Jos olisin DJ...?

337 posts, 17 pages, 127,148 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#41 • • hallucinogen Edain
Mä en oo tänään nauranu viel näin paljoon, kiitos ihan A *nauru*

--
pikku-*possu*

efo

Posts: 1,908

#42 • • efo Laserpoint
Mikä on parempi tapa promota ei kaupallista musiikkia kuin dj 1000 ihmisen edessä?
Tietokone? Jukeboxi? Radio Suomi? Ihan A itse kenties?

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
#43 • • yana Guest

Ihan A:
Ei mul oo huono itsetunto. Mul ei oo Maan päällä kuule mitään murheita. Et älä käy väittää jos et tunne mua.---

On sitten meininki vähä muuttunu kyl nihkeeks. Ennen kyl oli niin, että vaikka otit huumeita, kyl sä silti olit hyvän musiikin perään.

Mä oon oikeesti sitä mieltä, että te ette todellakaan vedä tarpeeks huumeita. Näkisitte vähä syvemmälle sinne omaan pikku päähänne, kun edellisen päivän kaiut käy ahdistelee. Ja siihen sitten vanhaan malliin lappu vielä kielen päälle parin päivän valvomisen jälkeen, että tulis möröt jeesaa. Mut te vaan taidatte nokittaa nollaykköset sitä perunajauhoonne ja luuleette et ihan vitun hyvää ja sit ootte niin kuosissa et huh, ja seuraavana päivänä tietsikalla kirjotteleen foorumeihin. SIis mitä tää kaikki on: te pelaatte liikaa tietokoneella. Ennen ei ollu kato siihen aikaan ku piti olla sekasin ja bileissä.



jäbält meni pointti yli yhtä kovaa ku columbia laskeutu texasiin..

suosittelen muuten et luet bill brewsterin last night a dj saved my life kirjan. tuo vähän aiheeseen kuuluvia värejä sunkin b/w maailmaas

[muokattu 24.7.2003 17:51]
hrdkvr

Posts: 3,929

#44 • • hrdkvr KURGO
*täh* taitaa ne möröt vaivata parhaillaan

--
-keep it hard-

Riku

Posts: 3,187

#45 • • Riku The Little Prince
Vähän lisää sieniä ja happoja niin voi luoda ihan oman pikku maailman pään sisälle jossa on aina oikeassa ja tajuaa kaiken muita paremmin.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

insejn

Posts: 689

#46 • • insejn
tulihan se kauan odotettu lause sieltä... kuin vitun puissa sä jäbä oikee oot niinku tollee ihan arkisin?

--
*aplodit*

NextAce

Posts: 2,505

#47 • • NextAce Alienated
No huh huh..*eiei*

--
-Alienation-

-----

insejn

Posts: 689

#48 • • insejn
ainii ja tää läppä ”ennen ei ollu aikaa” hei haloo ota nyt reality check, sä oot 22v... et sä tiedä mitään ”vanhoista bileistä”

--
*aplodit*

hallucinogen

Posts: 8,190

#49 • • hallucinogen Edain
Täällä on sellasia konkareita muutama et moni meistä oli hakkaamassa toisia hiekkalapiolla päähän samalla kun paskottiin housuihin kun he kävivät bileissä *nauru*

[muokattu 24.7.2003 18:03]

--
pikku-*possu*

Avatar
#50 • • yana Guest

Avernian:
*nauraa* Joo, okei, uskottavuus meni mut ei se kai sua haittaa. *taputtaa päälle*



oliks sitä muka jossain vaihees *justjoo*
Ihan A

Posts: 106

#51 • • Ihan A Haamusienestäjä

efo:
Mikä on parempi tapa promota ei kaupallista musiikkia kuin dj 1000 ihmisen edessä?



EIks joku just tuossa maininnu, että sillä musiikilla ei ole mitään väliä, kunhan on vaan piriä. Et mitä välii jollain promoomisella sillon on, kun ei sil kuitenkaan oo mitään välii, kun tarttis vaan käydä nokilla.

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

efo

Posts: 1,908

#52 • • efo Laserpoint

Ihan A:
EIks joku just tuossa maininnu, että sillä musiikilla ei ole mitään väliä, kunhan on vaan piriä. Et mitä välii jollain promoomisella sillon on, kun ei sil kuitenkaan oo mitään välii, kun tarttis vaan käydä nokilla.


yks reivaaja vetää nappeja, kaikki vetää. yks on kuosissa, kaikki on.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

insejn

Posts: 689

#53 • • insejn

Ihan A:
---
efo:
Mikä on parempi tapa promota ei kaupallista musiikkia kuin dj 1000 ihmisen edessä?

---


EIks joku just tuossa maininnu, että sillä musiikilla ei ole mitään väliä, kunhan on vaan piriä. Et mitä välii jollain promoomisella sillon on, kun ei sil kuitenkaan oo mitään välii, kun tarttis vaan käydä nokilla.



aika hyvin takerruttu, mut jokaikinen tän foorumin käyttäjä ei vedä pirii 24/7
mut jos et löydä nyt enää muuta jota dissaa niin keskustellaan sit rasiasta

--
*aplodit*

Avatar
#54 • • yana Guest

On sitten meininki vähä muuttunu kyl nihkeeks. Ennen kyl oli niin, että vaikka otit huumeita, kyl sä silti olit hyvän musiikin perään.



koska teille happopaille pitaa vaantaa asiat niin raudasta niin otan tan viela esille.
voisitko tasmentaa miessa vaiheessa esitettiin vaite etta nykyaan olisi toisin.
oma tuohon liittyva, karjistetty, kommentti tarkoitti ettei ole niinkaan valia kuka musiikin on tehnyt, kunhan se on hyvaa. etko tajunnut vai kuinka vaansit sen tuohon muotoon?

[muokattu 24.7.2003 18:17]
Ihan A

Posts: 106

#55 • • Ihan A Haamusienestäjä

insejn:
ainii ja tää läppä ”ennen ei ollu aikaa” hei haloo ota nyt reality check, sä oot 22v... et sä tiedä mitään ”vanhoista bileistä”



No hei, puhuinks mä muka ”vanhoista bileistä”. Vanhoilla tarkotin niitä mitkä oli sillon mulle uusia, eli jotain 5 vuotta sit vanhoja. Joten jos vertaat niitä näihin niin huomaat ison eron. Ihmiset on nykyään ihan erilaisia. Hardhouse, onko sitä muka enää? Ei. Joissain bileissä turvatarkastuksia, huh. Avoin huume kauppa ja niiden käyttö? Missä? Ei ole.

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

insejn

Posts: 689

#56 • • insejn

Ihan A:
---
insejn:
ainii ja tää läppä ”ennen ei ollu aikaa” hei haloo ota nyt reality check, sä oot 22v... et sä tiedä mitään ”vanhoista bileistä”

---


No hei, puhuinks mä muka ”vanhoista bileistä”. Vanhoilla tarkotin niitä mitkä oli sillon mulle uusia, eli jotain 5 vuotta sit vanhoja. Joten jos vertaat niitä näihin niin huomaat ison eron. Ihmiset on nykyään ihan erilaisia. Hardhouse, onko sitä muka enää? Ei. Joissain bileissä turvatarkastuksia, huh. Avoin huume kauppa ja niiden käyttö? Missä? Ei ole.



eli deejiit on paskoja, ku bileis ei saa enää syödä lappuja yhtä avoimesti ku ennen.

oliks tää nyt se kauan haettu pointti täs sun jutussa? *nauru*

--
*aplodit*

Ihan A

Posts: 106

#58 • • Ihan A Haamusienestäjä

Disco Stu:
---
On sitten meininki vähä muuttunu kyl nihkeeks. Ennen kyl oli niin, että vaikka otit huumeita, kyl sä silti olit hyvän musiikin perään.
---

kommentti tarkoitti ettei ole niinkaan valia kuka musiikin on tehnyt, kunhan se on hyvaa. etko tajunnut vai kuinka vaansit sen tuohon muotoon?



Itse et kai tajunnut. Oletko huomannut, että se paskakin musa voi yllättäen kuulostaa hyvältä huumeissa. Joten mitäs väliä sillä muka silloin on, että kuka sen musan on tehny jos se onkin paskaa.

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

Ihan A

Posts: 106

#59 • • Ihan A Haamusienestäjä

insejn:
eli deejiit on paskoja, ku bileis ei saa enää syödä lappuja yhtä avoimesti ku ennen.



Kuin niin, miksi ei muka saisi?? Sen vaan huomannu, että ei sil kyl kovin moni niitä enää syö.

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

insejn

Posts: 689

#60 • • insejn

Ihan A:
---
insejn:
eli deejiit on paskoja, ku bileis ei saa enää syödä lappuja yhtä avoimesti ku ennen.


---


Kuin niin, miksi ei muka saisi?? Sen vaan huomannu, että ei sil kyl kovin moni niitä enää syö.



no ei vitussa ku sit tulee samanlaiseks ku sinä
ei niinku sillee millään kovin pahalla, mut ei millää hyvälkää, sä oot jääny aika parille matkalle

[muokattu 24.7.2003 18:23]

--
*aplodit*