päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,339,908 views

UnityF

Posts: 15,721

#22922 • • UnityF joo just se
niih ja mun :)

Saan "uuden" huoneen *hih*
& päästään ens vkl remontoimaan sitä *joo*

Ja muutenkin on maanantai & sataa vettä*plur*
noena

Posts: 3,138

#22923 • • noena first breath after coma
Ihana olla takas suomessa *purr**hihu*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jna

Posts: 613

#22924 • • Jna
Lunta sataa! Ens viikonloppuna Boardexpo! Pääsisköhän sitä kohta jo laskemaan *aplodit*
Dimension

Posts: 27

#22925 • • Dimension Raver^
auringonnousu Scooterin Maria (I like it loud):in soidessa.. *hih*
martina

Posts: 1,875

#22926 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
auto hajoaa kirjaimellisesti käsiin. kohensin hellästi taustapeilin asentoa, se jäi käteen... :D äsken ajoin suoraan jakajaa päin kun täällä on niin perkuleen liukasta...
mutta se ei haittaa, koska takana kiva viikonloppu. :)
Mellu-

Posts: 4,006

#22927 • • Mellu-
lunta sataa ja ulkona muutenkin ihanan näköstä *plur* Ja tosiaan pääsin vkl pelien ja vittuuntumisen jälkeen lahteen vähän hengähtämään.. ja eräs autoasiakin menee eteenpäin..

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Freja

Posts: 8,774

#22928 • • Freja Sihteeri
Kaunis auringonpaiste.
Hyvä olo.
Systerin kaa messengerissä juttelu. Voi kun pääsiskin lähtee viel tän vuoden puolella Sydneyyn :(
Tuntuu siltä taas vaihteeks et kaikki ois ees hetken hyvin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#22929 • • cjet Guest
Voiko ihanammin päivä enää alkaaaaaaaaaa? Voiko ihanampaa aamua ollakaaaaaaan... *nauru* Kaikki jotenki kolahtanu kohdilleen tänä aamuna. Ja töissäki kaikki it-asiat taipuu mun sormien alla just siihen malliin kuin haluan niiden taipuvan. Vittu mä olen guru. *tirsk* Ja mikä parasta niin aamulla kun rupes satamaan nii se sade alko just silloin ku olin jo hypänny spårasta ja kävelemässä töihin.. Ei mua haittaa jos töissä ollessa sataa. *hymy* En ees kastunu tällä kertaa. *hih*
kiiki

Posts: 491

#22930 • • kiiki hankala
mulla on maailman taitavin ja paras koira! *plur* oikeestaan tää oli kyllä eilisen :) mutta hymyilyttää varmasti pitkään, tai ainakin seuraaviin treeneihin asti *hih*
Jocular

Posts: 1,359

#22931 • • Jocular Janni
Työ tj 4. Ja koska mul ei oo kampaa, katkon viivottimia. Kostoks. *pahis**nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

perhosnei

Posts: 85

#22932 • • perhosnei siivellinen
kolli on koulussa ja mulla vapaapäivä. oon tekemässä suursiivousta ja aion hävitä paikalta ennen ku kulta palaa. ehkä saan yllätettyä sen siistillä kodilla. :)
Jusna666

Posts: 1,447

#22933 • • Jusna666 Diablo
*sydän* Sandra - Maria Magdalena *sydän*
(Ja ylipäänsä kaikki Sandran biisit.. '80s *pihkassa*)

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#22934 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Tämän talven ensimmäinen lumiukko tehty

--
suomen virallinen totuus

AaKo

Posts: 637

#22935 • • AaKo Tosi veivaaja

Jusna666, 30.10.2006 13:15:
*sydän* Sandra - Maria Magdalena *sydän*
(Ja ylipäänsä kaikki Sandran biisit.. '80s *pihkassa*)



su aamuna kun olin tulossa kotiopäi helsingistä, nukahtamispisteessä nuokuin autossa..kun kaveri pisti sit sandran best of-kokoelman soimaan..olin hetken duuude whats up?? :D mut kyllähän se taas toimi ja matkameniki menneitä muistellessa.. maria madgalena *joo*

--
En se mää ollut!!!

Jusna666

Posts: 1,447

#22936 • • Jusna666 Diablo

MaaKoz, 30.10.2006 13:47:
---
Jusna666, 30.10.2006 13:15:
*sydän* Sandra - Maria Magdalena *sydän*
(Ja ylipäänsä kaikki Sandran biisit.. '80s *pihkassa*)

---


su aamuna kun olin tulossa kotiopäi helsingistä, nukahtamispisteessä nuokuin autossa..kun kaveri pisti sit sandran best of-kokoelman soimaan..olin hetken duuude whats up?? :D mut kyllähän se taas toimi ja matkameniki menneitä muistellessa.. maria madgalena *joo*



*pepsodent*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Marjo

Posts: 1,796

#22937 • • Marjo pupuTupuna
Vapaapäivä ja ulos syömään. *sydän*
zenny

Posts: 1,145

#22938 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Kohta on muutto eessä ja voi alottaa enemmän tapahtumarikkaan elämän ku mitä nyt on..*joo* vähän kivaa!! *iloinen* ja pääsee toivottavast töihinki vuoden oleilun jälkee...*hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#22939 • • ALIEN Guest

cjet, 30.10.2006 11:28:
Voiko ihanammin päivä enää alkaaaaaaaaaa? Voiko ihanampaa aamua ollakaaaaaaan... *nauru* Kaikki jotenki kolahtanu kohdilleen tänä aamuna. Ja töissäki kaikki it-asiat taipuu mun sormien alla just siihen malliin kuin haluan niiden taipuvan. Vittu mä olen guru. *tirsk* Ja mikä parasta niin aamulla kun rupes satamaan nii se sade alko just silloin ku olin jo hypänny spårasta ja kävelemässä töihin.. Ei mua haittaa jos töissä ollessa sataa. *hymy* En ees kastunu tällä kertaa. *hih*


mitä vit.... *ding*
eiks nyt olekaan maanantai? *nauru*
Inferno@Tre

Posts: 678

#22940 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Lunta *jiihaa* eikä oo ainakaan vielä sulanu. Milli pari mut kyl se siitä vielä talvi saadaan.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.