Jos olisin DJ...?

337 posts, 17 pages, 127,259 views

hrdkvr

Posts: 3,929

#121 • • hrdkvr KURGO
no mun mielestä taas noiden psykehippien lokerointi ja yleistäminen on ihan turhaa...onhan siellä sekopäitä, mutta on siellä ihan fiksuiki tyyppejä

--
-keep it hard-

shaman

Posts: 270

#122 • • shaman

insejn:
jos kuuntelee Texas Faggottii ni ei kyl oo tervejärkinen *nauru**nauru*


Onneksi tääkin on makuasia *plur*


no mun mielestä taas noiden psykehippien lokerointi ja yleistäminen on ihan turhaa...onhan siellä sekopäitä, mutta on siellä ihan fiksuiki tyyppejä


Niinpä. Yleensäkkin lokerointi ja yleistäminen on perseestä kun kuitenkin tiedetään että vain osa tietystä porukasta erottuu tyhmyydellään joukosta.

--
*piis*

insejn

Posts: 689

#123 • • insejn

shaman:
Onneksi tääkin on makuasia *plur*



joo siis todellakin, kyl mul on frendejä jotka kuuntelee, ei vaan mulla kolahda *hih*

hardikaveri:
no mun mielestä taas noiden psykehippien lokerointi ja yleistäminen on ihan turhaa...onhan siellä sekopäitä, mutta on siellä ihan fiksuiki tyyppejä



ihan totta tääkin... menee samaan kategoriaan ku ”kaikki klubbarit käyttää vauhtii” -ajatustapa

--
*aplodit*

Ihan A

Posts: 106

#124 • • Ihan A Haamusienestäjä

hardikaveri:
mutta toi kommentin perusteella mitä ihan a heitti tohon mun profiiliin niin täytyy vaan sanoo että kaveri tarvii ammattiapua

---

no mun mielestä taas noiden psykehippien lokerointi ja yleistäminen on ihan turhaa...onhan siellä sekopäitä, mutta on siellä ihan fiksuiki tyyppejä



Puhuitko itsesi kentie pussiiin. Ensin lokeroit oikeen kunnolla ja sitten sanotkin, että lokerointi on ihan turhaa. Et taida itse olla järin fiksu tyyppi. Kauheita ennakkoluuloja. No nyt mäkin lokeroin sut jo ”ei ihan fksu tyypiks”, eikä näin vähän perusteella pitäs kyl arvostella toisia. Mut mä oon pitäny itseeni hyvänä ihmistuntijana.

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

Avatar
#125 • • yana Guest

Ihan A:
---
hardikaveri:
mutta toi kommentin perusteella mitä ihan a heitti tohon mun profiiliin niin täytyy vaan sanoo että kaveri tarvii ammattiapua

---

no mun mielestä taas noiden psykehippien lokerointi ja yleistäminen on ihan turhaa...onhan siellä sekopäitä, mutta on siellä ihan fiksuiki tyyppejä

---


Puhuitko itsesi kentie pussiiin. Ensin lokeroit oikeen kunnolla ja sitten sanotkin, että lokerointi on ihan turhaa. Et taida itse olla järin fiksu tyyppi. Kauheita ennakkoluuloja. No nyt mäkin lokeroin sut jo ”ei ihan fksu tyypiks”, eikä näin vähän perusteella pitäs kyl arvostella toisia. Mut mä oon pitäny itseeni hyvänä ihmistuntijana.



eihän hardikaveri lokeroi tuossa? mistä ihmeestä sä puhut.
insejn

Posts: 689

#126 • • insejn

Ihan A:
---
hardikaveri:
mutta toi kommentin perusteella mitä ihan a heitti tohon mun profiiliin niin täytyy vaan sanoo että kaveri tarvii ammattiapua

---

no mun mielestä taas noiden psykehippien lokerointi ja yleistäminen on ihan turhaa...onhan siellä sekopäitä, mutta on siellä ihan fiksuiki tyyppejä

---


Puhuitko itsesi kentie pussiiin. Ensin lokeroit oikeen kunnolla ja sitten sanotkin, että lokerointi on ihan turhaa. Et taida itse olla järin fiksu tyyppi. Kauheita ennakkoluuloja. No nyt mäkin lokeroin sut jo ”ei ihan fksu tyypiks”, eikä näin vähän perusteella pitäs kyl arvostella toisia. Mut mä oon pitäny itseeni hyvänä ihmistuntijana.



hmmmm... mielestäni hardikaveri on kyllä ihan vaan tuominnu Sinut eikä koko psyke-kansaa... saatan tosin olla väärässä, mutta näin mä ymmärrän ton tekstin *nauru*

--
*aplodit*

hrdkvr

Posts: 3,929

#127 • • hrdkvr KURGO
aivan on mullakin psykehippikavereita ja oon ittekkin ollu useesti psykebileissä...
ei olis tarvinu antaa ittestään niin tyhmää kuvaa niin oltais säästytty tältäkin

--
-keep it hard-

Ihan A

Posts: 106

#128 • • Ihan A Haamusienestäjä

hardikaveri:
aivan on mullakin psykehippikavereita ja oon ittekkin ollu useesti psykebileissä...
ei olis tarvinu antaa ittestään niin tyhmää kuvaa niin oltais säästytty tältäkin



Mut tiedätsä, se tyhmä kuva jonka perusteella siis LOKEROIT mut, ei oo muuta kuin sun ennakkoluuloja. Ja sä et voi saada musta minkään tämän hetkisen tiedon puitteissa muuta kuvaa ja sen tiedon puitteissa, jos lokeroit/tuomitset/mitä vaan, niin se on vain kaukonäköisyyden puutetta ja typeriä ennakkoluuloja. Ja jos ennakkoluuloihinsa luottaa niin maailma muuttuu kyllä kovin rajoittuneeksi.

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

hrdkvr

Posts: 3,929

#129 • • hrdkvr KURGO
jos osaisit lopetta jo niin lokeroisin sut vielä inhimillisyys lokeroon... mä ainakin lopetan tän turhanpäiväisen jauhamisen tähä...ei vittu

--
-keep it hard-

siveys

Posts: 2,492

#130 • • siveys lovely
Mul on ainakin semmonen ennakkoluulo, että kaikki on kivoi, ihanii ja ystävällisii.. Ja mä yleensä pyrin jopa luottamaan siihen tavatessani uusia ihmisiä..

Mut minkäs mä sille mahdan, että mun elämäni on niin rajoittunutta *uuh*
Ihan A

Posts: 106

#131 • • Ihan A Haamusienestäjä

siveys:
Mul on ainakin semmonen ennakkoluulo, että kaikki on kivoi, ihanii ja ystävällisii.. Ja mä yleensä pyrin jopa luottamaan siihen tavatessani uusia ihmisiä..

Mut minkäs mä sille mahdan, että mun elämäni on niin rajoittunutta *uuh*


Mä tiedän. Toi on hyvä ennakkoluulo. Ja toimii pitkälle ja oikeen mukavasti. Mullakn oli ennen tollasia ennakkoluuloja. Mut ne voi kadota myös kovin helposti. Ettet luotakaan enää keneenkään, etkä edes kavereihisi voi luottaa, koska ne ennakkoluulot olivat osoittautuneet vääriksi joidenkin kohdalla.

Ja mistä ne ennakkoluulot yleensä johtuu. Siitä että on itse samamlainen kuin luulee muiden olevan. On kiva, ihana ja ystävällinen ja huomaa, että niin on hyvä elää ja siks luulee et muutki on tajunnu saman ja ennakkoluulosi muista sen turhempia ajattelematta on kivoi ihania ja ystävällisii. Kun kerran koira purasee, niin sitten niitä pelkää aina.

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

Riku

Posts: 3,187

#132 • • Riku The Little Prince

Ihan A:
Mut tiedätsä, se tyhmä kuva jonka perusteella siis LOKEROIT mut, ei oo muuta kuin sun ennakkoluuloja. Ja sä et voi saada musta minkään tämän hetkisen tiedon puitteissa muuta kuvaa ja sen tiedon puitteissa, jos lokeroit/tuomitset/mitä vaan, niin se on vain kaukonäköisyyden puutetta ja typeriä ennakkoluuloja. Ja jos ennakkoluuloihinsa luottaa niin maailma muuttuu kyllä kovin rajoittuneeksi.

Hei pässi, lokeroithan säkin mut heti ”Herra Kaikkitietäväksi” yhden viestini perusteella =) Miten hitossa sä voit lokeroida jonkun täällä ”ei niin fiksuksi ihmiseksi” näiden viestien perusteella, jos sua itteäs ei kerran niiden perusteella vielä voida lokeroida mihinkään? Mä lokeroin sut tällä hetkellä melkoisen pihalla olevaksi ja hieman säälittävän tyhmäksi, perusteettoman itsetietoiseksi, omahyväiseksi ja ylpeäksi, mutta silti hyväksi huvitukseksi ja viihteeksi. Please continue :)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jone

Posts: 8,258

#133 • • Jone Archibald Haddock
Kato hei Riku, sä et nyt ymmärrä; Se on ok jos Ihan A lokeroi meitä, mutta me ollaan spedejä jos pidetään sitä spedenä pelkästään sen takia että se eittämättä on spede. *nauru*
Ihan A

Posts: 106

#134 • • Ihan A Haamusienestäjä

pHaze:
Hei pässi, lokeroithan säkin mut heti ”Herra Kaikkitietäväksi” yhden viestini perusteella =) Miten hitossa sä voit lokeroida jonkun täällä ”ei niin fiksuksi ihmiseksi” näiden viestien perusteella, jos sua itteäs ei kerran niiden perusteella vielä voida lokeroida mihinkään?


En oo väittäny, että mä en teitä sijottais mihinkään lokeroihin. Mut ne lokerot mitä teille on varattu mun päässä, ne on vaan mun päässä ja miks te niihin ootte joutunu? Ne on niitä ennakkoluuloja, jotka automaattisesti reaktion omaisesti suoraan alitajunnasta tunkee teidät niihin pieniin lokeroihin. Mut tiiätsä mitä, se on tyhmä joka niihin omiin ennakkoluuloihinsa luottaa ja elää niiden mukaan. Te ilmeisesti teette juuri niin. Mut ne ennakkoluulot ei oo mitään muuta ku kaiken elämäsi aikana aikaisemmin tapahtuneiden asioiden ja kokemusten pohjalta alitajunnasta nousevia ajatuksia, että ”Tuokin on tollanen”. Varuillaan on hyvä olla, mut älä hölmö pässi pidä omia ennakkoluulojas ainoana oikeana totuutena mistään asiasta. Ainoo oikee totuus mistään on vain se, mikä kaikella on yhteistä. Mieti sitä.

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

Jone

Posts: 8,258

#135 • • Jone Archibald Haddock
Olet oikeasti kaikkien kyökkifilosofien äiti. *nauru*
Riku

Posts: 3,187

#136 • • Riku The Little Prince

Ihan A:
En oo väittäny, että mä en teitä sijottais mihinkään lokeroihin. Mut ne lokerot mitä teille on varattu mun päässä, ne on vaan mun päässä ja miks te niihin ootte joutunu? Ne on niitä ennakkoluuloja, jotka automaattisesti reaktion omaisesti suoraan alitajunnasta tunkee teidät niihin pieniin lokeroihin. Mut tiiätsä mitä, se on tyhmä joka niihin omiin ennakkoluuloihinsa luottaa ja elää niiden mukaan. Te ilmeisesti teette juuri niin. Mut ne ennakkoluulot ei oo mitään muuta ku kaiken elämäsi aikana aikaisemmin tapahtuneiden asioiden ja kokemusten pohjalta alitajunnasta nousevia ajatuksia, että ”Tuokin on tollanen”. Varuillaan on hyvä olla, mut älä hölmö pässi pidä omia ennakkoluulojas ainoana oikeana totuutena mistään asiasta. Ainoo oikee totuus mistään on vain se, mikä kaikella on yhteistä. Mieti sitä.

Kiitos, sait taas aikaan repeilyä täällä päässä.

Kuten Jone tuossa hieman toisilla sanoilla ilmaisi, niin tapasi selittää itsestäänselviä pseudofilosofisia ”totuuksia” suureen ääneen ja nostaa itseäsi tällä tavalla jalustalle on suorastaan hellyyttävä =) Varsinkin kun selittämäsi asiat ovat olleet minulle, ja varmaan muillekin täällä, täysin selviä jo suurinpiirtein pinnasängystä pois pääsemisen jälkeen. Vielä kun sinä oppisit ettei maailma ole niin mustavalkoinen kuin luulet ja ajattelet.

Mitä kirjoitukseesi tulee, niin hei pliis, show some respect äläkä pidä meitä noin typerinä. Ennakkoluulot syntyvät jostain, mutta niihin ei pidä sokeasti luottaa. Jälleen kerran itsestäänselvyyksiä. Miksi luulet että me luottaisimme lokerointeihimme sen enempää kuin sinäkään? Luuletko todella olevasi niin paljon meitä muita fiksumpi? Oli miten oli, niin kultapieni, sinulla on vielä paljon opittavaa =)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Howdy

Posts: 7,955

#137 • • Howdy Oldie
Soittaisin hyvää musiikkia *piis**uros**piis*

--
Käpy vailla vertaa

Late

Posts: 3,441

#138 • • Late team Lasse
Kirjottakaa lisää, mulla menee tosi mukavasti työpäivä tätä lukiessa. Harmi että kerkesin jo loppuun asti.

Kiitos Ihan A:lle loistavasta threadistä, pitkään aikaan ei ole ollut yhtä hauskaa lukea näin pitkää juttua. Möröt, pelottavat sienet, live musiikki ja pienet lokerot päässä kunniaan! *plur*

Lisää matskua kehiin , en tiedä miten ihminen voi tehdä itsestään vielä naurunalaisemman. Jään odottaman sitä kokemusta innolla!
eewol

Posts: 1,125

#139 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
Jaahas... Jo on mielenkiintoisia mielipiteitä...

Jos nyt palataan siihen dj hommaan niin asiat on juuri niinkuin Tres muistaakseni sen ilmaisi (mun mielestä = OMA mielipide eikä kenenkään muokkaama) sanoen dj:n vapaudesta tehdä OMAN mielensä mukaan OMASTA mielestään hyvä koostumus ja rakenne.
Ja tämän kruunaa se jos tanssiat/fiilistelijät ovat samalla aaltopituudella.

Minkähän kokoisissa kengissä oltaisiinkaan tässä maassa tai ihan missä vaan ilman dj nimikettä kantavia henkilöitä (konemusiikkia ajatellen) ?

Ja olisihan se tosiaan hankalaa ottaa pelkkiä live-esiintyjiä bileet täyteen niinku joku aikasemmin sano.
On biisejä ja dj:tä jotka kolahtaa toisille paremmin kuin jotkut toiset, mut se ei tarkota sitä ett ne ois paskoja, koska sillä joka on biisintekijä/soittaja on jonkun näkönen OMA visio siitä hommasta mitä se tekee... Eikä häntä pitäisi kiinnostaa paskan vertaa mitä muut siitä ajattelee, mut niinku aikasemmin sanoin nii aina vaan parempi jos siitä pitää joku muu tai useampikin ihminen.

Ja Ihan A: Mä en yhtään ihmettele ett ihmiset on sulle vittumaisempia ku ennen.*iloinen*
(5) (3)

Posts: 265

#140 • • (5) (3) -no rest for the evil-
... soittaisin perseenheilutusrantahousea shortsit jalassa jossain trooppisella saarella ja siemailisin tripla valkovenäläistä... satojen ihmisten hymyillessä suu korvissa, peppu heiluen... auringon laskiessa... jep... ja sit mä heräsin =)

--
theworldismine