mark hamilton - 2011-02-23 - Techno Mix

40 posts, 2 pages, 8,216 views

mark_hamilton__

Posts: 162

#1 • • mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer
Settiä tulee enemmän kuin laki sallii...

Tyyli: Techno
Kesto: 55 min

mark hamilton - 2011-02-23 - Techno Mix


xeon5 : Unknown Artist
vibra slap : Unknown Artist
WhatEver : DJ ViVSoft
Water Speed.wav : Unknown Artist
washington terking : Unknown Artist
Wappi : Unknown Artist
Wandschlafler : corporal
Nuclear Volgodonsk : Vadz - Remixed by Scott Robinson
Usual (Jay Curnock Remix) : Flavius E.
Use Somebody : MegaWatt Man
on vera bien2.2 : Unknown Artist
two sides to a storm-remaster : Unknown Artist
Trainwreck : Unknown Artist
tomo-catching_breath : Unknown Artist
battlestar techno remix : time4beatz
Tiefenrausch (Original Mix) : Unknown Artist
thwhip : Vance
the new area 2010 : Unknown Artist
The Cores Of All Quick Hearts - speedy j bootlegggg2 : Jesse Somfay


Aztee

Posts: 686

#4 • • Aztee
Onpas paljon biisejä Unknown Artistilta.. vai miksi ei ole artistinimi tiedossa? Mitäs kautta o biisit hankittu?
xybo

Posts: 1,100

#5 • • xybo meeple!

Replying to mark hamilton - 2011-02-23 - Techno Mix:

Onpas paljon biisejä Unknown Artistilta.. vai miksi ei ole artistinimi tiedossa? Mitäs kautta o biisit hankittu?



Vähän googlasin. Monet Soundcloudista, nimet on siellä mut en usko, että Mark tajus sitä. Osassa artistin nimi on tossa biisin nimessä. Varmaa downinu niitä biisejä sieltä ja jos mp3 tagissa ei ollu enempää infoo...

-- xybo
Aztee

Posts: 686

#7 • • Aztee

Replying to mark hamilton - 2011-02-23 - Techno Mix:


---
Onpas paljon biisejä Unknown Artistilta.. vai miksi ei ole artistinimi tiedossa? Mitäs kautta o biisit hankittu?
---


Vähän googlasin. Monet Soundcloudista, nimet on siellä mut en usko, että Mark tajus sitä. Osassa artistin nimi on tossa biisin nimessä. Varmaa downinu niitä biisejä sieltä ja jos mp3 tagissa ei ollu enempää infoo...

-- xybo



Ouraid.. ihmetytti vaan.. ku tuol mr-dj.org puolella ei suostunu hamiltoni julkaseen tracklistiä setistää (erisetti but still).. hämmentää..
laite

Posts: 2,994

#8 • • Edited laite MastahWankah

Replying to mark hamilton - 2011-02-23 - Techno Mix:


---

---
Onpas paljon biisejä Unknown Artistilta.. vai miksi ei ole artistinimi tiedossa? Mitäs kautta o biisit hankittu?
---


Vähän googlasin. Monet Soundcloudista, nimet on siellä mut en usko, että Mark tajus sitä. Osassa artistin nimi on tossa biisin nimessä. Varmaa downinu niitä biisejä sieltä ja jos mp3 tagissa ei ollu enempää infoo...

-- xybo
---


Ouraid.. ihmetytti vaan.. ku tuol mr-dj.org puolella ei suostunu hamiltoni julkaseen tracklistiä setistää (erisetti but still).. hämmentää..


Se on kato tällasta tää i4fail levy-yhtiömogulin homma. 50 000e / kk liksa TJ:nä, mutta kuulokkeisiin ei oo varaa. Ei oo kyllä muijaakaan!
homppa

Posts: 731

#9 • • homppa
ei oo todellista
mark_hamilton__

Posts: 162

#10 • • Edited mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer

Replying to mark hamilton - 2011-02-23 - Techno Mix:


---

---

---
Onpas paljon biisejä Unknown Artistilta.. vai miksi ei ole artistinimi tiedossa? Mitäs kautta o biisit hankittu?
---


Vähän googlasin. Monet Soundcloudista, nimet on siellä mut en usko, että Mark tajus sitä. Osassa artistin nimi on tossa biisin nimessä. Varmaa downinu niitä biisejä sieltä ja jos mp3 tagissa ei ollu enempää infoo...

-- xybo
---


Ouraid.. ihmetytti vaan.. ku tuol mr-dj.org puolella ei suostunu hamiltoni julkaseen tracklistiä setistää (erisetti but still).. hämmentää..
---

Se on kato tällasta tää i4fail levy-yhtiömogulin homma. 50 000e / kk liksa TJ:nä, mutta kuulokkeisiin ei oo varaa. Ei oo kyllä muijaakaan!



Lopetas dissaaminen. On mulla kuulokkeet.

Mistä moinen 50 000 € / kk liksa? Se on TES:in vastainen. Niin i4ware - Requirements Diagrammin tuotteelle oli Spinno Enterprise Centerissä, ennustettu n. 100 000 € / vuosi liikevaihto. Sellaisesta ei paljon meidän progressiivisessaverotuksessa palkkoja nostella. Se hädin tuskin riittää yhden ihmisen vuosiliksaan.

Muijaa ei ole ehkä siksi, että en voinut mitään sille, että just kun olisi ollut, niin sen ajoi toinen muija pois. Ja vastaavia tapauksia on kyllä toisinaan. Ja mitäs sillä muijalla tekee säätämässä ja nalkuttamassa himassa, kun arki ei ole sitä mitä se on bileissä?

i4ware Software toimii julkisellasektorilla ja en ehdi tekemään kovin paljon sen alla IT-bisneksiä, koska on koulu kesken ja opintotuki+asumislisä.

Eikä myöskään biisejä voi tehdä, kovin hyvin pelkällä audiotool.com:illa. Pitää olla kunnon laitteet ja harjotella hommaa ekas vaikka 2-vuotta.. eiks jee?

PS: Monillakin jotka täällä dissaa, niin niiden liikeideat perustuu mm. mainostoimistobisnekseen kerran maksavilla asiakkailla, jossa pitää hikihatussa myydä kokoajan lyhyitä projekteja. Niin onkos se hyvä liikeidea? Eikös sellainen ole parempi, että rahaa tulee ees. 50 000 € / vuosi vaikka käytännössä ei tee mitään muuta kuin asiakaspalvelua?

PSS: Sitä paitti ihan tällähetkellä aattelin vaan ihan harrastuksena näitä musahommia..
mark_hamilton__

Posts: 162

#11 • • mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer

Replying to mark hamilton - 2011-02-23 - Techno Mix:

Tuli vielä mieleen, että kannattaa lukea CC lisenssiehdot:

http://en.wikipedia.org/wiki/Creative_Commons_licenses

Erityisesti kohta Attribution.



Niinkö luulet? Mitäs sä mistään mitään tiedät. Se on vain Somerights Reserved ja nimi pitää mainita jossain, että kuka on tehnyt ja ei saa kieltäytyä antamasta tuotosta eteen päin sille joka se kysyy.
mark_hamilton__

Posts: 162

#12 • • mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer

Replying to mark hamilton - 2011-02-23 - Techno Mix:


---
Onpas paljon biisejä Unknown Artistilta.. vai miksi ei ole artistinimi tiedossa? Mitäs kautta o biisit hankittu?
---


Vähän googlasin. Monet Soundcloudista, nimet on siellä mut en usko, että Mark tajus sitä. Osassa artistin nimi on tossa biisin nimessä. Varmaa downinu niitä biisejä sieltä ja jos mp3 tagissa ei ollu enempää infoo...

-- xybo



Lopeta diassaus.. kyllä mä sen tajuun että nimet on SoundCloudissa.. mä lataan sitä musaa niin paljon, tänne koneelle, että en muista kenen, joku XYZ.mp3-tiedosto on. Artistin nimeä ei siis vaan ole IDE-tagissa ja thats it.
mark_hamilton__

Posts: 162

#13 • • mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer

Replying to mark hamilton - 2011-02-23 - Techno Mix:


---

---
Onpas paljon biisejä Unknown Artistilta.. vai miksi ei ole artistinimi tiedossa? Mitäs kautta o biisit hankittu?
---


Vähän googlasin. Monet Soundcloudista, nimet on siellä mut en usko, että Mark tajus sitä. Osassa artistin nimi on tossa biisin nimessä. Varmaa downinu niitä biisejä sieltä ja jos mp3 tagissa ei ollu enempää infoo...

-- xybo
---


Ouraid.. ihmetytti vaan.. ku tuol mr-dj.org puolella ei suostunu hamiltoni julkaseen tracklistiä setistää (erisetti but still).. hämmentää..



No tuukko ite tekeen sen täne? Siinähän kuuntelet 2 tuntia ja etsit tekijöiden nimiä SoundCloudista paikasta jossa biisejä on 500+.. kotan nyt tajuta.

Helpompi vaan poistaa koko miksaus ja tehdä ensikerralla tracklist etukäteen.
mark_hamilton__

Posts: 162

#14 • • Edited mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer

Replying to mark hamilton - 2011-02-23 - Techno Mix:

Onks tää sama ku:
http://www.huuto.net/kohteet/mark-hamilton---mix-cd-techno--house/168022843



Että jengi on kiinnostunut.. kun pitää oiken kaivaa netistä mun juttuja.

PS: Monestikkin olen sanonut Juhgulle.. että osta itteles elämä ja tee joskus muutakin kuin netissä roikkumista.
Juhgu

Posts: 7,921

#15 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Replying to mark hamilton - 2011-02-23 - Techno Mix:


---
Onks tää sama ku:
http://www.huuto.net/kohteet/mark-hamilton---mix-cd-techno--house/168022843
---
Että jengi on kiinnostunut.. kun pitää oiken kaivaa netistä mun juttuja.

PS: Monestikkin olen sanonut Juhgulle.. että osta itteles elämä ja tee joskus muutakin kuin netissä roikkumista.



Ei noit tarvi kaivaa. Ne tulee irkis vastaan ku oot niin feim. Mut nyt kyllä pahotit mun mielen ku sanoit ilkeesti. Ja mä vaan yritin antaa näkyvyyttä sun myyntibisneksille! Uhuu. :(

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

mark_hamilton__

Posts: 162

#16 • • Edited mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer

Replying to mark hamilton - 2011-02-23 - Techno Mix:


---

---
Onks tää sama ku:
http://www.huuto.net/kohteet/mark-hamilton---mix-cd-techno--house/168022843
---
Että jengi on kiinnostunut.. kun pitää oiken kaivaa netistä mun juttuja.

PS: Monestikkin olen sanonut Juhgulle.. että osta itteles elämä ja tee joskus muutakin kuin netissä roikkumista.
---


Ei noit tarvi kaivaa. Ne tulee irkis vastaan ku oot niin feim. Mut nyt kyllä pahotit mun mielen ku sanoit ilkeesti. Ja mä vaan yritin antaa näkyvyyttä sun myyntibisneksille! Uhuu. :(



Niin.. juu mu, ehkäpä ei kannata ottaa vakavasti, jos esim. mä sanon jotain mitä, ei ehkä olisi kannattanut sanoa.

Jos jokin asia herättää "kohua", niin se provosoi ihmisiä ihan normaalisti. Ja kun ihmiset provosoituu niin sitä tulee vaan lisää ;)

Toi mix-cd:den myynti on vähän kannattamatonta, koska yleensä ihmiset ovat nihkeitä maksamaan rahaa. Enemmänkin saa vaan ilmaiseksi bissee ja ruokaa.

PS: Kyl yksi muijakin luuli, että dissaan sitä kun pistin sille ihailupostia ja vähän koitin huolehtia, ettei se polta kynttilää molemmistapäistä.. koska sitten kun on paiskinut liian pitkää päivää n. 6 vuotta voi tulla ongelmia tai sairaseläke. Eli siis luulin etä sä dissaat.
Aztee

Posts: 686

#17 • • Aztee
Jaa että oot saanut kuulokkeetkin hankittua.. *nauru* viikko sit ei viel ollu.. huh huh mitä toimintaa mut kyllähän tässä hyvät naurut aina saa *nauru* hamiltonin päteminen *sydän**sydän*
mark_hamilton__

Posts: 162

#18 • • Edited mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer

Replying to mark hamilton - 2011-02-23 - Techno Mix:

Jaa että oot saanut kuulokkeetkin hankittua.. *nauru* viikko sit ei viel ollu.. huh huh mitä toimintaa mut kyllähän tässä hyvät naurut aina saa *nauru* hamiltonin päteminen *sydän**sydän*



Hah.. oli mulla viikkokin sitten kuulokkeet. Tarkoitin lähinnä, että en tiedä miten Virtual DJ:ssä saa kuulokkeet kiinni niin, että voi käyttää CUE? Mulla on näet tällanen halpahallin eMachines, joka maksoi jotain 450 € (500 Gt HDD, 4 Gt RAM, AMD Athlon X2, nVidia nForce 5xxxx) ja Windows Vista. No vaikka tämä on suht. tehokas yms. hyvillä laitteilla niin en tosiaan tiedä kun tämä kone, ei ole tarkoitettu kuin perus kotikäyttöön kuten pelaaminen ja leffojen katselu. Akkukaan ei kestä edes puoltatuntia kun toi 19" 1080i HD Widescreen Plasma-näyttö vie ihan ketusti virtaa.

Niin eikä sitä mun pätemistä kannata niin vakavasti ottaa, eikä sellainen ole mikään kovin suuri saavutus jos edes saisin nyt firman liikevaihdon 100k € / vuosi.. sillä kun ei okeesti tulonhankkimiskulujen jälkeen tienaa bruttopalkkana ees niin paljon kun mensi oikeisiin palkkatöihin IT-alalle. Esim. sillä ehkä saisi n. 40k € / vuosi kun taas oikeissa töissä palkka vosi olla 56k € / vuosi, eikä tarvitsisi tressata, että entäs jos homma loppuu 2 vuoden päästä ja tulee konkurssi.

PS: Jos mm. Headhunterit soittaa mulle n. 50 kertaa vuodessa, saatuaan jostain mun CV:n niin eikö silloin jokin ole onnistunut? Ja en jaksa kuunnella mitään "i4ware Software niin hieno ohjelmistoyritys" dissausta, koska niillä dissaajilla ei ole sitä osaamista mitä mulla eikä enemmän kokemusta kuin mulla. Sitä paitsi vaikka kokemusta olisi 20 vuotta niin se ei ole yhtäkuin osaaminen... jos ei esim. tunne Lifearay:ta / JBoss Portal:lia yms. CMS:iä js ole sitä käsitystä, että ne hommat tekee aina AD + Koodari + Palvelimen-ylläpitäjä + Projektipäällikkö niin ei ole vakavasti otettava IT-alan henkilö.. koska mainostoimisto ja IT-hommat on vähän eri hommaa. Ihan turha niikön väittää että yksi osaa kaiken. <---- Huom! Tässä ei ollut pätemisen äänen sävyä ;) Jos olet erimieltä niin katso omaan peliin, jos sieltä vaikka löytyisi sosiaalisissa taidoissa vikaa..

PSS: Ainahan sitä saa kuulla kaiken maailman loppu se päteminen dipadaipaa.. esim. kerran täällä joku piipitti, että työsopimukset pitää näyttää työkkärissä.. niin. varmaan joo.. tarkistin työkkäristä asian että ei tarvitse.. ja ks. ohjeita kuuntelemalla olisin jo ollut oikeudessa NDA:n rikkomisesta..

---
Aztee

Posts: 686

#19 • • Aztee

Replying to mark hamilton - 2011-02-23 - Techno Mix:


---
Jaa että oot saanut kuulokkeetkin hankittua.. *nauru* viikko sit ei viel ollu.. huh huh mitä toimintaa mut kyllähän tässä hyvät naurut aina saa *nauru* hamiltonin päteminen *sydän**sydän*
---


Blaa blaa blaa blaa




16i7cxg.jpg

Mitäs headhunterit sulle soittelee? *nauru**nauru*