DANCETERIA SEASON PREMIERE @ DTM, FRIDAY 10.09.2010 10.9.2010 @ Helsinki

39 posts, 2 pages, 7,862 views

dj upi

Posts: 1,835

#22 • • dj upi

Replying to DANCETERIA SEASON PREMIERE @ DTM, FRIDAY 10.09.2010 10.9.2010 @ Helsinki:


---

---


Vaatii ballseja, skillsejä ja hermoja tiputtaa biitti ja meininki oman näköiseksi ja kuuloiseksi ja lähteä rakentamaan 2,5h settiä just niinkuin Desyn vain sen osaa.

---


Niin, mutta silloinhan pitää varmaan varautua siihen, että kaikki eivät tykkää.
---


nimenomaan.



Ilmeisesti toimi kuitenkin? En tajua miten tää nyt tuli missattua mut olis kiva silti kuulla, mitä se sit oikein soitti?
ValaX

Posts: 3,891

#23 • • ValaX
Joo olis kyl kiva kuulla, että millä se sen lattian oikein tyhjensi.
mr.a

Posts: 2,098

#24 • • mr.a
Ilta tuli nauhalle mutta loppu on Desynistä kiinni milloin se tulee jakoon.
Jil

Posts: 682

#25 • • Edited Jil
Ite en ollu paikalla mut nähtiinhän tää sama ilmiö jo kesäkuussa Loveissa kun Dana Berqquist laitettiin soittamaan sitä downtempo-houseaan Orkidea & Mr A & Heikki L-combon ja Ericin väliin. Siinähän tyhjeni koko lattia parissa minuutissa ja se oli ihan tyhjillään viel pari minsaa ennenkun Prydz alotti. Oon kuunnellu ton Danan setin jälkikäteen ja kaveri tais tajuta parikyt minuuttii ennen main actin alottamista et lattialle tarvitaan vähän porukkaa.

Desyn nyt on soitellu niin laiskaa kamaa kaikissa sen seteissä mitä oon kuullu et sillä tuskin yli 122bpm-housea ees levylaukusta löytyy
mr.a

Posts: 2,098

#26 • • mr.a

Replying to DANCETERIA SEASON PREMIERE @ DTM, FRIDAY 10.09.2010 10.9.2010 @ Helsinki:


Desyn nyt on soitellu niin laiskaa kamaa kaikissa sen seteissä mitä oon kuullu et sillä tuskin yli 122bpm-housea ees levylaukusta löytyy



Mielenkiinnosta, milloin olet kuullut Desynin soittavan livenä ja missä?

Desynin setin alku oli hidastempoisempaa, sitä kesti noin puolituntia minkä jälkeen bileet lähti todella isosti käyntiin.

Se että sä väität sitä ´laiskaksi kamaksi´johtunee siitä että sä asut prydalandiassa missä 122bpm house on lähinnä downtempoa. käsittämätöntä.
Jil

Posts: 682

#27 • • Edited Jil

Replying to DANCETERIA SEASON PREMIERE @ DTM, FRIDAY 10.09.2010 10.9.2010 @ Helsinki:


---

Desyn nyt on soitellu niin laiskaa kamaa kaikissa sen seteissä mitä oon kuullu et sillä tuskin yli 122bpm-housea ees levylaukusta löytyy
---


Mielenkiinnosta, milloin olet kuullut Desynin soittavan livenä ja missä?

Desynin setin alku oli hidastempoisempaa, sitä kesti noin puolituntia minkä jälkeen bileet lähti todella isosti käyntiin.

Se että sä väität sitä ´laiskaksi kamaksi´johtunee siitä että sä asut prydalandiassa missä 122bpm house on lähinnä downtempoa. käsittämätöntä.



En sanonu että olen Desyniä kuullut livenä koskaan. Livesettejä kaverilta löytyy netistä vaikka muille jakaa. Tässä sulle linkki vaikka nyt alkuun "muutamaan" settiin vuosien varrelta:

http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=637336c6c77777bf88d663652a9f4797&threadid=414757&highlight=desyn

Tää topicin alustus anto ymmärtää että kun Desyn alotti niin porukkaa lattialta katos. Missään vaiheessä sä et kertonut että palasko se porukka sinne lattialle jotain vai häh. Ja että alkoko Desyn vetää sitä "isoo saundia" puolen tunnin jälkeen. Se, että mä asun prydalandiassa ei poista sitä asiaa et jos jengi katoo kun päästara tulee lauteille niin jotain on sillon vialla. Joko artistissa tai sitten organisaatiossa. Ootko eri mieltä asiasta?

122bpm on mulle liian laiskaa housea kyllä. Ja luulen et valtaosalle muistakin "perustamppaajista" se on liian hidasta kamaa. Varmaan itekkin huomasit sen kun olit paraatipaikalla seuraamassa tanssilattian tyhjenemistä Loveissa.
mr.a

Posts: 2,098

#28 • • mr.a
Kiitos Jil, toi ihan eka setti (Mojo Grooves) sai mut buukkamaan sen aikoinaan sen itseasiassa ensimmäiselle ulkomaankeikalle Helsinkiin, Premiereen LIFE klubille.

Musaa on aivan varmasti jokaiselle joka lähtöön.

Me ei Danceteriassa haluta välttämättä aina ottaa ns. ´varman´päälle ja halutaan tuoda erilaisia
artisteja, hyviä frendejä vuosien takaa, yrittää vähän siinä sivussa kouluttaa jengiä avamaan
korvia ja sydäntä erilaiseen soundiin.

Sen takia esim juuri Desynin kaltaiset DJ´t käy meillä soittamssa, jotta vähän nuorempi sukupolvi jotka käy ahkerasti myös Danceteriassakin huomaisi että on olemassa monta tapaa rakentaa ilta, ja just niin paljon erilaisia tyylejä soittaa kuin on myös tyyppejä jotka soittaa.

Loppusyksy mennään muuten huomattavsit tiukemman soundin parissa, mm. Tim Sheridan, Mark Brown ja D.Ramirez mestoilla. Kandee pitää korvat höröllä :)

piis vaan

Ana.
Misc Management

Posts: 761

#29 • • Edited Misc Management

Replying to DANCETERIA SEASON PREMIERE @ DTM, FRIDAY 10.09.2010 10.9.2010 @ Helsinki:


Musaa on aivan varmasti jokaiselle joka lähtöön.

Me ei Danceteriassa haluta välttämättä aina ottaa ns. ´varman´päälle ja halutaan tuoda erilaisia
artisteja, hyviä frendejä vuosien takaa, yrittää vähän siinä sivussa kouluttaa jengiä avamaan
korvia ja sydäntä erilaiseen soundiin.

On olemassa monta tapaa rakentaa ilta, ja just niin paljon erilaisia tyylejä soittaa kuin on myös tyyppejä jotka soittaa.

Ana.



naulan kantaan Ana!
dj upi

Posts: 1,835

#30 • • dj upi

Replying to DANCETERIA SEASON PREMIERE @ DTM, FRIDAY 10.09.2010 10.9.2010 @ Helsinki:


---

Musaa on aivan varmasti jokaiselle joka lähtöön.

Me ei Danceteriassa haluta välttämättä aina ottaa ns. ´varman´päälle ja halutaan tuoda erilaisia
artisteja, hyviä frendejä vuosien takaa, yrittää vähän siinä sivussa kouluttaa jengiä avamaan
korvia ja sydäntä erilaiseen soundiin.

On olemassa monta tapaa rakentaa ilta, ja just niin paljon erilaisia tyylejä soittaa kuin on myös tyyppejä jotka soittaa.

Ana.
---


naulan kantaan Ana!



Nyt ku olis se "like"-namiska täs :)
fiilistyttö

Posts: 95

#31 • • fiilistyttö *ihan pärähtäny*

Replying to DANCETERIA SEASON PREMIERE @ DTM, FRIDAY 10.09.2010 10.9.2010 @ Helsinki:

Kiitos Jil, toi ihan eka setti (Mojo Grooves) sai mut buukkamaan sen aikoinaan sen itseasiassa ensimmäiselle ulkomaankeikalle Helsinkiin, Premiereen LIFE klubille.

Musaa on aivan varmasti jokaiselle joka lähtöön.

Me ei Danceteriassa haluta välttämättä aina ottaa ns. ´varman´päälle ja halutaan tuoda erilaisia
artisteja, hyviä frendejä vuosien takaa, yrittää vähän siinä sivussa kouluttaa jengiä avamaan
korvia ja sydäntä erilaiseen soundiin.

Sen takia esim juuri Desynin kaltaiset DJ´t käy meillä soittamssa, jotta vähän nuorempi sukupolvi jotka käy ahkerasti myös Danceteriassakin huomaisi että on olemassa monta tapaa rakentaa ilta, ja just niin paljon erilaisia tyylejä soittaa kuin on myös tyyppejä jotka soittaa.

Loppusyksy mennään muuten huomattavsit tiukemman soundin parissa, mm. Tim Sheridan, Mark Brown ja D.Ramirez mestoilla. Kandee pitää korvat höröllä :)

piis vaan

Ana.




Taydellista.com

--
*ihan pärähtäny*

Viltsu

Posts: 2,010

#34 • • Viltsu noname

Replying to DANCETERIA SEASON PREMIERE @ DTM, FRIDAY 10.09.2010 10.9.2010 @ Helsinki:


122bpm on mulle liian laiskaa housea kyllä. Ja luulen et valtaosalle muistakin "perustamppaajista" se on liian hidasta kamaa. Varmaan itekkin huomasit sen kun olit paraatipaikalla seuraamassa tanssilattian tyhjenemistä Loveissa.




IMO
mikään musikki ei ole liian hidasta tanssittavaksi,
mitä hitaampi biitti, sitä enemmän vaan joutuu mieltään avaamaan....

u liv
u learn

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

vanhus

Posts: 889

#35 • • vanhus
juu pitää sen olla pikkasen nopeempaa settii kun rupee innostamaan nostaa polvee
Jil

Posts: 682

#36 • • Jil

Replying to DANCETERIA SEASON PREMIERE @ DTM, FRIDAY 10.09.2010 10.9.2010 @ Helsinki:


---

122bpm on mulle liian laiskaa housea kyllä. Ja luulen et valtaosalle muistakin "perustamppaajista" se on liian hidasta kamaa. Varmaan itekkin huomasit sen kun olit paraatipaikalla seuraamassa tanssilattian tyhjenemistä Loveissa.
---



IMO
mikään musikki ei ole liian hidasta tanssittavaksi,
mitä hitaampi biitti, sitä enemmän vaan joutuu mieltään avaamaan....

u liv
u learn



Kyl se on mulle se tempo mikä laittaa liikkumaan eikä se filosofia sen musiikkityylin takana. Enkä mä tanssilattialla jaksa ruveta pohtimaan housen syvintä olemusta kun voin tehä sitä päivät pitkät himassa.
akiapina

Posts: 2,729

#37 • • akiapina apinaki
jokainen tyylillään, onhan sitä muitakin tapoja tanssia kuin tampata jalat lattiasta läpi :) aeroplanen keikalla flow:ssa esim. oli aivan käsittämätön meininki vaikka bpm ei varmaan noussut missään vaiheessa edes 120:een.
Viltsu

Posts: 2,010

#38 • • Viltsu noname

Replying to DANCETERIA SEASON PREMIERE @ DTM, FRIDAY 10.09.2010 10.9.2010 @ Helsinki:

Kiitos Jil, toi ihan eka setti (Mojo Grooves) sai mut buukkamaan sen aikoinaan sen itseasiassa ensimmäiselle ulkomaankeikalle Helsinkiin, Premiereen LIFE klubille.
.



RSPCT!! :)

ja kiitti Jil:lle linkistä, maistuu!

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

W

Posts: 1,049

#39 • • Edited W
Suomessa bileissä harvemmin tulee tykimpää teknoa, tribaalia, minimaalia yms, aina nämä tutustumiset eri artistien kirjoon tehdään lussuimpien dj:ten tahdissa, eli tarkoitan että suomessa havemmin imo tulee kunnon mättöä, aina sitä lussua lounge housea ja teknoa joka vaan nukuttaa.

Esimerkkejä pikaisesti vaikka youtubesta mimmosta sais tulla, mutta suomessa kun ei pääse nauttimaan koska promoottorin tykkää lussusta leikki housesta. Näitä biisejä esim en ole koskaan livenä kuullut vaikka ovat aivan sika kovia:










Dansut on viimiset 2vuotta ollut musiikillisesti mulle imo ihan pettymys enkä siellä enää musiikin vuoksi käykkään vaan kun ei ole parempaakaan täällä pohjolassa tarjolla. Ikävä kyllä.