Sam Lainio - Valentine (House)

7 posts, 1 page, 2,735 views

samlainio

Posts: 1,264

#1 • • Edited samlainio
house

tracklist

Marco Carola: Groove Catcher - Martin Buttrich Groove Remix
SECT: Man Of Wisdom
Fuckpony: Fall Into Me - Marco Passarani Remix
Oskar Offermann: Joe MacDaddy
The Gathering: In My System - The Revenge Remix
Andre Crom & Marco Rhauder: Dubweiser
Robert Babicz: The Cloud
Caribou: Leave House - Motor City Drum Ensemble Remix
Catz ´n Dogz feat. Paul Randolph: I'm Free
Schatrax: Restless Nights
Art Department: Vampire Night Club
Roger Sanchez: Living 4 The Underground
Deep: Kennedys: Boredom
Goldwill: Sketches



lisätiedot - kuuntele
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#2 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
Mitäpä muutakaan tältä olis voinut odottaa kuin toinen toistaan kovempia raitoja taidolla sekoitettuna. Pari hemmetin kovaa biisiä tuli vastaan, joita ei itseltä vielä löydykkään, mutta jääköön toistaiseksi hankkimatta, että ei mene keikka ihan kilpailuksi kumpi ehtii mitäkin soittamaan ensin :D Ens kerralla ei sitten hankita selkäjumia tai muutenkaan sairastella ;)
samlainio

Posts: 1,264

#3 • • samlainio
Kiitos kaima palautteesta! :) Tosiaan itte en ollu ihan tyytyväinen tohon mixailu puoleen tällä kertaa, mutta kun se meni ihan ok, niin en jaksanu alkaa äheltää mitään 99% hyvää mixausta. Pääasia, ett siinä on ne hullun hyvät biisit ja suhtkoht hyvä meininki, niin se riittää mulle :D

Mä laitan Sami noi biisit myöhemmin, niin saat käydä etsimässä, jos löydät ;)
samlainio

Posts: 1,264

#4 • • samlainio
nyt ois uus filekin linkin päässä. Oli tossa vanhassa vähän jotai skröböö päässy tuleen, mikä on nyt poissa.
Avatar
#5 • • Hexe Guest
Hyvii trägei bojal.

Toi Passaranin remiksi Fuck Ponyn raidasta on kyl kova. Ei tosin mikään lounge-tyyppisen mestan biisi et vaatii varmaan isomman puoleisen klubin toimiakseen. Myös Schatraxiltä kova (hieman vanhempi?) raita ja revengen remix In My Systemistä pistää kyl nyökyttelemää väkisinki.

Muutenki pysy ihan vihdyttävänä tää paketti et ei tullu sellast rakenteellist puutumisefektiä missään vaiheessa, niinku välillä voi näis diipimmis jutuis helposti käydä. Tosin äijä nyt on pyörittäny siitä lähtien ku disko kuoli, et luuliski osaavan.

Oikeen menevä kooste.
samlainio

Posts: 1,264

#6 • • samlainio

Replying to Sam Lainio - Valentine (House):

Tosin äijä nyt on pyörittäny siitä lähtien ku disko kuoli, et luuliski osaavan..

Hexe


Heha!! Nojoo.. emmätiä.. emmä oikeestaan koskaan hae sen kummemmin omis mixauksissa mitään punastalankaa, mikä on jo varmaan aikasemmin tullu selväksi :D Latelen ne biisin listaan ja kuuntelen kerran läpi, ett mikä menis minkäki perään hyvin ja siit sitte purkkiin jos on mennäkseen :) Kerran kuuntelin tän ny itte läpi ja kyl ihan tyytyväinen olin, vaikkei täydelline mixaus ollukaan :)
samlainio

Posts: 1,264

#7 • • samlainio

Replying to Sam Lainio - Valentine (House):

Myös Schatraxiltä kova (hieman vanhempi?) raita...

Hexe


Tosiaan toi Schatraxin Restless Nights tuli mulle eka kerran vastaan Farleyn & Hellerin mixauksessa vuonna 1999 http://www.discogs.com/Farley-Heller-Late-Night-Sessions-III/release/43681 ja tuolta kyseiseltä levyltä olen yrittäny metsästää aika montaa biisiä. Aika monta on löytynykin ja hyllyssä. Restless Nights -prässin löysin vasta muutama vuos takaperin Berliinin Hardwax levykaupasta. Tollon 99 kyseisestä levystä ei ollu missään mitään tietoa. Nyt sitä näyttää saavan muutaman kappaleen mm discogsen kautta, mutta suht hyvään hintaa :)