Hexe - 53 Minutes Of Dub (Deep/Dub/Techno)

20 posts, 1 page, 8,570 views

Avatar
#1 • • Edited Hexe Guest
Deep/Dub/Techno

100% Vinyl

No Tracklist

(Kolmatta dekkiäkin käytetty)

kuuntele


ambient, deep, tekno, jotain
Cib

Posts: 188

#2 • • Cib the mind, body and soul
Let's see if I can feel you *vink*
samlainio

Posts: 1,264

#3 • • samlainio
Alku oli jopa vähän liian diippii mulle, mut sit alko. Erittäin maistuvaa kamaa ja enkä ole pitkään aikaan törmänny moiseen mixaukseen. Täytyypi vinkata myös kavereille tästä. Hexe, äijä on kyl ÄIJÄ, ku puhutaa mixaamisesta ja konemusasta! BIG1!
Avatar
#5 • • Hexe Guest
Thänks boyz!
diskoeno

Posts: 673

#6 • • diskoeno
Kuuntelin ja taidan kuunnella uudelleenkin.
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#9 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
Noni, nyt on kuunneltu ajan kanssa duunissa :D

Eka biisi oli kyl vähä häröä, mut siitä kun siirryttiin DeepChord soundeihin niin pitkästä aikaa kuunneltuna sellainenkin uppos taas ihan hyvin, vaikka jokunen vuosi sitten pääs pahasti kyllästymään niihin. Vielä niistä eteenpäin niin homma lähti täydellä höökillä rullaamaan ja olikin silkkaa rautaa. Tykkäsin!
Avatar
#11 • • Hexe Guest

Replying to Hexe - 53 Minutes Of Dub (Deep/Dub/Techno):

Noni, nyt on kuunneltu ajan kanssa duunissa :D


Pisteet.


Kiitoksia muillekin kuuntelijoille ja palautteen antajille taas!

Vaihdoin suoran latauslinkin tossa ku Soundcloudissa tulee iha just latausrajat vastaa.
mesa-vatti

Posts: 60

#13 • • mesa-vatti
kuuntelin kans tos yks yö. ei särähtänyt korvaan mikään. rhythm & sound on aina kova jos dubista puhutaan :) pitää kuunnella uusiks johonkin väliin.
samlainio

Posts: 1,264

#14 • • samlainio
tuli kuunneltua nyt oikeen huolella läpi ja tää on kyllä helvatun hyvä mix. Ei oo liian synkistelyy. Jää hyvä fiilis ton viimäsen biisin jälkeen. Alku oli edelleenkin mulle vähän "ohi" matskua, mut sitte ku alkaa vähän potkii enempi, niin sitte on kyl yhtä nannaa. Hieno mixaus, mikä tulee soimaan korvissa vielä monet kerrat.
Avatar
#15 • • Hexe Guest
Kiitti Cib, M-V ja Lainio teillekin!
Tää on hienoa lukea hyvää palautetta, sillä tän miksin kokoomiseen meni melkosen paljon aikaa rahaa ja vaivaa ja lopputulokseen oon itekin kovin tyytyväinen.

Katotaas sit jonkun ajan päästä mitä seuraavaksi tulee tuutista ulos.
akiapina

Posts: 2,729

#16 • • Edited akiapina apinaki
huh huh miten hienosti kasattu setti, tässähän tulee ihan kateelliseks :) jokainen biisi on omalla paikallaan ja koko ekassa puoliskossa oli varmaan hienovaraisin progressio mitä oon ikinä kuullut, jää diggersin vortexit kakkoseks! vaikka tä soundi ei sinänsä ihan se omin juttu ookaan niin tulee varmasti kuunneltua toistekin. aika tarpeetonta sanoo et ykskään biisi ei ollut ennestään tuttu, jos joku pitää nostaa yli muiden niin se on toi aivan käsittämättömän hieno lopetusbiisi ja hyvänä haastajana tulee toi 35min kohdalla soiva vähän menevämpi ralli.

voi vaan kuvitella paljon vaivaa tän setin kokoamiseen on nähty, jos miettii ihan jo sitä kuinka paljon paskaa musaa nykyään julkaistaan ja jäbän tuntien tä on tuskin minkään tietyn artistin tai lafkan showcase ;)

edit: spottasimpas yhden, random 1