Brainbashers: Russian Night 9.4.2011 @ Tampere

44 posts, 3 pages, 17,378 views

mark_hamilton__

Posts: 162

#21 • • Edited mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer

Replying to Brainbashers: Russian Night 9.4.2011 @ Tampere:


---

---

---

---

---


Niin mutta kysymys, kuuluu että miksi asiasta pitää huomauttaa? Itsestään selvistä asioista kun ei kukaan ole kiinnostunut.

Olen alkanut miettiä, että miksi niin monella bileheepolla on koulukiusaustausta, kuten minullakin oli. No ehkäpä siksi että jenggi koulussa ei jaksanut katella kun huomauttelen ihmisille erinäisistä asioista siis kerron mikä oli totuus, kun ne käyvät keskenään normaalia sosiaalista kanssakäymistä eli esittää ja puhuu paskaa.

Samoin voisin sanoa, että eräs TEKNISTE:n myyjä meinas vetästä mua turpaan kun menin huomautteleen faktoja sen hienoista myyntipuheista ja näin pilaan sen kaupat.

Sitä paitti mä olen käynyt bileissä jo 95-vuodesta ja tunnen paljolti jengiä bileistä Tamperella ja olen vanha parta.. joten enköhän ole ihan kuule scenejätkä.

Ja eikö tollane scenepiste juttu ole nörttien juttu jotka hakataan koulussa kun menee sellaisista puheleen?
---


mikä napoleonkompleksi sulla jäbä oikeen on, ei oo pahemmin ketjua missä olet äänessä ilman, että mainostat sun miljons of dolars-liikevaihtoa, NDA-soppareita ja hatredin soppareita joista joudut oikeutee cia:n ja no-such-agencyn perseraiskaamana guantanamossa.

Nyt sit pitää koittaa kerää skenepojoja heittämällä eka et "jee, mäpäs oonki niin kovis et tuli oikee ryhmärii tästä, kuulitteks likat, jakakaa pimperoo ny mulle" ja heti kun tuosta mainitaan et älä helvetissä, ei varmaan moni muu ole saanut myös niin sitten ruvetaan vääntää vastaan kuinka sitä on käyty bileissä jo anno domini kivikausi ku toinen on ollu vasta pilke faijansa silmäkulmassa.

Ja mitä mitä olen seurannu sun "faktojen" latomista erinäisistä tietoteknisistä asioista, niin anna mielellään sen myyntimiehen hoitaa hommansa. Se, et sä meet selittää siihen jotain on semmonen juttu mistä sietäiski vetää kuuppaa, provikalla ku osa noista myyjistä sitä hommaansa tekee. (ennen ku joku keksii et myyjä voi viilaa linssii niin toki, mahdollisuus on aina)
---


Olrait sitte... NDA:sta olen maininnut vain siksi, että kun, joku kyselee mistä väitteeni on peräisin. Niin sopparissa on sovittu, että ks. asia pitää kertoa sillä tavalla, koska "kuka väitti ja mistä yrityksestä väitti asian noin" rikkoo sopimusehtoja jos sen verran, että voin saada syytteen.

Etkä kyllä tiedä, mikkäs noista mun jutuista valheita ja miten paljon olen muutellut totuutta. Syystä tai toisesta.

Potentiaalista seurustelukumppania yleensä kiinnostaa arvoni miehenä, että onko minulla sellaiset tulot, että olen mm. omillani toimeentuleva ja samoin sellaista voi kiinnosta ammattini, harrastukseni ja mikäs lainen jamppa olen sisäisesti. Katson melkoiseksi loukkaukseksi erinäisiä tilanteita missä ymmärretään, että, yritin vaan saada pesää. Koska tekin puhutte pillujuttujanne sinkkuluukussa, seukkausluukussa ja säpinäluukussa, eli kerrotte julkisesti teidän ihmissuhdengelmista ja kyselette muilta ks. asioihin ratkaisua. Kuten minäkin, jos otan jonkun jutun puheeksi, että mikä oli ongelma. Mutta toisaalta mitäs mä asioista teiltä kyselen, koska mites te voitte tietää mikä hommassa on vikana.
---


Propsit selkärangasta myöntää et läpänderit ei oo paikkansapitäviä.

Mitä tohon muuhun tekstiin tulee, niin siinä on se ero, et jengi tykkää toisistaan. Teikäläisestä ... ei selkeesti niinkään :)
---


Tai sitten myönsin tahallaan asian niin kuin sinä sen uskot olevan. Koska mulle nyt toisaalta on ihan sama.

Hivenen jodin harhaan ja muuttelin totuutta. Olen kyllä joskus ollut pikkupoikana erilaisissa liikkeissä ostoksilla tai vanhempien mukana ja tehnyt tahallaan kiusaa myyjille kertomalla liikkeen asiakkaille että se tuote on ihan paska mitä teille juuri toi myyjä koittaa myydä ja sit ne asiakkaat on jättäneet ostamatta ja myyjä on oli pikkusen käärmeissään vaikka sittä ei niin uskaltanut näyttää.
---


Seivaus ei hyväksytty, vielä enemmän tuot esille sitä että abt mihinkään mitä sanot ei pidä uskoa. :)

No mut eihän se mun syy saati ongelma ole, et elät elämäs yksinäisenä vailla kavereita :)



Hei, totas niin olen usean vuoden tehnyt vain himassa hommia ja katosin kokonaan bileistä myin kalliit DJ-laitteni. Huomasin sellaisen pikku jutun, että tämä ei ehkä olisi niinkään kannattanut, koska ennen tätä mulla alkoi olla kavereita. Yms. suhteita. Mutta sinun ei kannata huolia, sillä työelämä on nyt nostanut itsetuntoni sellaiseksi, että en lähde mihinkään epärealistisiin naisjuttuihin mukaan vaan arvioin onko juttu mitenkään mahdollista ja epärealistiset jutut kierrän kaukaa. Kyllä naisia tulee puhun mutta niihin ei nyt voi heti kättelyssä luottaa. Ymmärtänet varmaan, että on esim. mahdolista, että naiset huijaa miehiä saadakseen elatuskorvaukset. Avioliittoihin liittyviä omaisuuden jako petoksia tehdään jne. Eli vasta kun katson että henkilöön voi oikeesti 100 % luottaa niin ehkä sitten ruetaan koittaan seurustelua. En vain halua puhua asioista tällä tavalla koska oletaan, että mun ei aikusten kanssa tarvitse puhella asioita näin. Jos olet näistä asioita erimieltä että ks. riskejä ei ole olemassa niin sitten kehoita ostamaan elämän.

Se vaan, että jos jään bileistä liian pitkäksi aikaa pois niin kukaan ei ole tuntevinaankaan minua kun palaan ja varsinkin jos sitten joku vanha tuttu koittaa tulla puheleen ja olen sitä kohtaa väliinpitämätön painun tahallaan huitsin nevadaan niin kylläpäs nämä suhteet menee.

PS: Huomenna aloitan osa-aikaisen työn ja mulla on kyllä opintotuki ja asumistuki ja voin myydä aina kalliit ostamani ohjelmistot pois kun katson että niillä en mitään tee ja jäädä vaikka odottamaan kk-liksallista työtä ja ostaa sitten jostan tarvittavia takaisin.

PSS: Samoin olin huomannut kyllä, että työ nousi aikas pikkusen huiviin. Mutta pitää nyt rauhoittua.
Xeloc

Posts: 15

#22 • • Xeloc
Hello,

I was wondering what would be the best way to travel from Kouvola to Tampere!

I know there is a busline from Kouvola to Tampere, but the first bus on sunday would be 9.00, wich is tough if the party is till 4.00.

If i want to go by train, i need to take a train to Helsinki and from Helsinki to Tampere, wich will probably cost me over 100 euro's for the return ticket!

Maybe someone knows a cheap hotel which i can go after the party? There is another busline 17.15 to Kouvola.

Or if someone is by car and traveling through/near Kouvola and wants to share petrol price! Please contact me!

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=98603;pid=1609178#1609178 (Contact information)

Thanks in advance!

Ben
fatal_error

Posts: 275

#23 • • Edited fatal_error ........⌘........

Replying to Brainbashers: Russian Night 9.4.2011 @ Tampere:

Hello,

I was wondering what would be the best way to travel from Kouvola to Tampere!

I know there is a busline from Kouvola to Tampere, but the first bus on sunday would be 9.00, wich is tough if the party is till 4.00.

If i want to go by train, i need to take a train to Helsinki and from Helsinki to Tampere, wich will probably cost me over 100 euro's for the return ticket!

Maybe someone knows a cheap hotel which i can go after the party? There is another busline 17.15 to Kouvola.

Or if someone is by car and traveling through/near Kouvola and wants to share petrol price! Please contact me!

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=98603;pid=1609178#1609178 (Contact information)

Thanks in advance!

Ben




Bet option is a hotel. Omenahotelli (Applehotel). There are two of these in Tampere city centre.

http://www.omenahotels.com/en/

I don't know is this the cheapest option, but both of these are at the centre of Tampere *hymy*

And by the way...these party's last longer than 4.00 am, but I don't know is the case same as last time...

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!

Xeloc

Posts: 15

#25 • • Xeloc
Thank you very much!!! I don't want to wander around the town for 3/4 hours haha!
Teknojta

Posts: 1,031

#26 • • Teknojta Shamancore Practitioner

Replying to Brainbashers: Russian Night 9.4.2011 @ Tampere:

I know there is a busline from Kouvola to Tampere, but the first bus on sunday would be 9.00, wich is tough if the party is till 4.00.


The official lineup is till 6:00, but there is probably still music after that depending on the party people. You can wait for the first bus at the venue if it's at 9.

If i want to go by train, i need to take a train to Helsinki and from Helsinki to Tampere, wich will probably cost me over 100 euro's for the return ticket!


The trains and busses are around 70e for a return trip from Kouvola. Your choice of trains should be Kouvola-Lahti-Riihimäki-Tampere, no need to go all the way to Helsinki.

Maybe someone knows a cheap hotel which i can go after the party?


If you need the sleep then the cheapest choice is probably the new Dream Hostel: http://dreamhostel.fi/en
Xeloc

Posts: 15

#27 • • Xeloc

Replying to Brainbashers: Russian Night 9.4.2011 @ Tampere:

Helpfull text!



Thanks man! It was very busy at train station today, so I only checked some folders with train connections and didn't see a train going to Lahti on those folders. Tomorrow I will aks more information.

Thank you all, you are very helpfull!

And ill see you there!

It's still a long time, but just a starter haha:
Avatar
#28 • • Krankkenhakken Guest
Mitä täälä tapahtuu?
UzU

Posts: 2,361

#30 • • Edited UzU [33100]

Replying to Brainbashers: Russian Night 9.4.2011 @ Tampere:


---

I don't know is this the cheapest option
---


Usually (almost everytime) Omenahotels is the cheapest option ;)



If you're only by yourself Omenahotelli might not be the cheapest at all. Even the "real hotels" like Scandic might be cheaper (yeah, I have booked several hotels for artists and in work). But of course, the prices changes all the time.

I'm sure that someone of the party geeks will host you, but the cheapest commercial option is Dream hostel (http://dreamhostel.fi/).
Xeloc

Posts: 15

#32 • • Xeloc

Replying to Brainbashers: Russian Night 9.4.2011 @ Tampere:


---

---

I don't know is this the cheapest option
---


Usually (almost everytime) Omenahotels is the cheapest option ;)
---


If you're only by yourself Omenahotelli might not be the cheapest at all. Even the "real hotels" like Scandic might be cheaper (yeah, I have booked several hotels for artists and in work). But of course, the prices changes all the time.

I'm sure that someone of the party geeks will host you, but the cheapest commercial option is Dream hostel (http://dreamhostel.fi/).



Well, a lot of help from you guys, really appreciated! I think I just grab the first train home, and hope i wont wake up at a wrong train station haha!
Let's make this one a big banger right!?
Teknojta

Posts: 1,031

#34 • • Teknojta Shamancore Practitioner
Simon joutuu valitettavasti tällä kertaa perumaan tulonsa itsestään johtumattomista geopoliittisista syistä *hmph*. Lineuppiin sen verran lisäystä että Valovoima tulee soittamaan liven tuoreita ralleja ja Mornaor ja Noison soittavat b2b!
klrp

Posts: 77

#35 • • klrp Fukken Max Penalty
Pitäskö se nyt kerrankin lähtee ajamaan stadista sinnepäin, vai mahtuuko johonkin kyytiin stadista edestakas? *pahis*

--
Terror Worldwide; Kid tested, mother approved!

Noison

Posts: 13

#36 • • Noison
Mun kyytiin mahtuis. Mennessä tarvii tosin Riihimäen kautta poiketa, kun nappaan sielt Mornaorin ja DDS:n kyytiin. Bensarahaa tosin tarvii sit jonkun verran, ku meikäläisen vanha kippo kuluttaa jotenkin tosi paljon... :/ Laittele jotain yhteystietoja mulle privana jossain, jos haluut kyytiin tulla.
Teknojta

Posts: 1,031

#37 • • Teknojta Shamancore Practitioner
Mestoilla mahdollisesti myös HARDCORE SAUNA, joten varautukaa ottamalla pyyhe mukaan! *iloinen*
Noison

Posts: 13

#38 • • Noison
HC jyttöä ja vitun kovat löylyt. Asiaa! :D