päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,494,218 views

paupau

Posts: 655

#44941 • • paupau Tuhma Bambi
Huominen viel pitäis kirjottaa, tai oikeammin hioa gradua. Sit se olis melkein siinä! Pikkasen helpottunut olo *joo*
anis

Posts: 2,451

#44942 • • anis
Mulla on maailman ihanin mies *sydän*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Freja

Posts: 8,775

#44943 • • Freja Sihteeri
Rahan tuhlaus on vaan aina ihan parasta. :D On on!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#44944 • • Aurinkoneiti
Kuumeesta huolimatta tein näyttösuunnitelman valmiiksi*pökr*
sapeli

Posts: 11,768

#44945 • • sapeli jokukukamikä?
Tajusin justiinsa että tän kuukauden jälkeen mulla on kuusi viikkoa putkeen lyhyempää viikkoa töissä! Eli kolmen (tai jopa neljän) päivän viikonloppuja ja neljän päivän työviikkoja luvassa. *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#44946 • • Muussika Guest
Mulla on ollut niin mahtava talviloma! *sydän*

Kiitos kuuluu mahtavalle seuralle ja mahtaville reissuille! Tallinna ja Tahko oli ihan parhautta!

Tuntuu, että ois ollut pidempäänkin kuin pari viikkoa lomailemassa, kun on ehtinyt tehdä vaikka mitä ja olla tekemättä ja relata ja liikkua ja ja...

Vielä tää ja huominen vapaata kaikenlisäksi. :) Mii veri häpi ja rentoutunut! <3 Tänään en liiku ees kauppaan, tääkin on mahtavuutta! Lazy Tuesday!
Lost-Soul

Posts: 3,107

#44948 • • Lost-Soul los pallos
uus kamera

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Freja

Posts: 8,775

#44949 • • Freja Sihteeri
Tänään kampaaja!
Huomenna Joanna!
Ylihuomenna Nanna!
Lauantaina Ihkumaa!

Plur.

Sit joskus tulevaisuudes reissuun! Hi ^^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#44950 • • Freja Sihteeri
Olipa ihan yliparas päivä hetkeen *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#44951 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
tänään roadtrippi Belfastiin Klock/Dettmann 7h -keikalle! <3

--
dasinoaisnvs

Amma

Posts: 2,383

#44952 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Viime pe Kuopiossa Niko Kivelän ja Sami Hedbergin pystyläppäyhteiskeikka. Nauroin 1,5h vedet silmissä ja mahaan sattu vielä lauantainakin. Pe-ma Tahkolla skimbaamassa ja pelaamassa Aliasta (*pökr* *nauru*) ihanien Kluppariystisten kanssa. *sydän*

Kotimatkalla parhaassa seurassa Nilsiästä etelään tuli koukattua Kiuruveden kautta (ku se oli niinkö "samalla suunnalla" - ei tullu ku joku reilu 200km ylimäärästä) ja moikattua ihanaa ystävää sekä ex-hoitohevosta. Tiistain kilometrit 717.

Tällä vk:lla ma-pe hevosen selässä yhteensä noin 6 tuntia, joista 5 valmennuksen kera. Rankkaa ja vammaolkapää ei oikein digannut, mutta silti niin kivaa.
Varsinkin tänään oli hienoa, kun tehtiin alkukäynnit metsässä hangessa ja sen jälkeen tunti meni ihan super hyvin. Iskä meni sellasella herkällä jännittäjähepalla ja mua jännitti ihan hirveesti iskän puolesta, mutta sekin meni tosi hyvin! :)

Seiskan kerrassaa loistava mainos FB:ssa:
"10 Seiskaa 1,99e/vko
7päivää -lehti nyt niin halvalla, että voi tilata sen vaikka vessalehdeksi naapurillesi." (=pyyhi vaikka takapuolesi siihen?!) Ja mainoskuvassa Tuksu! Öööö. Ei kiitos. :'D

Ja tietty tää järjetön lumimäärä ja pakkanen! PARASTA TALVEA! ^___________________^

--
*etsiskel*

noena

Posts: 3,138

#44953 • • noena first breath after coma
Monen vuoden takainen ystäväni laittoi minulle yllättäen tekstiviestin, jossa ilmoittaa pohtineensa elämää ja hyviä tekoja, ja tulleensa sellaiseen tulokseen että olen poikkeuksellisen reilu ja kiltti ihminen. Hirveän hämmentävää, mutta samalla olen hyvin otettu, harvoin kuitenkaan ihmiset toisilleen suoraan kertovat positiivisiakaan asioita. Taitaa olla koko kuluneen viikon "päivän :)".


...plus tänään pitkästä aikaan polkkaamaan<33

--
TwistedLife™ Amusement Park

larzizi

Posts: 1,661

#44954 • • larzizi
Kyllä tulee taas pienen paikkakunnan parhaat puolet esiin. Ikkunan eteen käveli äsken ~10 hengen jätkäporukka lätkävarusteet päällä, munasuojat korvissa ja suomenliput kypärissä, kantaen kaljakeissejä, grilliä, puutarhatuoleja, maaleja ja spottivaloja. Jätkät pisti sitten katulätkämatsin pystyyn mun ikkunan eteen, keskelle autotietä. Osa istuu "katsomossa" hurraamassa, spottivalot kohti kenttää ja grilli kuumenemaan, meno on aika hyvä jo pelkästään näin ikkunasta katsottuna! Kyllä pojat piristi päivää kummasti *lmao*

Pelottavinta tässä on ehkä se, että tunnen noista lähes jokaisen.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Late

Posts: 3,441

#44955 • • Late team Lasse
Tämän ja eilisen päivän hyvät fiilikset herättää ihan parhaat ystävät ja erinomaiset työkaverit. ^_______^

& hyvälaatuinen krapula (plain vodka ftw!)
T0mbstone

Posts: 728

#44957 • • T0mbstone The Process.

Replying to päivän :):

noena, 5.2.2010 16:01:
Monen vuoden takainen ystäväni laittoi minulle yllättäen tekstiviestin, jossa ilmoittaa pohtineensa elämää ja hyviä tekoja, ja tulleensa sellaiseen tulokseen että olen poikkeuksellisen reilu ja kiltti ihminen. Hirveän hämmentävää, mutta samalla olen hyvin otettu, harvoin kuitenkaan ihmiset toisilleen suoraan kertovat positiivisiakaan asioita. Taitaa olla koko kuluneen viikon "päivän :)".


...plus tänään pitkästä aikaan polkkaamaan<33



Ohos, deeppiä. En kyl keksi mitään parempaa asiaa, kun että joku arvostaa ja vielä muistaa sanoa sen ääneen. :)

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Freja

Posts: 8,775

#44958 • • Freja Sihteeri
Kaikesta huolimatta päivä on kääntyys iltaan ja mä oon yhä elossa. Hitto mikä olo.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Optik

Posts: 1,691

#44959 • • Optik Piikkisika/Outopallo
GooM!

Matkalle lähtöön aikaa reilu pari tuntia.. saas nähdä millasta häröä tänä vuonna kehittelee.

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.