Überein kirpparilöytösi

19 posts, 1 page, 10,149 views

Jimmyfi

Posts: 904

#1 • • Jimmyfi
listailuja uskomattomista kirpparolöydöistä!
mitä missä mihinhintaan :)

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Avatar
#5 • • opmdevil Guest
Vinyylinä löytyi kirpparista Kylie Minoguegin Release Yourself melko mint kuntoisena.
tomii

Posts: 3,594

#6 • • Edited tomii kallion herttua
Sellanen ehkä 60-70-luvun taitteesta oleva ohut takki, sammalen vihreä valkosin vetoketjuin ja ompelein. Vieläkin käytössä, varmaan sen takia, että toi design on suhteellisen ajaton ja istuu mun kropalle vallan mainiosti. Ostin jollaan 5mk:lla joskus vuonna '92-'93. Kyseessä ei ole niinkään mikään "wow! noin halvalla!" -löytö (takki ei varmaan ole ollut kauhean kallis alkujakaan), vaan jotenkin tosta takista tuli mulle vaan todella lemppari orastavien syksyjen ja alkukesien vaatekappale, joka tosiaan löytää itsensä mun niskaan vuosi toisensa jälkeen. :) En uskalla edes ajatella mitä teen, kun aika tosta joskus jättää. :)

Edit. Heh ja joo tosiaan "istuu mun kropalle vallan mainiosta" -> mulla ei ole samanlainen kroppa kuin vuonna '92-'93, silloin toi takki oli mulle iso, mut niin oli kaikki muutkin vaatteet, kun olin sellanen skeittari-kloppi. :)

--
reivaan kunnes kuolen

tommib

Posts: 3,204

#7 • • tommib
Ehkä omalla kohdalla se olis Tori Amos: Don´t make me come to vegas (Timo on Tori mixes) white label 2€

Todella usein tulee löydettyä hyviä levyjä kirpparilta. Hietsun torilla oli kerran 300% nu energy cd eurolla, mutta omistin jo sen. Kerran löyty pihakirppikseltä takki kympillä, Knifen Marble House cd-sinkku, Jamiroquain ja Paul Van Dykin levyt parilla eurolla kappale
remotion

Posts: 5,283

#8 • • remotion nostatus guru
Kerran olen vain kirpparilta ostanut ja se oli sattumalta hietsuntorilla Jasper Pääkköseltä sellasen mäkihyppyrotsin 5€. Oli juuri Matti-elokuvan jälkeen joten asiallista läpyskääkin aiheen tiimoilta tuli heitettyä. hyvä takki ollut kaikinpuolin.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#9 • • Aurinkoneiti
Oikein hieno, käteeni sopiva tikari, jossa on sudenkuva.
Kolera

Posts: 4,256

#10 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ei paljoo tuu kierreltyy noita ni ei kyl parempaa tuu mielee ku paril eurol reebokin suht bränikkä kauluspaita
ja kai se jollain vitosel ostettu olohuoneen pöytä ku veti jaloista 20cm pois ni oikeen pätevä puukapistus ku on liina päällä

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

pirpeli

Posts: 5,533

#11 • • Edited pirpeli
Mulla on näitä kirpparilöytöjä kertynyt :)

Paras: valtava alkuperäinen Coca-Cola- mainoskyltti vuodelta 1958*sydän* (Tai tää on vanhojen tavaroiden liikkeestä, mut siis niinkun melkein kirpparilta)
Kauhia määrä ihania vanhoja purkkeja (karkki-, kahvi jne).
Viime kesänä löysin aidot UGG- talvikengät 5 e, ihan supermahtavat.
Vanha Coca-Cola- kori, puinen (kallis, mutta hyvässä kunnossa).
Sarviksen vanhoja muoviastioita, melkein aina kirpparoidessa löytyy jotain...

Semmosia.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Surtr

Posts: 20

#12 • • Surtr
Mustat, Suomessa tehdyt, oikein hienot ja hyvänkokoiset nahkakengät eurolla.
longshort

Posts: 180

#13 • • longshort silmiäni usko en...
joo the passionsin vinyyli. on nimittäin niin ihana levy et huh heijaa semmosta rakkaus musaa ja hyvää, toine löytö NBA "valmentajatakki" semmosta tosi jännää kangasta, ja NIKEN ruman hieno rotsi myös.
hane

Posts: 242

#14 • • Edited hane
Viis vuotta sitten jollain kuopion jättimäisellä kirpparilla olin kantamassa martelan kilta-tuoleja kassalle (väri kirkas oranssi, nahkaiset selkä- ja käsinojat, kankainen istumatyyny) maksaakseni ne ja olikohan hinta per kappale max 10 euroa. En tiedä onko se mitenkään erikoista löytää juuri tuollaisia maailmalta ja tuohon hintaan, mutta überia asiassa oli se, että kassalle ryntäsi samaan aikaan ukkeli joka oli "varannut" ne itselleen. No onneks kassa oli puolellani, minä sentään olin jaksanut roudata ne jo sylissäni ja olin vähänniinkuin enemmän "varannut" ne. Pienen "minäehdineka"-mittelön jälkeen löin rahat tiskiin ja sitä miestä harmitti niiiin....ehkä niillä on sitten jotain arvoa. *iloinen*

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

aform

Posts: 291

#15 • • aform
Paras löytöni lienee juuri sopiva musta puku 20 euroa ja tuo oli vielä uusi. Eli halpis puku (norm. n.100 euroa hintaan 20 euroa.)

Toinen lienee lautapeli Puerto Rico (uusi) 10 euroa.

Kirppiksille kannattaa aina mennä reilusti käteistä taskussa. Jotta tarvittaessa voi napata mukaan ne löydöt.
$

Posts: 1,802

#16 • • $ Destination weekend!
Tänään tarttui mukaan paikallisesta kierrätyskeskuksesta:

-Bodum-pressikannu (pieni malli, siistihkö)
-Suomenkielinen matkaopas Tarttoon (1980)
-Passin nahkaiset kannet (ehtaa neukkukamaa)

Yht. 25 kroonia eli 1,6 euroa
¡ Previous post about a year ago !
Jimmyfi

Posts: 904

#17 • • Jimmyfi
Eilen löyty kirpparilta ihan muutama kiva vinyyli :)
Techno & Dance 3
Synthesizer Greatest vol 1 ja 3

o/

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

hiphei

Posts: 493

#18 • • hiphei
Miltein kaikki tulee ostettua kirpparilta taikka kierrätyskeskuksista :)
Viimeks löyty huonekalusta ruokapöytä ja siihen marimekon kuosilla päällystetyt tuolit, täys puuta, kotimaista ja hinta oli 150e :) Uutena ois maksanut n.700e..
`Ԡի

Posts: 1,843

#19 • • `‘†’´
Lil' Louis - French Kiss ja Jam & Spoon - Right in the Night (Fall in Love with Music remixes 2×12").