[reiv:] & Renegade present SUBFOCUS (UK), YOUSEF (UK), THE OTHERS (UK) + supports Helsinki saturday

27 posts, 2 pages, 11,458 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#21 • • Aurinkoneiti
Oded Peled ja Yousef soittivat mielettömän hyvää musaa. Kiitos *sydän*
Zepic

Posts: 10

#22 • • Zepic
Iha jepa setit oli, vitusti porukkaa, kuuma jnejne. Mut voisko ens kerralla ne äijien nostelut jättää pois, ehkä ekal kerral se oli viel hauska läppä mut sit se vanheni samantien ja ku jengi rupee ottaa kenkää naamaan siel sen takia ni ihmettelen vaa ettei joku lyöny sitä apinaa. ps. se ketä tykitti siin lattialla ni peukkuu sulle, menee piikit toisten jalkoihin ni hyvää tulee :)
tomii

Posts: 3,594

#23 • • tomii kallion herttua

Replying to [reiv:] & Renegade present SUBFOCUS (UK), YOUSEF (UK), THE OTHERS (UK) + supports Helsinki saturday :

Zepic, 25.7.2010 16:38:
ps. se ketä tykitti siin lattialla ni peukkuu sulle, menee piikit toisten jalkoihin ni hyvää tulee :)



Ööh wtf? :D Tapahtuks tuolla oikeesti jotaan tollasta?

Mut joo meitsi tykkäs, oli mun mielestä aivan törkee meno, kunnon tropiikkimeininki. Mulle hyvät junkkabileet meinaa lähes aina helvetillistä hikoilua ja paita-pois-meininkiä :D, ja tuolla kyl sitä sai koko rahalla. :)

Ja joo, se "stagediving" oli tosiaan ehkä ekalla kerralla kova läppä nostamaan tunnelmaa. Mut sitten, kun se tais tapahtua jo kolmatta kertaa, niin voin kuvitella, että jengillä, joka oli siinä reitillä, on voinut pikkasen palaa käpy. :P Oikeastaan ainoa, josta joutuu itse nurisemaan, on se, että ihan kuin olisi ollut hieman alimiehitetty baarimikko vahvuus. Sai ootella drinksuja suhteellisen kauan. Mut joo tosiaan hyvät bileet, ei kaduta tippaakaan, että tuli lähdettyä.

--
reivaan kunnes kuolen

Willem

Posts: 1

#25 • • Willem
arvasihan sen, että tulee olemaan aika tuskanen reissu, mutta pakkohan se oli päästä fokusta kuulemaan. pg on kyllä ihan omiaan pienempiin junkkailtoihin, mutta tälläsiin.. ei helevetti.
kauankos se vessakin on ollut paskottuna siellä miesten puolella? no tietenkin siitä asti kun se sinne tehtiin, mutta tarkotan nyt kuitenkin sitä itse posliinin puuttumista.(naurahdin itse tässä kohtaa)

däänsflöörilla ei mahtunu liikkumaan muuta kuin pystysuunnassa, joten edes pienimuotoinen skänkkäys jäi vain haaveeksi. Sen sijaan joutui väistelemään näyttämösukeltajia, rännittäjiä sekä ilman paitaa heiluvia limaniskoja.
ens kerralla täytynee olla aikamoinen tekemisen puute jos pleikkariin vielä eksyn jotain isompaa nimeä kuuntelemaan.
biisit oli hyviä kuitennii :::)
mitsu

Posts: 15

#26 • • mitsu
täytyy kyllä sanoa et ihmisten määrä ja se kuumuus alko pikkusen sapettamaan! kaikenlisäks siellä pyöri yks jannu joka pomppi koko aika tanssilattialla toisten niskaan.. heilu ku heinämies. tilaa oli muutenkin niin vähän niin olis vähän voinu kattoa et missä menee.. sekä koko lattia täynnä lasinsiruja ja tuntu et noit sekoilijoita oli muutenkin normaalia enemmän. tai sit olin vaan vähemmän sekasin ite tällä kertaa ku kiinnitin huomiota..

nojoo, ihan ok kemut muuten mut nyt rupes kuumottaa jos joku on keskellä tanssilattiaa jonkun piikin kans heilunu. siis mikä helvetti ihmisiä vaivaa?

en ollu pitkään aikaan käyny pleikkarissa ja jotenki kyl jäi vähän huono maku suuhun.. yhessä vaiheessa tuli rampattua siellä jatkuvalla syötöllä mut nyt ku katteli sitä menoa niin meni vähän fiilikset.
genki

Posts: 872

#27 • • genki
punkmeno bileissä, aika helvetin kuuma ja suht kaoottinen peeninki! must kuitenkin hyvät kemut, jengillä tuntu olevan hauskaa vaik harmi tietenkin että porukka on saanut kaviosta ja jotain gnideenejä havaittu mestoilla.

mitä tulee pleikkariin yleisesti, niin ei ainakaan mun kokemukseni mukaan meno oo siellä 'aina tietynlaista', siellä on tosi erilaisia bileitä ja jengi vaihtuu usein. ja jos mestat on paskana niin niitä varmasti yritetään laittaa kuntoon mahdollisuuksien mukaan, ei toi kuitenkaan varmaan mikään timanttikaivos oo niinku bisnesmielessä.

venueista yleensä - suomessa ei oo kovin montaa ug klubia missä voi soittaa sellasta härkästä soundia mistä monet näissäkin kemuissa käyneet tykkää. jos olis niin varmasti kemuja järkättäis jo täyttä häkää useammissakin mestoissa, mut tällasta se marginaalisoundin kanssa usein on! vaik sais tän porukan paikalle isompiinkin mestoihin niin omistajat ei välttämättä halua kunnon kemuja sinne. ;]]

--
crop circles in the carpet