Super8 & Tab Feat Jan Burton - Empire (Chantola & Tommy Court Remix)

16 posts, 1 page, 8,594 views

Alec Hall

Posts: 90

#2 • • Alec Hall
oikein loistava! tulee olemaan seuraavassa setissä :)

--
Spin that Shit!!!

Chantola

Posts: 769

#6 • • Chantola Black Hole / Spinnin / Club86 / Baroque / Bonzai
Tommy Court

Posts: 851

#7 • • Tommy Court FLARE / FACTION / CLUB 86 RECORDINGS

Replying to Super8 & Tab Feat Jan Burton - Empire (Chantola & Tommy Court Remix):


---
DOWNLOAD YOUR OWN FREE COPY HERE:

Super8 & Tab Feat Jan Burton - Empire (Chantola & Tommy Court Remix)
---


Sun linkki ei skulaa!

Tää ainakin toimii: http://soundcloud.com/chantola/super8-tab-feat-jan-burton-empire-chantola-tommy-court-remix

Siitä kaikki lataamaan!

Ollos hyvät! ;)



Nyt ainaki itellä toimii omakin linkki *nauru*
ottonivus

Posts: 148

#8 • • ottonivus Random juippi
Linkki toimii, biisi toimii. Kiitokset tästä herkkupalasta.

--
\"anna mennä\"

nomic

Posts: 4,120

#12 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Ihmiset äänestää lataamalla. :)
Itselleni remiksi ei kolahtanut, jotenka jäi lataamatta.
Tuntui olevan ihan hyvin tuotettu mitä näillä purkeilla kuuntelin, mutta sielua ei ollut sen vertaa, että olisi tullut mitään ihmeellisiä fiiliksiä, mikä erottaisi tämän muista.

Chantolalta ainakin olen kuullut parempaakin.

*piis*
Tommy Court

Posts: 851

#13 • • Tommy Court FLARE / FACTION / CLUB 86 RECORDINGS

Replying to Super8 & Tab Feat Jan Burton - Empire (Chantola & Tommy Court Remix):

Ihmiset äänestää lataamalla. :)
Itselleni remiksi ei kolahtanut, jotenka jäi lataamatta.
Tuntui olevan ihan hyvin tuotettu mitä näillä purkeilla kuuntelin, mutta sielua ei ollut sen vertaa, että olisi tullut mitään ihmeellisiä fiiliksiä, mikä erottaisi tämän muista.

Chantolalta ainakin olen kuullut parempaakin.

*piis*



Uskaltaahan täällä joku sanoo ääneenki jotain! Thanks! *hymy*
Chantola

Posts: 769

#14 • • Chantola Black Hole / Spinnin / Club86 / Baroque / Bonzai

Replying to Super8 & Tab Feat Jan Burton - Empire (Chantola & Tommy Court Remix):

Ihmiset äänestää lataamalla. :)
Itselleni remiksi ei kolahtanut, jotenka jäi lataamatta.
Tuntui olevan ihan hyvin tuotettu mitä näillä purkeilla kuuntelin, mutta sielua ei ollut sen vertaa, että olisi tullut mitään ihmeellisiä fiiliksiä, mikä erottaisi tämän muista.

Chantolalta ainakin olen kuullut parempaakin.

*piis*



Fair enough *piis* *nauru*
Outrider

Posts: 44

#15 • • Outrider
Kommentoinpa minäkin. Tosiaan hyvin tuotettu ja muutenkin ihan kiva, mutta "se jokin" jää puuttumaan. En osaa oikein määritellä. Samaa vikaa tosin on mielestäni kaikissa kuulemissani Empiren versioissa. Ehkä nuo voksut ei oikein kolahda mulle.

Sen verran kova kumminkin tämä versio, että tuli edellisellä keikalla soitettua.
Tommy Court

Posts: 851

#16 • • Tommy Court FLARE / FACTION / CLUB 86 RECORDINGS

Replying to Super8 & Tab Feat Jan Burton - Empire (Chantola & Tommy Court Remix):

Kommentoinpa minäkin. Tosiaan hyvin tuotettu ja muutenkin ihan kiva, mutta "se jokin" jää puuttumaan. En osaa oikein määritellä. Samaa vikaa tosin on mielestäni kaikissa kuulemissani Empiren versioissa. Ehkä nuo voksut ei oikein kolahda mulle.

Sen verran kova kumminkin tämä versio, että tuli edellisellä keikalla soitettua.



Kiitti palautteesta! *hymy* Ei oikeen itellekkään toimi mikään remixeistä eikä varsinkaan alkuperänen! Tuli tehtyä ku oli remix paketti jaossa, niin miksei!