päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,340,598 views

Avatar
#22901 • • cjet Guest

ALIEN, 29.10.2006 19:47:
---
pupuTupuna, 29.10.2006 19:43:
Pizza*slurps*

---


second that! =D



Suosittelen Pizza Lassilaa. Ne tekee sen pohjataikinan itse joten pizza on kerrassaan loistava. *slurps* Tänään just mässyttiin. *nauru* Eli Third that tai jotai..
Sinza

Posts: 2,227

#22902 • • Sinza
Mun yö Tallinnassa -ylläri kultsille onnistui täydellisesti (melkein) *plur*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Avatar
#22903 • • ALIEN Guest

cjet, 29.10.2006 19:56:
Suosittelen Pizza Lassilaa. Ne tekee sen pohjataikinan itse joten pizza on kerrassaan loistava. *slurps* Tänään just mässyttiin. *nauru* Eli Third that tai jotai..



Pizza Lassila *Ding* Tiedän vain Lavianon ja Cesarin (mikä lie) sieltä. Itse oon todennut et ehdottomasti parhaat löydän Kantsun Pizza Taxista. Texan Style Barbeque ja Your Choise täytteinä: Kinkku, ananas, tonnikala, herkkusieni :D
Avatar
#22904 • • cjet Guest

ALIEN, 29.10.2006 20:07:
---
cjet, 29.10.2006 19:56:
Suosittelen Pizza Lassilaa. Ne tekee sen pohjataikinan itse joten pizza on kerrassaan loistava. *slurps* Tänään just mässyttiin. *nauru* Eli Third that tai jotai..

---


Pizza Lassila *Ding* Tiedän vain Lavianon ja Cesarin (mikä lie) sieltä. Itse oon todennut et ehdottomasti parhaat löydän Kantsun Pizza Taxista. Texan Style Barbeque ja Your Choise täytteinä: Kinkku, ananas, tonnikala, herkkusieni :D



Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, nii se on se pikkunen pizzaluukku siinä ihan haagan juna-aseman vieres siinä nurkal.. Mikä lie katugrilli ollu aiemmin. Mut ollaan vaan todettu ett sielt heruu uskomattoman hyvät pizzat. *nauru*
Avatar
#22906 • • ALIEN Guest

cjet, 29.10.2006 20:09:
Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, nii se on se pikkunen pizzaluukku siinä ihan haagan juna-aseman vieres siinä nurkal.. Mikä lie katugrilli ollu aiemmin. Mut ollaan vaan todettu ett sielt heruu uskomattoman hyvät pizzat. *nauru*



no lol. mun ennakkoluulot ovat pitäneet mut kaukana siitä mestasta mut täytyy käydä tsekkaa joskus :)
Avatar
#22907 • • cjet Guest

ALIEN, 29.10.2006 20:11:
---
cjet, 29.10.2006 20:09:
Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, nii se on se pikkunen pizzaluukku siinä ihan haagan juna-aseman vieres siinä nurkal.. Mikä lie katugrilli ollu aiemmin. Mut ollaan vaan todettu ett sielt heruu uskomattoman hyvät pizzat. *nauru*

---


no lol. mun ennakkoluulot ovat pitäneet mut kaukana siitä mestasta mut täytyy käydä tsekkaa joskus :)



Joo, mulla kesti kans kauan. Mut sit vaa joskus päätettii frendin kaa iha huvikseen testaa. Enkä oo katunu. *nauru*
embie

Posts: 531

#22908 • • embie Shwoopsie poo
Toi Maajussille morsian -ohjelma on niiiin hyvä *iloinen*
KooKie

Posts: 4,338

#22909 • • KooKie aka. Petress Pan
Voisi toivoa ensi yöksi samanmoisia unia, kuin mitä näin tänä aamuna. Jäi niin hyvä fiilis koko päiväksi. *plur*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Marjo

Posts: 1,796

#22910 • • Marjo pupuTupuna

ALIEN, 29.10.2006 20:07:
---
Itse oon todennut et ehdottomasti parhaat löydän Kantsun Pizza Taxista. Texan Style Barbeque ja Your Choise täytteinä: Kinkku, ananas, tonnikala, herkkusieni :D



Sori OT, mut Kantsun PT on kyllä ihan kingi.
Avatar
#22911 • • ALIEN Guest

pupuTupuna, 29.10.2006 23:47:
---
ALIEN, 29.10.2006 20:07:
---
Itse oon todennut et ehdottomasti parhaat löydän Kantsun Pizza Taxista. Texan Style Barbeque ja Your Choise täytteinä: Kinkku, ananas, tonnikala, herkkusieni :D

---


Sori OT, mut Kantsun PT on kyllä ihan kingi.



siis ei tod ole OT tuo vaan tota viestii vois *bump*;ata kerran viikossa aina kun tilaa sieltä näitä taivaallisia kiekkoja!! *sydän* *nauru*
asdf

Posts: 3,155

#22912 • • asdf

KooKie, 29.10.2006 23:43:
Voisi toivoa ensi yöksi samanmoisia unia, kuin mitä näin tänä aamuna. Jäi niin hyvä fiilis koko päiväksi. *plur*



Nyt loppu leijuminen *släp*
Late

Posts: 3,441

#22915 • • Edited Late team Lasse
11h yöunet takana ja krapula tipotiessään *plur* Aika ihana fiilis oikeastaan varsinkin jos vertaa eiliseen.
phear

Posts: 804

#22916 • • phear <X>
Mä käänsin kaikki muut kellot paitsi biologisen. Menin yhdeksältä nukkumaan ja heräsin pitkästä aikaa todella levänneenä 6.30. Ah, pirteys, kuinka ihana tunne.
Samu81

Posts: 1,224

#22917 • • Samu81 kokolihaa
Kaunis auringonnousu :)

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#22918 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ihana eilis ilta ja yö..*sydän* Aamu oli huomattavasti valoisampi, kuin viime perjantai aamuna 6.30 (Kiitos talviajasta! *hihu*) Upea auringonnousu värjäsi taivaan oranssinpunaiseksi..*plur* Ja illalla Pinkin konserttiin! *aplodit* *jiihaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

nomic

Posts: 4,120

#22919 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Tänään muutto Myyrmäkeen. :)