päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,347,366 views

plink

Posts: 1,405

#34721 • • plink team paska
kylläpäs nukuinkin hyvin! viimeks varmaan joskus kesällä tullu nukuttua arkena 7 tunnin yöunet :)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

MissKoo

Posts: 1,289

#34722 • • MissKoo
Aaaaah, elämää, elämää *lauleskell* *pihkassa*
Mark

Posts: 7,311

#34723 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Autossa läppäri sylissä 3G yhteydellä netissä, vittu tekniikka on ihanaa *aplodit* joa vpn toimii, I'm amazed!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jutu

Posts: 3,054

#34724 • • Jutu Blondi
Onni onnettomuudessa. Myöhästyin koulusta eikä kukaan muistanut/viitsinyt ilmoittaa mulle, että meillä ei olekaan tunnit koululla vaan meillä on joulukirkko. Noh, koska sinne ei enää kanneta lähteä kun se on niin kaukana niin nyt mulle jää aikaa sopivasti tehdä eräs esitelmä loppuun.

Ja totta kai, synttärit tänään ja saan kakkua! *nauru*

+ luokan pikkujoulut, mutta niissä joutuu olemaan siististi.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Luna

Posts: 52

#34725 • • Luna Jokapaikan sohlo ite
Tänään Italiaan *hih*

--
Kun ei oo ennenkään hävettäny ni ei hävetä nytkään...

Trixie

Posts: 1,342

#34726 • • Trixie
kohta jouluostoksille keskustaan, saapi nähdä löytyykö kaikki listalla olevat, mut on jotenki kiva fiilis lähtee jouluostoksille *hihu*

--
face your fears and live your dreams

hemuz

Posts: 2,178

#34727 • • hemuz kätevä emäntä

Trixie, 12.12.2007 11:17:
kohta jouluostoksille keskustaan, saapi nähdä löytyykö kaikki listalla olevat, mut on jotenki kiva fiilis lähtee jouluostoksille *hihu*



Tsemppiä! Itseä oikeen ahistaa, kun näkee joka päivä sitä kulutushysteriaa töissä. Rupee kyl olee aika paketissa. Joulukortit pitäis vaa kirjottaa. :)
Trixie

Posts: 1,342

#34728 • • Trixie
Jukra pujut sentään, Movetronin uus biisi on aikas kiva *joo* Teinivuosien yks suosikki bändi tehny comebackin jaei hassummin aloitettu *fiilistel**hih*

--
face your fears and live your dreams

RiD

Posts: 2,817

#34730 • • RiD Nukemi
mahtavat 5pv takana. Nyt jaksaa taas hymyillä seuraavaan vierailijaan asti <3

--
*super* *possu*

Freja

Posts: 8,775

#34731 • • Freja Sihteeri
Sain hoitsulta hyviä hoito-ohjeita (ainaki tuntuu siltä), ja perjantaina oon varmaan jo sitten työkunnossa :) Ehkä sitten myös viikonlopustakin tulee kivempi kuin mitä odotin *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#34732 • • astaroth Guest
eka satsi uusia levyjä tuli *hihu*
Jammailija

Posts: 3,224

#34733 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mä sain niin ihanan viestin eräältä aivan ihanalta tytöltä, että kerrankin menin hetkeksi sanattomaksi. Aaaaaaaaa mikä ihana tunne*sydän**plur**pihkassa*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#34734 • • aalto2 Guest
oli kiva herätä *hihu*
Lyylikki

Posts: 2,975

#34735 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Joku oli laittanut kaappiin purkillisen kahvia.

Pimpinela

+ kohta saa raparperipiirakkaa
Freja

Posts: 8,775

#34736 • • Freja Sihteeri
Se ois si huomenna pakkauspäivä, aikasin nukkuun ja perjantaina si töiden jälkeen pendoliinolla fiuuuuuuuuu Sjoelle *hihu* (ja si siitä taajamajunalla tsuk tsuk Vaasaan *hihu*)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

vinsku

Posts: 749

#34737 • • vinsku huba huba
Kuntoilu alkaa tuottaa tulosta. Tänään meni leukoja yhteensä kuusi, ensin kaksi, sitten kaksi, sitten yksi ja sitte vielä yks. :)

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

sapeli

Posts: 11,768

#34738 • • sapeli jokukukamikä?

Jammailija, 12.12.2007 17:15:
Mä sain niin ihanan viestin eräältä aivan ihanalta tytöltä, että kerrankin menin hetkeksi sanattomaksi. Aaaaaaaaa mikä ihana tunne*sydän**plur**pihkassa*!



Ai, ku mun mielestä sä oot aika useinkin sanattomana *lmao* Mut tiiän mitä tarkotat *vink* *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jammailija

Posts: 3,224

#34739 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

sapeli, 12.12.2007 22:18:
---
Jammailija, 12.12.2007 17:15:
Mä sain niin ihanan viestin eräältä aivan ihanalta tytöltä, että kerrankin menin hetkeksi sanattomaksi. Aaaaaaaaa mikä ihana tunne*sydän**plur**pihkassa*!

---


Ai, ku mun mielestä sä oot aika useinkin sanattomana *lmao* Mut tiiän mitä tarkotat *vink* *hihu*


Pöh, millon muutoin mä oon sanattomana kuin ratamaratonin jäisinä hetkinä tai tanssilattial
*nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

sapeli

Posts: 11,768

#34740 • • sapeli jokukukamikä?

Jammailija, 12.12.2007 22:27:
---
sapeli, 12.12.2007 22:18:
---
Jammailija, 12.12.2007 17:15:
Mä sain niin ihanan viestin eräältä aivan ihanalta tytöltä, että kerrankin menin hetkeksi sanattomaksi. Aaaaaaaaa mikä ihana tunne*sydän**plur**pihkassa*!
---
Ai, ku mun mielestä sä oot aika useinkin sanattomana *lmao* Mut tiiän mitä tarkotat *vink* *hihu*
---
Pöh, millon muutoin mä oon sanattomana kuin ratamaratonin jäisinä hetkinä tai tanssilattial
*nauru*



No niinpä *nauru* Mul on tainnu tulla vähän ykspuoleinen kuva susta näiden perusteella *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.