Bugia

752 posts, 38 pages, 498,354 views

jjkobsson

Posts: 959

#261 • • jjkobsson
To-pe yönä itselleni tuli jokin uusi ryhmäviestiketju luettavaksi. Kun klikkasin otsikkoa (taisi koskea super8:a) se katosi kokonaan ja jäljelle jäi vain kaksi jo ikivanhaa ryhmäviestiketjua. Silti tuolla sivun ylälaidassa oli tuon :: kaverit :: jälkeen tunnin verran boldattu 10R ilmoitus, jota klikkaamalla tuli esiin aina vaan ne vanhat kaksi ketjua. Onkohan enää mitään mahdollisuutta päästä lukemaan sitä uutta ryhmäviestiketjua?

--
||jjkobsson||

Karski

Posts: 6,049

#262 • • Karski Pomon kätyri

Timce, 16.2.2007 17:13:
Plus merkki +++ ei toimi profiilin kommenteissa.



Ei se toimi monessa muussakaan mestassa
(esim. sanomakentässä) firefoxilla. IE:llä toimii.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

ihani

Posts: 403

#263 • • Edited ihani vp
Mulle tuli yks ryhmäviesti neljään kertaan!

Luulen et syynä on se että mun vanha nick oli "ihani, ihani, ihani" ja uus nick on pelkästään "ihani" ja molemmat on kai siin lähetyslistalla.

--
nyt äkkiä sitä saksaa lautaselle

Kolera

Posts: 4,256

#264 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

domi, 24.1.2007 14:03:
---
Juhgu, 24.1.2007 13:52:
Vanhassa blogientryssäni näkyy "3 kommenttia", mutta ko. kommentteja ei kuitenkaan näy.

---

Samoin mulla, meniköhän nää silloin kun klubbarin tietokanta taannoin sekosi?


Sillonhan ne meni. Kaikki siihen mennessä laitetut kommentit blogeihin katos mutta blogeissa kyllä ilmoitetaan että montako viestiä siihen on laitettu. Huomasin kyseisen asian viikon sisään tuosta tapahtumasta.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Kolera

Posts: 4,256

#265 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Tuo http://www.laserpoint.fi/css/laserpoint.css ei oikeen tykkää toimia yhteen noiden kolmen viimoisimman teeman kanssa.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

siveys

Posts: 2,492

#266 • • Edited siveys lovely
Jaha.. Menin sitten muokkaamaan tätä viestiä kun piti vastata siihen :D

No idea oli alunperin se, että jos joku vastatessaan quottaa ignoraamani käyttäjän kirjoitukset niin ne päätyvät kuitenkin minun silmiini.

Tämä on pieni ongelma, koska minulle tulee lähes poikkeuksetta paha mieli kun näen yhden henkilön postauksia ja en viitsisi lakata koko foorumin seuraamista tämän takia.
koo

Posts: 379

#267 • • koo
Kun painan 'kaverit'-namiskuukkelia päädyn valkoiselle sivulle, jolla ei ole mitään. Siis täysin blankko. Joko tämä on bugi tai sitten olen poikkeuksellisen epäsuosittu.

--
Backstagella on paratiisi.

Jago

Posts: 4,039

#268 • • Jago un-trained monkee

koo, 5.4.2007 18:39:
Kun painan 'kaverit'-namiskuukkelia päädyn valkoiselle sivulle, jolla ei ole mitään. Siis täysin blankko. Joko tämä on bugi tai sitten olen poikkeuksellisen epäsuosittu.


mulla näkyy oma lista, mutta sun lista näkyy tosiaan valkosena

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

koo

Posts: 379

#269 • • koo

Jago, 5.4.2007 18:41:
---
koo, 5.4.2007 18:39:
Kun painan 'kaverit'-namiskuukkelia päädyn valkoiselle sivulle, jolla ei ole mitään. Siis täysin blankko. Joko tämä on bugi tai sitten olen poikkeuksellisen epäsuosittu.

---

mulla näkyy oma lista, mutta sun lista näkyy tosiaan valkosena



Onko toi kaverilista mahdollista blokata jostain? Ehkä olen niin blondi, että olen vahingossa sulkenut sen tai jotain vastaavaa?

--
Backstagella on paratiisi.

Jago

Posts: 4,039

#270 • • Jago un-trained monkee

koo, 5.4.2007 18:43:
---
Jago, 5.4.2007 18:41:
---
koo, 5.4.2007 18:39:
Kun painan 'kaverit'-namiskuukkelia päädyn valkoiselle sivulle, jolla ei ole mitään. Siis täysin blankko. Joko tämä on bugi tai sitten olen poikkeuksellisen epäsuosittu.

---

mulla näkyy oma lista, mutta sun lista näkyy tosiaan valkosena

---


Onko toi kaverilista mahdollista blokata jostain? Ehkä olen niin blondi, että olen vahingossa sulkenut sen tai jotain vastaavaa?


en usko.
jollain muullakin tais jossain vaiheessa näkyy lista tollasena
jos kaverilistalla ei oo ketän silloin siinä muistaakseni näkyy joku "yhtään kaveria ei blaablaa :("

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Miksan

Posts: 1,464

#271 • • Miksan

Jago, 5.4.2007 18:48:
en usko.
jollain muullakin tais jossain vaiheessa näkyy lista tollasena
jos kaverilistalla ei oo ketän silloin siinä muistaakseni näkyy joku "yhtään kaveria ei blaablaa :("


Jos ei oo yhtään kaveria listalla se näkyy nimenomaan valkosena.
koo

Posts: 379

#272 • • koo

Miksan, 5.4.2007 19:00:
---
Jago, 5.4.2007 18:48:
en usko.
jollain muullakin tais jossain vaiheessa näkyy lista tollasena
jos kaverilistalla ei oo ketän silloin siinä muistaakseni näkyy joku "yhtään kaveria ei blaablaa :("

---

Jos ei oo yhtään kaveria listalla se näkyy nimenomaan valkosena.



Ahaa, ennen siinä tosiaan taisi lukea 'ei yhtäkään kaveria :('

Se ei siis ollutkaan bugi vaan ominaisuus.

--
Backstagella on paratiisi.

Miksan

Posts: 1,464

#273 • • Miksan

koo, 5.4.2007 19:30:
Ahaa, ennen siinä tosiaan taisi lukea 'ei yhtäkään kaveria :('

Se ei siis ollutkaan bugi vaan ominaisuus.


Kyllä se voi ihan hyvin bugiki olla, musta ainaki aika omituista et siihen tulee ihan pelkkä valkonen ruutu.
siveys

Posts: 2,492

#274 • • Edited siveys lovely

Jos joku vastatessaan quottaa ignoraamani käyttäjän kirjoitukset niin ne päätyvät kuitenkin minun silmiini.


Voisko tän korjata vaikka sillain, että sais ignore-listaan semmosen checkboxin josta voisin valita, että en näe myöskään mitään sellaisia viestejä, jotka sisältävät linkin ignoraamieni ihmisten profiileihin? Tyyliin 'AND message_content NOT LIKE '%profiili.php?id=123456%'. Tällä saisi poistettua viestiketjusta ainakin ne viestit, jotka quottaavat ignorattujen henkilöiden kirjoituksia asianmukaisesti.

Tämä tietysti sensuroi myös sellaisten ihmisten kirjoitukset, jotka viitsivät vastata ignoroiduille käyttäjille, mutta itse olen ainakin valmis tekemään tämän uhrauksen. Voin mielelläni auttaa tuon tekemisessä jos apu on tervetullutta - tämä "bugi" puri minua nimittäin taas tänään :(
Bio

Posts: 4,429

#275 • • Bio The Bullies / Pinky
Mulla on nyt jo kolme kertaa tapahtunut niin et en pääse kirjautuu sisään. Pitää aina tilata uus salasana ja sen kans sit pääsee kirjautuu.. *valivali* pikkujuttu, mut hiukan ärsyttävä..
Nectarine

Posts: 475

#276 • • Nectarine Rouva T
Miksi, oi miksi toisissa ketjuissa noi sivulla olevat mainokset on tekstin päällä? Samaan törmää kuvissakin, osa kommenteista on mainosten alla.

--
Prinsessa Ruusunen

zenny

Posts: 1,145

#277 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
mikähän nyt oikeen mahtaa olla vikana kun mun mies ei pääse omalla nicillänsä sisään tänne..???

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Freja

Posts: 8,774

#278 • • Freja Sihteeri
Onko se nyt mun koneessa vika vaiko klubbarissa, kun aika monesta napista menee sivu valkoiseksi jossa on tekstiä punasel, sinisel ja mustal. Onko se ny sitä mitälie html-koodia tms EMMÄTIIÄ mut silti se on rasittavaa ku yrittää painaa forumia ni se menee siihen, yritän painaa kavereita ni se menee siihen, yritän painaa profiilia ni se menee siihen.. Nihkeetä :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

domi

Posts: 7,069

#279 • • domi Työn sankari.

Freja, 18.4.2007 22:16:
Onko se nyt mun koneessa vika vaiko klubbarissa, kun aika monesta napista menee sivu valkoiseksi jossa on tekstiä punasel, sinisel ja mustal. Onko se ny sitä mitälie html-koodia tms EMMÄTIIÄ mut silti se on rasittavaa ku yrittää painaa forumia ni se menee siihen, yritän painaa kavereita ni se menee siihen, yritän painaa profiilia ni se menee siihen.. Nihkeetä :(


Internet Explorerilla tuleva bugi, siirry Firefoxiin ^_^
UnityF

Posts: 15,721

#280 • • UnityF joo just se
Se että klubituksen sivusto ei toimi enää mun Mozilla Firefox:lla.
- Teemojen värivalikko on poistunu
- Enkun ja Suomen liput eli toi kielivalikko on poistunu
- Kaikki hymiöt kaikkialta, poissa :(((
- Otsikon edessä kun on toi et pääsee viestin alkuu on hävinny
- Kaikki kuvat kaikista profiileista on poissa.
- kaikki kuvat myös kuvat osiosta. :(
- Ennen kun kirjaudun sisään niin sivusto on puoliksi valkoinen puoliksi vihreä O_o
- Klubituksen omat avatarit ei näy foorumeissa/asetuksissa/missään.


Eli tilalla kaikkialla noitten asioitten tilalla on vain tyhjää violettia (kun on violetti teema ^^ )



Sit IE:llä toimii kaikki ihan normisti et ei mitää ongelmaa.
Mozilla Firefox:llakin niin kaikki muut sivustot kyllä toimii ihan normaalisti.
Asetuksetkin näyttää olevan ihan niin kuin aina on ollu ja en muuttanu kyl mitää sinä aamuna kun toi alkoi pelleilee, koitin vain laittaa onnitteluviestii niin se kun painoin entteriä niin sit se vain meni kun ihmettelin että mihin ne hymiöt hävis onnitteluista mut IE:llä katsottuna ne oli viel siellä.


Mulla on suomenkielinen Mozilla Firefox, et jos jotain tulee mielee mitä kannattais tarkistaa niin kertokaahan ihmeessä.