MINDCORE presents: Leo Laker's 30th B-DAY 27.8.2010 @ Helsinki

127 posts, 7 pages, 38,306 views

noena

Posts: 3,138

#121 • • noena first breath after coma
Oliko edes niin törkeen hyvät kemut, yhtiömme kiittää isolla kädellä *aplodit* *iloinen*
Teknoa, HC:tä, paukkeesta paukkeeseen, kaikki oli niin mun makuun *sydän*
Päikkärit vähän venähti ni paikalle saavuttiin vasta yhdentoista hujakoilla mut eipä tuo menoa haitannu, samantein tiskiltä juoma ja heilumaan Lakerin tahtiin, oli niin maukasta pesukonetta et oksat pois<3 Kvitta oli niin loisto samoin DaY-Mar natsas ihan kympillä, jonka jälkeen piti suunnata nenät kotio nukkumaan kun oli muutto lauantaina :)

Mindcore posselle isot propsit hyvän fiiliksen kemuista ja Laakerille vielä onnittelut merkkipäivän johdosta :) *piis*



Ja Antti onnistuu jotenkin kerta toisensa jälkeen yllättämään mut et pystyy soittamaan tollasissa plekseissä :DD Mut oli kyl kepeesti päheintä groove-tesnoa ikinä<3

--
TwistedLife™ Amusement Park

klrp

Posts: 77

#122 • • klrp Fukken Max Penalty
Kaikki <3 ja kiitoksia. *tähti*

--
Terror Worldwide; Kid tested, mother approved!

Hendryk

Posts: 510

#123 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Mitäs noihin kommentteihin enää lisäisi? Paljon onnea vaan ja paljon kiitoksia!*iloinen* No joo, semmoinen sattui silmään, että siellähän käpälöitiin ihan syötävän näköisiä, lakuisen-öljyisiä VINYYLILEVYJÄ!! Ei nimittäin todellakaan ole mikään itsestään selvyys enää nykyaikana. (Ei sillä sinänsä pitäisi olla väliä vaikka dj veivaisi posetiivia - tai pyykkikoneen käsimankelia - mutta jotenkin vain sydämessä läikähti se mustan kiekon syntinen hohde tänä tiedosto-tiskaajien aikakaudella.) Jos ymmärsin oikein, niin niistä valoasioista huomautelleet olivat kai sitä mieltä, että oli liian hämärää? Kukin makunsa mukaan: Minun makuuni oli liian valoisaa. (Ehkä olen vähän hämärä itse.) Ja illan kohokohta? Kaikki saapumisen ja poistumisen välillä: Musiikki, soittoniekat, kanssatamppaajat, henkilökunta, poket ja - hehheh - hintataso. Jospa ensi kerralla ottaisi sittenkin taas edes vähän pohjia kotona. Ja illan lässähdys? Bussiin sulloutuessa huomasi, että oli ollut "Taiteiden" yö.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Loba

Posts: 9

#125 • • Loba
Täytyy myöntää että ei kyllä jäänyt p*skan maku suuhun näistä pippaloista ^^ Jääveden voimin (jep... hintatasonsa silläkin sanoi tiliote) ja silti sai aamulla kirota kun päätä särkee siinä missä jalkojakin :D

Kiitos tästä mahtavasta illasta <3 ja onnea vielä Leolle o/
NeonCat^

Posts: 30

#126 • • NeonCat^
oli parasta <3 kiitos pojille ku jaksoivat järkätä <3 miäki haluisin tietää vähä tarkennusta tosta valo -asiasta :D
mange

Posts: 1,913

#127 • • mange Terrorcraft
Todella iso kiitos järjestävälle taholle näistä kekkereistä! Setit olivat täyttä timanttia alusta loppuun. Toivon että jatkossakin uskalletaan panostaa siihen että line-up sisältää hard techno artisteja/dj:tä. Leolle myös vielä kerran onnittelut synttäreiden johdosta! *hymy*