päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,338,163 views

lopez

Posts: 1,972

#45941 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to päivän :):


---
---
---
cut
---
cut
---
cut
---
Joo, vaikka olisikin sateinen ja kylmä kesä, niin silti haluaisin kahtella sitä jossakin muualla kuin suljetun ikkunoiden takaa. Kesä menee niin nopeasti ennen uutta talvea. Kesä on kaunein vuodenaika.


No, se on selvä. Juu, verkkaiseenhan tuo täällä pohjoisessa tuppaa hurahtamaan, vaikka kyllä mä henk.koht. olen niin pirun onnellinen siitä, että tässä maassa silmäni olen avannut, eritoten jo näin vuodenaikojakin ajatellen.
Kirveelläkään en etelämmäs muuttaisi. Hankokin on liian alhaalla, vaik' kaunis paikka onkin. :u

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#45942 • • Edited Aurinkoneiti
Ihhihhiiiii, minulla tulee olemaan 6 päivää vapaata peräkkäin, joten tulipa mieleeni ihan hullu idea. Voisin porhaltaa takaisin pohjoseen.*iloinen*
Decion

Posts: 1,569

#45943 • • Decion Koneradio
Kuulin että vaimoke tulee päivää aikaisemmin filippiineiltä kotiin eli torstaina *sydän*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Hel

Posts: 7

#45945 • • Hel
Pääsen sittenkin muuttamaan Bangkokiin syksyllä vastoin kaikkia odotuksia! *tanssittel*

--
Let your freak flag fly high!

Avatar
#45946 • • Edited Muussika Guest
Aurinko, kesä! <3 Persoonallinen hypetyksen aihe. :P Viime kesänä en valittanut kuumuudesta, enkä suostu valittamaan tänäkään kesänä. Vaatetus kohilleen ja menoks!

Lisäksi työhaastis, joka meni hyvin. Vakipaikan myötä avautus mahikset hankkia asuntolaina ja ruveta aikuiseksi. :)

Mun piti alkaa nukkumaan ennen yövuoroa, mutta I accidentally kämpän siivous. Vielä jos kylppäri käsittelyyn ja kenties nyrkkeilysäkkikin, jos vaan ehtis. Oon kyl ihan död yövuorossa, mut nyt on niin hyvä boogie ettei kykee vetää zetaa. ^____________^ Hymyilytti vaan kun tuolla ulkona käpötteli menemään.

Life is goooood! Ja kaiken muun ihanan ohella on aikast kivaa olla *pihkassa*
[Siru]

Posts: 259

#45948 • • Edited [Siru]
Heräs aamulla kivan ihmisen vierestä *hihu* ja aurinko paistaa ja ilmat vaan lämpenee *plur*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

sapeli

Posts: 11,768

#45949 • • sapeli jokukukamikä?
Huh kuinka kiva viikonloppu takana! *hihu* Paljon luontoa ja aurinkoa ja hymyä ja naurua... *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jone

Posts: 8,258

#45953 • • Jone Archibald Haddock
Oon viettänyt viimeisimmän tunnin kädet mullassa ja nyt suurin osa taimista on ruukuissa. Puutarhurointi on niin mukavan Zen-henkistä. Sielu lepää. *hihu*
KeijoK

Posts: 1,495

#45954 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Ilma + Kylmä olut!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Oj

Posts: 1,349

#45956 • • Oj Keep it FILTHY
KerRanki kohtuu mielekäs työpäivä :)

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

peikkolapsi

Posts: 1,180

#45958 • • peikkolapsi miisa the maskotti
kampaajalla käyty ja fiilis on yleisestikkin ottaen tosi hyvä *hihu*

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

Jokke L

Posts: 1,203

#45959 • • Jokke L [GoodMusic]
eilen alko kesäloman ensimmäinen puolikas, jota on odotettu kyllä niin kauan että... ja nyt matkalla Tallinnaan hakee lomajuomiset :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Oj

Posts: 1,349

#45960 • • Oj Keep it FILTHY

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]