Escape To Dance with Simon Patterson 27.5.2011 @ Hämeenlinna

55 posts, 3 pages, 17,896 views

Nightraver

Posts: 321

#41 • • Nightraver Nightraver
HUH HUH melkoiset bileet!!! Kiitos kaikille mukana olleille !!! Lisää luvassa heinäkuussa!!! Nico kiittää :) *jiihaa* ja Patterson veti kyllä ihan hullun setin voi moro!!! Pohkeet kiittää :D

--
In TRANCE We TRUST

Ouzee

Posts: 55

#42 • • Ouzee
Kiitokset järjestävälle taholle!!! Oli megahauskaa, hyvällä tuulella olevia ja kauniita ihmisiä jotka nauttivat toistensa seurasta. Hämeenlinnan Circuksen venue on kyllä mitä mainioin bileiden järjestämiselle! *hymy* Lisää näitä!!!
Worin

Posts: 526

#43 • • Edited Worin
Simoni tykitti kyl kovaa. Just oikeeta menoo mun makuun. Vituttaa et omat aikataulut teki mulle näistä bileistä aika hankalasti nautittavat. Enkä kyl päässy oikein fiiliksiin kun hetkittäin ulkosista tekijöistä johtuen. Sori kun whinetän, mut sen verran paljon asia vitutti eilen ja sitä ennen.

Järjestelyt hienoo, blaa blaa kaikki oli hienoo. Simonin överitykitys oli jotain överihienoo. Paras escape artisti tähän mennessä.


Hitto kun ois päässy näistä bileistä nauttii 100% :(
SESSIONS2

Posts: 532

#45 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
SESSIONS2

Back to Hml :)

My second time in Escape to Dance, Hämeenlinna. Once again great party with more local Djs this time and of course the star of the night, Simon Patterson. He's absolutely one of the best trance producers ever!

Also yet another great night for taking pictures. I just don't get it how the girls can be so Hot every time I visit Hml. OMG!

Enjoy the pics!

- Timo


026.jpg
Worin

Posts: 526

#47 • • Worin
Mustakin tuntu et nyt kun olin liki selvinpäin et paikka oli täytetty parhaimman näkösillä ihmisillä mitä vaan kylästä löytyy. Ristus mitä naiskauneutta oli ja asun vielä samassa pitäjässä. Niitä oli vielä varmaan enemmän kun miehiä.
mardis

Posts: 334

#49 • • mardis Humppa-Hannele
Oonko mä ainoa jonka mielestä klubin äänentoistossa oli jotain todella pahasti vialla? Musiikki ei kuulostanyt hyvältä missään vaiheessa vaan tosi 'tunkkaiselta'. Ja edessä basso puski koko kropan läpi niin kovin et hiukset nousi pystyyn.. Tammikuisissa bileissä en huomannut tällaista ollenkaan vaan musiikki kuulosti silloin hyvältä. Mitä nyt oli tehty eri tavalla?
Ja voitasko jatkossa tehdä niin kuin tammikuussa tehtiin? En haluis ens kerralla tulla paikalle Helsingistä asti ja kokea samaa uudestaan. *uuh*

Jonille iso kiitos että toit Pattersonin setin jälkeen antamaan nimmarit ja kiitos myös kuvasta!

--
~Dancers have happy feet~

Nightraver

Posts: 321

#50 • • Nightraver Nightraver
Äänentoisto laitteisto toimittajan puolesta oli alapää eri kun aiemmin, keskusteluni pohjalta enemmän festari käyttöön (kovempaan bassosoundiin) tarkoitettu. Mikäli asia on näin, kuten Mardis tässä kertoi, asia korjataan ensi kertaan. Kaikenlainen palaute varsinkin valoihin ja äänentoistoon liittyen on tervetullutta ja järjestävä taho ottaa nämä heti huomioon jatkoa ajatellen. Pahoittelen omalta osaltani tapahtunutta...

--
In TRANCE We TRUST

PeDE

Posts: 162

#51 • • PeDE DJ GHOST
Loistavuutta. Voiko enää muuta sanoa. Kiitos ja anteeks.
teksturi

Posts: 5

#52 • • Edited teksturi
Bassoa oli tosiaan liikaa parhaalta kuulosti tiskillä mikä on vähän liika kaukana. Janin setti meni vähän puuroksi tuon takia :( Pattersoni aloitti ja basso tasoa joko laskettiin tai kuulo oli jo vähän mennyt, mutta hitusen parannusta tapahtui. Lasereista todella iso plussa näyttivät hyviltä. Ei vain näkynyt missään kylttejä joissa varoitetaan niistä (en kyllä tiedä tarvitaanko).
Polarflash

Posts: 58

#53 • • Polarflash
Tosiaan, kuten tuossa sanottiin niin PA:ssa oli eri alapää. Kuulemani mukaan kyseisellä yritettiin hakea alemmaksi menevää ääntä, lähinnä tuon basson takia. Nähtävästi äänikalustosta vastaavat nyt sitten vetäs hiukka överiks tän. Kiitokset palautteesta, viedään varmasti eteenpäin.*hymy*

PS. tällä kertaa oli myös eri äänimies tarkkailemassa, liekö tuollakin ollut jotain tekemistä asian kanssa.
heze

Posts: 52

#54 • • heze
Hieman hämmensi kyl alkuun tuo PA-kommentointi ko olin itte niin positiivisesti yllättynyt hyvästä äänentoistosta, mutta heräsin sit nopiasti todellisuuteen - en nimittäin käynyt missään vaiheessa siellä kovin edessä, lähimmillään siinä stagea lähimpien tanssikorokkeiden vieressä. Oli nimittäin niin mukava kuunnella kauempana ja tulpatkin eksyi päähän vasta viimeisen noin tunnin aikana ja tästä olin jo kiikuttamassa kiitosta äänimiehelle, mut ilmeisesti siel edessä ei ollut ihan niin mukavaa.
mardis

Posts: 334

#55 • • mardis Humppa-Hannele
Mun mielestä se ääni ei kuulostanut hyvältä missään päin klubia.. Ja tulpat oli kyl laitettava korviin ihan siellä tanssilattian takaosassakin. Mutta ehkä se riipppuu vähän siitä mihin on tottunut.

Niin kuin joku sanoi jo niin ääni kyl hieman parani loppua kohden. Siitä kiitos. Ja kiitos järjestäjille vastauksesta palautteeseen.

--
~Dancers have happy feet~