Bugia

752 posts, 38 pages, 498,140 views

Verano

Posts: 4,649

#241 • • Verano Merituuli

Timce, 18.1.2007 13:52:
Ei näy. :/



Sit pitää kysyy viisaammilta, mulle on sun kaikista quoteista tullu ilmotus.
Timce

Posts: 5,381

#242 • • Timce

Verano, 18.1.2007 13:53:
---
Timce, 18.1.2007 13:52:
Ei näy. :/

---


Sit pitää kysyy viisaammilta, mulle on sun kaikista quoteista tullu ilmotus.



Nyt sun quote näkyi. :D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Verano

Posts: 4,649

#243 • • Verano Merituuli

Timce, 18.1.2007 13:54:
Nyt sun quote näkyi. :D



Niin ja toki jos olit lukemassa juuri topikkia X, refreshasit niin että joku oli quotennut sua sillä välin siinä samassa topikissa, niin ilmoitusta ei tule, koska olet jo siinä topikissa.
hemuz

Posts: 2,178

#244 • • hemuz kätevä emäntä

Timce, 18.1.2007 13:49:
4 eri tyyppiä on quotennut mua ja vain yhden quote on näkynyt. Ei hajuakaan millä tavalla ne on mua lainannut.



Ehkä ne on lainannu ja sit enne ku kerkisit lukee, nii poistanu? *ding*
Verano

Posts: 4,649

#245 • • Verano Merituuli

hemuz-, 18.1.2007 21:59:
Ehkä ne on lainannu ja sit enne ku kerkisit lukee, nii poistanu? *ding*



Vaikka poistaisi, niin se merkintä näkyy tuol ylärivil, kuin myös se et kuka on quotannut ja missä topikissa.
Timce

Posts: 5,381

#246 • • Timce

hemuz-, 18.1.2007 21:59:
---
Timce, 18.1.2007 13:49:
4 eri tyyppiä on quotennut mua ja vain yhden quote on näkynyt. Ei hajuakaan millä tavalla ne on mua lainannut.


---


Ehkä ne on lainannu ja sit enne ku kerkisit lukee, nii poistanu? *ding*



Ei, kyllä ne lainaukset on siellä ollut. Ja ne lainaukset on tehty, kun olen ollut forumi etusivulla, eli se poistaa tuon quote:

Niin ja toki jos olit lukemassa juuri topikkia X, refreshasit niin että joku oli quotennut sua sillä välin siinä samassa topikissa, niin ilmoitusta ei tule, koska olet jo siinä topikissa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Inso

Posts: 124

#247 • • Inso Smee again.

%, 15.12.2006 22:39:
Hiiren osoitin ei muutu sormeksi kun sen liikuttaa sivubannereiden päälle, buhuu snif. Paitsi sitten kun sitä klikkaa kerran se muuttuu sormeksi ja kun klikkaa uudestaan niin sitten pääsee vasta kyseiselle sivulle. *hmph* Opera käytössä.



Johtuu Operasta, jonkinnäköinen turvatoimi todennäköisesti. Ja ne bannerit toimivat suoraan, joissa on pelkkä kuva, eikä pluginiä.
aaaaargh!

Posts: 1

#248 • • aaaaargh!
klubbariin en pääse loggautumaan omalla tunnuksellani! aaaaargh. mikä täs ny oikeen on
hemuz

Posts: 2,178

#249 • • hemuz kätevä emäntä

Verano, 18.1.2007 22:03:
---
hemuz-, 18.1.2007 21:59:
Ehkä ne on lainannu ja sit enne ku kerkisit lukee, nii poistanu? *ding*
---
Vaikka poistaisi, niin se merkintä näkyy tuol ylärivil, kuin myös se et kuka on quotannut ja missä topikissa.



Ei ku joo nii just. sori.
Mä taas aattelin jotenki tyhmästi.
Apo

Posts: 1,574

#251 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Jos Firefoxissa ei oo keksit päällä niin klubituksen login joutuu ikuiseen luuppiin: login.php -> login.php -> login.php -> login.php -> login.php kunnes selain ilmoittaa ongelmista.
Lyylikki

Posts: 2,975

#252 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Yritän lisätä omaa kalenterimerkintää 020307, esikatseluun saakka kaikki menee ihan hyvin, mutta kun tallennan merkinnän, niin se heittää päiväksi 31.11.1999. Ööh...ei näin.

Kaksi kertaa heitti päiväksi sen 31.11.1999 (se kyllä löytyy vuodelta 2000, kun lähtee kelaamaan kalenteria takaperin tammikuusta 2001), mutta kolmas kerta toden sanoi ja silloin onnistui menemään oikealle päivälle. Siellä 31.11.1999 oli pari muutakin tapahtumaa, jotka varmaankin vahingossa sinne joutuneet *vink*
domi

Posts: 7,069

#253 • • domi Työn sankari.

Juhgu, 24.1.2007 13:52:
Vanhassa blogientryssäni näkyy "3 kommenttia", mutta ko. kommentteja ei kuitenkaan näy.


Samoin mulla, meniköhän nää silloin kun klubbarin tietokanta taannoin sekosi?
Twist

Posts: 925

#254 • • Twist Team Kemuttajat
IE 7:lla kun kirjottaa viestejä toisille käyttäjille , ääkköset näkyy ensin laatikoina, mutta muuttuvat ääkkösiksi refresauksen jälkeen .
siveys

Posts: 2,492

#255 • • siveys lovely
jos viestiketjun viestit rajaa kirjoittajien mukaan niin sivutus ei enää toimi - ei edes vaikka laittaisi itse sen ;sivu=2 tuonne urliin.

tajusin vasta tänään, että tuossa voi hakea useamman kirjoittajan mukaan, joka mahdollistaa mukavia näkymiä viestiketjuihin, mutta tuo sivutuksen puuttuminen vie kyllä ison osan huvista mukanaan.
phace

Posts: 213

#256 • • Edited phace
ilmeisesti ongelma ei oo ainoastaan mulla mitä irkistä vähän kyselin, mutta ongelmana on firefox ja klubitus. etusivua aukaistaessa tulee vaan tyhjä valkonen sivu eteen eikä mitään muuta. refresh, selaimen boottaaminen, tai tehtävienhallinnasta lopeta tehtävä funktiokaan ei tunnu auttavan.
jossain vaiheessa sivut taas automaattisesti aukeaa. antaisin tarkempaa infoa jos tietäisin. :p

explorerilla ei ongelmaa esiinny.
Timce

Posts: 5,381

#257 • • Timce
Plus merkki +++ ei toimi profiilin kommenteissa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Takyon

Posts: 2,945

#258 • • Takyon Möwkö

phace, 15.2.2007 19:43:
ilmeisesti ongelma ei oo ainoastaan mulla mitä irkistä vähän kyselin, mutta ongelmana on firefox ja klubitus. etusivua aukaistaessa tulee vaan tyhjä valkonen sivu eteen eikä mitään muuta. refresh, selaimen boottaaminen, tai tehtävienhallinnasta lopeta tehtävä funktiokaan ei tunnu auttavan.
jossain vaiheessa sivut taas automaattisesti aukeaa. antaisin tarkempaa infoa jos tietäisin. :p

explorerilla ei ongelmaa esiinny.



Tätä on joo parin viikon ajan tullu lähes joka päivä vastaan :/

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

laeski^

Posts: 478

#259 • • laeski^ LaiskaLäski

Takyon, 21.2.2007 21:48:
---
phace, 15.2.2007 19:43:
ilmeisesti ongelma ei oo ainoastaan mulla mitä irkistä vähän kyselin, mutta ongelmana on firefox ja klubitus. etusivua aukaistaessa tulee vaan tyhjä valkonen sivu eteen eikä mitään muuta. refresh, selaimen boottaaminen, tai tehtävienhallinnasta lopeta tehtävä funktiokaan ei tunnu auttavan.
jossain vaiheessa sivut taas automaattisesti aukeaa. antaisin tarkempaa infoa jos tietäisin. :p

explorerilla ei ongelmaa esiinny.

---


Tätä on joo parin viikon ajan tullu lähes joka päivä vastaan :/



joo sama mul aina joskus...
siihe auttaa se et lisäät osotteen loppuun vaik kelenteri, sit se sanoo error ja linkki johtaa klubbarin etusivulle...
moist onkelmaa se ei poista, mut pääset sentää nörtittelee klubbarii *nauru*
laeski^

Posts: 478

#260 • • laeski^ LaiskaLäski
nii ja kaverin rekisteröitymis mailit ei tuu perille... ei tullu sen mailii ku kokeili parikertaa, ja ei tuu munkaa mailiin ku kokeiltii...