mitä et tarvii tai muuttamaan ajattelutapaa,kuamrrut katsomaan tv:tä kumarrat tietokoneen näyttöä..sitä se on..pelkkää harhaa ja materiaalia,paskaa..sitä parasta.
tost on hyvä lähtee ottamaan selvää ja avaamaan uusia silmiä ja kuvakulmia

[muokattu 15.5.2004 14:25]

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Roger Roger

Posts: 3,372

#533 • • Roger Roger Kentti

Njah:
esim peto,sehän on sun naamas edessä jokapäivä ja sä kumarrat sitä ihan ilosesti.


Kyllä se peto asuu sisällä. Toki peilistä sen sitten näkee.

Sen kanssa on vaan opittava elämään tai sit vaan kohdattava pahimmat pelkonsa.

[muokattu 15.5.2004 14:43]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Riku

Posts: 3,187

#534 • • Riku The Little Prince
No mä leikin sun sääntöjen mukaan hetken.

Njah:
seki todistaa jo jotai et sä ees oot olemassa

Ei se todista mitään. Se tekee loputtomuuden olemassaolosta todennäköistä, joskaan ei todistettua, mutta loputtomuuden olemassaolo ei vielä tee olemassaolosta loputonta.

tiätsä ees kuka sä oot?

Mä oon pieni pisara suuressa ykseyden yhteistajunnan ikuisessä meressä yhteisyyden yksilöllisenä esiintymänä! IHQ!!! PLUR!!!!!!!

Luuletsä et sä oot vaa joku numerosarja jossai kaavassa!?

En mä ole pelkkä numerosarja, mä olen satunnaislukugeneraattori.

Älä rupee selittään mitä raamattu on,se on parasta profetiaa mitä on olemassa,

Noin sanoo vaan ne jotka ei osaa kunnolla tulkita vessapaperia.

ne on semmosii vertauskuvii mitä pieni osa tajuu,

Meinaakko? Et ne ei oikeesti kävellykään vetten päällä ja muuttanu vettä viiniks? Voi paska, nyt särky maailmankuva.

sehän on sun naamas edessä jokapäivä ja sä kumarrat sitä ihan ilosesti.

Ehkä mä oon peto kun mä en muita kumarra koska pelkään niin hysteerisesti et joku raiskaa mua peppuun ja joudun homouden takia sit helvettiin.

Niin tekevät kaikki,suurin osa ei tajuu ja osa tajuu sen eikä ota mitää mikrosirui.
mikrosiru on se mikä sanoo et onks sul oikeus vai ei,bussissa,pankkiautomaatilla,puhelinkiskalla.

Ei se saatana kauheen kova jätkä voi olla jos se tarvii mikrosiruja meidät voittamaan. Ja jos jumala viel hävii sille tän sodan ennen loppua, niin sehän on sit vielä nössömpi. Luulis et AK-47:lla pärjää tollasille, ja siin ei oo yhtään sirua.

niit ei oikeesti tarvita mut helpol tiel ku oot kulkenu ni pilkkuu on helppo nussii,esim eks oo noloo kuulla ku joku sanoo et ”hyi vittu tää paita on kauhee,kuka tälläst haluu kato nyt millanen nappi toi tos on”

Itseasiassa mä suunnattomasti nauttisin omahyväisesti tuollaisia läppiä suustaan päästävän ihmisen typeryydestä, ja tuntisin ylemmyydentunnetta nolouden sijaan. Vähän niinkun nytkin.

just kaikenlainen suojautuminen ja vetoominen sovittujen lakien ja sopimuksien taakse on semmost vittumaista pelleilyy..eks järki riitä ku pitää allekirjottaa kaikkee?

Sanoo mies, joka nyt allekirjottaa ilman mitään tukevia faktoja, 2000v vanhoja tekstejä jostain yliluonnollisesta voimasta joka omistaa sun kuolemattoman sielus ;) Eiks järki riitä kun pitää pelkkään uskoon turvautua? ;)

kumarrut nostamaan asiallisen postin josta 90% on mainoksia,kuamrrut katsomaan tv:tä kumarrat tietokoneen näyttöä..sitä se on..pelkkää harhaa ja materiaalia,paskaa..sitä parasta.

Mä en tiedä mitkä sun fetissit on, mutta mä yleensä kumarran lähinnä vessapöntölle vähän moninkerroin, ja sillonkin vaan jos on vatsa kovana. Ja sillonkaan kyse ei hirveesti oo palvomisesta vaan pikemminkin pelkästä paskasta ja sen vapaasta ilmaisusta.

tost on hyvä lähtee ottamaan selvää ja avaamaan uusia silmiä ja kuvakulmia

Voit ihan rauhassa porailla otsaas lisää silmiä miten haluat, mutta mä tyydyn kahteen omaani ilman mitään implantteja Brainwash Inc:ltä. Kuvakulmista voivat nämä enemmän asiaan dedikoituneet todeta jotain, mä keskityn enemmän musiikilliseen ilmaisuun.

[muokattu 15.5.2004 14:40]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

siveys

Posts: 2,492

#535 • • siveys lovely
*huoh*
Lucky-13th

Posts: 383

#536 • • Lucky-13th
miten vaan haluutkaan uskoo,meille on annettun vapaus valita mut sitä ollaan koko ajan rajottamassa,eks oo ihan järkevästi ajateltu et ”jumala” loi itestään itelleen ”vihollisen” ja asetti luonnon siihen rajatilaan mistä kasvoi apina mikä meni syömään sieniä tai jotai sellast mikä johti ”tajuamiseen” ja sen avulla meillä on vapaus täällä suodattimessa vihollisen voimilla valitä mihin me mennään vähäks aikaa ootteleen uutta ”alkuräjähdystä”,napapiiritki vaihtaa paikkaa aina vähän välii mikä on sen looppaamisen todisteena,ja mä toivon ja luotan siihen et tää looppaa..

se et sä heität läppää jostai mihin et osaa vastata antaa mulle semmosen kuvan susta et sutki on aivopesty tän systeemin ansioista,voiko olla et me kaikki ollaan odotettu tuhansia vuosia et voidaan pilaa tää kaunis paikka mikä puhdistaa ite itteensä ja me ollaan muuttumassa roskiks?mihin tää johtaa?täst ei voi hyvää seuraa,tää planeetta on pilalla,koitetaan ens kerral muistaa näit asioita (dejavu) ettei aiheuteta nii paljoo tuhoo ku tällä kertaa tai viimeks..kyl me joskus opitaa*vink* jos tää ei oo totta ni ainaki voin toivoo et loppupeleis kaikki on kiinni siit mihin uskoo,thats the only hope we have

tätäkää keskustelua ei olis pitäny tapahtuu!mut se tapahtu siks et kummatki ollaan nii itsepäisiä ettei voida tunnustaa tai pyytää anteeks,mikä johtaa siihen et väitellään loppuun asti,ja kerrotaan vaik millasii salaisuuksii jos vaan vastakohta heittaa tarpeeks hyvän jutu minkä johdosta yleisö muuttaa mielipidettään tai nauraa toiselle

[muokattu 15.5.2004 14:56]

[muokattu 15.5.2004 15:00]

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Riku

Posts: 3,187

#537 • • Riku The Little Prince
Mä en nyt muuten enää jaksa turhaan hakata päätäni seinään (edit: saatana, löin sen sitten heti tämän jälkeen kaapin oveen, taivaallinen kosto selvästi), mut...

Njah:
apina mikä meni syömään sieniä tai jotai sellast mikä johti ”tajuamiseen

...musta on aina yhtä hellyyttävää kun joku psykedeelejä popsinut tyyppi tulee itsetietoisesti selittämään että se tajuaa kaiken muita paremmin, ja pystyy omasta mielestään selittämään psykedeeleillä omien vainoharhojensa perusteella aivan kaiken evoluutiosta elämän tarkoitukseen *sydän*

[muokattu 15.5.2004 15:08]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#538 • • [Nuclear] el aprendiz
Hulluja yhtä kaikki.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Lucky-13th

Posts: 383

#539 • • Lucky-13th
ihan miten vaan sä sen haluut käsittää,mut ei välttämät kaikki oo samanlaisii ku sä tai sit jos on ni ei oo kauaa loppupeleihin

http://www.nature.com/nsu/020729/020729-6.html
http://www.newscientist.com/news/news.jsp?id=ns99992616
http://www.lacbc.org/brain.html
http://www.sky.org/ajankohtaista/

pari linkkii kannabiksen vaikutuksista,noi kopioin hamppufoorumista jossa jengi käy keskusteluu ihan niinku täälki,paitsi hiukan rauhallisemmin ja järkevämmistä ja tärkeemmistä jutuista www.hamppu.net/

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Roger Roger

Posts: 3,372

#540 • • Roger Roger Kentti
Kellään tieto kuinka liittyä kannabisyhdistykseen?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät