Syn4ps3 presents: Mind Horizons 5.6.2010 @ Helsinki

27 posts, 2 pages, 5,521 views

Metz^^

Posts: 264

#21 • • Edited Metz^^

Replying to Syn4ps3 presents: Mind Horizons 5.6.2010 @ Helsinki:

2la, 6.6.2010 21:46:
---
Metz^^, 6.6.2010 19:59:
Me mietittiin pitkään et miten ees pystytään järkkään tälläsiä kemuja kun ei mitää pääsymaksua yms yms.

---

Onhan noissa yleensä (aina) kolehtiboksi johon ois syytä käydä tipauttamassa sopivaksi katsomansa summa.

Tosiaan hyvä kun laitoit tilinron, mulla ei ollut kuin 3e käteistä mukana eilen. :)



Koitin vähä bongailla muttei osunu silmään tälläerää :(



edit: minivideo

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

simpukka

Posts: 50

#22 • • simpukka
Tattista täältä myöskin*jiihaa*!!!! Oli mielettömän mukavat kesän alkajais mettä tanhut nää :))
Azar

Posts: 108

#23 • • Azar
sellasta vielä piti älähtää et jos jollain on kuvia mestoilta ni linkittäkää ihmeessä tänneki, itellä jäi kamera kotiin ni olis kiva saada jotain muistoja ;)
Muikku

Posts: 427

#24 • • Muikku
tyhmä kymysys: mikä biisi tämä on?


tosi mageet bileet oli kaikenkaikkiaan. erityismaininnan saa hienot valaistukset *super*
Saliva

Posts: 17

#25 • • Saliva
Se myöntäköön joka täällä kuvia napsi! Ois kiva nähä =)

--
If my lips could kiss your saliva

seilori

Posts: 482

#26 • • seilori

Replying to Syn4ps3 presents: Mind Horizons 5.6.2010 @ Helsinki:

Saliva, 16.6.2010 00:40:
Se myöntäköön joka täällä kuvia napsi! Ois kiva nähä =)


Mä ainakin, mutta ne oli niin kehnoja että olin ajatellut jättää kokonaan julkaisematta. No pistin nyt kuitenkin sitten melkein suoraan kamerasta menemään tänne gallerioihin, saa nähdä monta hyväksytään.

Jos oikein tunnistan sun profiilikuvastas, niin susta tais ollakin monta kovaa, mutta miltei kaikissa kuvissa näkyi pullo kädessäsi, joten ne jouduin surutta hylkäämään :)
Saliva

Posts: 17

#27 • • Saliva
Heiiiii!! Ei haittaa jos on pullo, lähetä ne mulle suoraan !!! =DD Mul ei oo yhtää kuvaa mis mul ois lakki =S

--
If my lips could kiss your saliva