päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,461,308 views

infiana

Posts: 93

#34701 • • infiana Baby Prodigy
avovaimo yllätti hiustenleikkutaidoillaan... ei ollut sit aiemmin kertonut että on fledaguru... leikkailtiin mun hiuksia kahdelta yöllä pari tuntia, mutta kiva tuli. :)
Freja

Posts: 8,775

#34703 • • Freja Sihteeri
Ai vitsit, ai vitsinvitsit. Mä näin aivan ihanaa unta. Mä matkustin, ja näin maita ja kaupunkeja, joita en oikeassa elämässäni oo nähnyt.
Oli oikeen mukava herätäkin nyt, vaikka kurkku onkin ihan tukossa, nenä täynnä juttuja ja yleiskunto heikko.
Mut toi uni! Matkaseurakin oli mitä parhainta. Voi vitsit.


:)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#34704 • • sapeli jokukukamikä?
Vähän O_o-fiilis mut hymyn puolelle menee - pomo kutsui juttelemaan aiemmin tänään ja ilmeisesti heti kun tää väliaikainen sopimus päättyy niin meikäläinen siirtyy firman kirjoille ihan oikeasti *hymy* Palkka nousee, vapaiden pitäminen helpottuu ja muuttuu joustavammaksi, ja saan vaikka mitä muita etuja mitä nyt en saa *hihu* Ja mikä tärkeintä, toimeentulo lienee nyt turvattu toistaiseksi *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#34705 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
oikeastaan eilisen :), mutta varmistuipa sitten kauan
himoitsemani rantajoulu!

+ pitkästä aikaa onnistunut vaateshoppailurundi!

--
dasinoaisnvs

Avatar
#34706 • • Annakins Guest
Taisin tehdän päivän laaturyhmäennätyksen, 10 minsassa ulkona kokouksesta puollon kanssa :D

Nyt alkaakin sit se työvaihe...
Miinapiina

Posts: 3,494

#34707 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
sain siivottua ja järkättyä uusiks miron ja miinan huoneet ja kohta viel sit muu kämppä *jiihaa*
eka vaan vähän ulkoilua ni sit *joo*

--
pinkki on pop!!!

SyndroDome

Posts: 1,103

#34708 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Ah kaupan kautta kotona ja työpäivä pulkassa *hymy*

Duuni päivän kohokohta oli ylivoimasesti siinä vaiheessa kun leimasin itseni ulos. Toiseks paras olikin sitten safkis, kolmas kahvitauko, neljäs toinen kahvitauko ja sit onkin kyl vaikee keksiä enää mitään...

*nauru*

--
Life is full of choises.

Karvinen

Posts: 699

#34709 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Eilisen päivän :) tänäänkin saa viel naurattamaan *nauru*

Kävin eilen kummityttöä moikkassa, kun menin sinne, tyttö oli itku silmässä, oli itkenyt ihan kamalasti. Kysyin että miksi oot itkenyt, tyttö oli hiljaa eikä sanonu mitään, sit kysyin sen äitiltä et miks se on itkenyt... Sen äiti hymähti kovaan ääneen ja sano tiuskien "se itki äskön ihan hirveesti ettei sen possuun saa laittaa paperii, itki ja huus et ota se pois" -Paperii ? "no nii, laitoin sinne kympin setelin ja siitäkö se sit suuttu et ota se pois sielt, kolikoit sinne pitää laittaa, ei paperii *nyyh*" *nauru*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Freja

Posts: 8,775

#34710 • • Freja Sihteeri
Ruokaa, vihdoin. Paljon mausteita niin maistuukin jollekin. Ah nam.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

jeesboks

Posts: 4,064

#34711 • • jeesboks p u p u
Vaikka onkin ollut koko päivän ihan väsy, niin jaksoin kuitenkin leipoa pipareita ja joulutorttuja *slurps*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

rose

Posts: 1,047

#34712 • • rose vakaasti epävakainen
Väsynyt, rento ja tyytyväinen olo uimisen jälkeen =)

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#34715 • • Fuzzy Guest
Yks kaunis päivä mulle tultiin kertoo, että se on Neon joka tekee omia biisejä eikä Proteus ja että Neon tekee kaikki Proteuksen biisit*nauru* Siis mua ei kiinnosta jos ei tiedä joitain asioita, mut että kuka helvetti näit keksii*tirsk*
Se selitys oli vielä niin perusteellinen, että meinasin itekkin ruveta jo epäilee*nauru*
Syntse

Posts: 1,652

#34716 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

-Fuzzy-, 11.12.2007 21:34:
Yks kaunis päivä mulle tultiin kertoo, että se on Neon joka tekee omia biisejä eikä Proteus ja että Neon tekee kaikki Proteuksen biisit*nauru* Siis mua ei kiinnosta jos ei tiedä joitain asioita, mut että kuka helvetti näit keksii*tirsk*
Se selitys oli vielä niin perusteellinen, että meinasin itekkin ruveta jo epäilee*nauru*



Haha joku on tainnut miettii pitkäänkin ja vedellä johtopäätöksiä ja lopulta tullut täysin vakuuttuneeksi :) Rupesipa hymyilyttämään, kiitokset tästä.
Freja

Posts: 8,775

#34717 • • Freja Sihteeri

domi, 11.12.2007 21:00:
Mikään ei voita muistoja.



Totta turiset, kaveri! Toki nykyhetkikin on "iha jees", mut.. Nii.
Ai vitsit, rupesin itekin miettimään (jälleen kerran) omia muistojani. Tulipa hyvä parempi paras mieli :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

rose

Posts: 1,047

#34718 • • rose vakaasti epävakainen
Uiminen ja vesijuoksu *sydän* Mahtavaa kun on kerrankin tasapainoinen olo *yingyang*

--
TwistedLife™ Amusement Park

domi

Posts: 7,069

#34719 • • domi Työn sankari.

Freja, 11.12.2007 21:47:
Totta turiset, kaveri! Toki nykyhetkikin on "iha jees", mut.. Nii.
Ai vitsit, rupesin itekin miettimään (jälleen kerran) omia muistojani. Tulipa hyvä parempi paras mieli :)


Totta. Muistot on hyviä, mut niin on nykyhetkikin :) Joissain asioissa on hyväksi että ne ovat "vain" muistoja :)
a-j

Posts: 785

#34720 • • a-j
Thereminin soitto *nauru*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.