juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

749 posts, 38 pages, 346,095 views

zeniii

Posts: 163

#663 • • zeniii adhd
*känni*+*jiihaa*+*poks*=*nuha*

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

bluerol

Posts: 7

#665 • • bluerol

Hra Hapikas, [

Uskon tieteeseen, vapaaseen tahtoon ja myös siihen että päihteitä on mahdollista käyttää kohtuullisesti ja vastuuntuntoisesti. Edellytyksenä se että on henkisesti "kypsä" ymmärtämään että mitä tekee.




Aamen *aplodit*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#666 • • liikkuva muna an egg on the move
Code:
[size=25] [b] UUUAAAUUUAAA ____[color=#ee0000]o[/color]___ __/__][ ]|[color=#999999] _ __ O[/color] |= POLIISI |[color=#999999] _ o __[/color] '-(o)----(o)-*[color=#999999] o o[/color] [/b] [/size]
Sallakat

Posts: 2,220

#667 • • Sallakat jungle, baby !

Hra Hapikas, 13.3.2008 11:05:

Lähinnä sen takia että sen kyl pitää tulla itsestä se päätös jos meinaa ryhtyä mihinkään.
----



kummallinen kommentti. miks kuvittelisit että psykoaktiivisia aineita käyttämään ryhtyvät eivät olisi itse päätöstä tehneet? jos kyse sun kohdalla on näin niin en lähtisi kyllä yleistämään *ding*
Damien

Posts: 2,882

#668 • • Damien [tr3ox]

alek száhala, 12.3.2008 21:50:
| u there, halt! I sed STAAP NJIGAA!|
|_____________________________|

Code:
[size=25] [b] UUUAAAUUUAAA ____[color=#ee0000]o[/color]___ __/__][ ]|[color=#999999] _ __ O[/color] |= POLIISI |[color=#999999] _ o __[/color] '-(o)----(o)-*[color=#999999] o o[/color] [/b] [/size]




- "Trolli-Påliisista iltaa, meille tuli ilmoitus että täällä on joku tosi peikon näköinen kaveri taas täyttämässä in-thar'netti:ä pelkällä paskalla. . ." .

*släp*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#669 • • liikkuva muna an egg on the move

Damien, 25.3.2008 19:00:
---
alek száhala, 12.3.2008 21:50:
| u there, halt! I sed STAAP NJIGAA!|
|_____________________________|

Code:
[size=25] [b] UUUAAAUUUAAA ____[color=#ee0000]o[/color]___ __/__][ ]|[color=#999999] _ __ O[/color] |= POLIISI |[color=#999999] _ o __[/color] '-(o)----(o)-*[color=#999999] o o[/color] [/b] [/size]

---



- "Trolli-Påliisista iltaa, meille tuli ilmoitus että täällä on joku tosi peikon näköinen kaveri taas täyttämässä in-thar'netti:ä pelkällä paskalla. . ." .

*släp*



Mielummi nettii ku suonii!
Damien

Posts: 2,882

#670 • • Damien [tr3ox]

alek száhala, Mielummi nettii ku suonii!


'
Ootsäki kyll varsinainen nigge, i kid you...with luv!

Mitään suonii ku välittäjä-aineiden lisäbuustausta psilosybiinillä ja psilosiinillä. Ota koko kapasiteettis käyttöön, romuta sun pieni egos ja vapauta mieles. Kirkkautta kaikki tyynni ja Mary Janella rentoutetaan lihasryhmät rankan reissun jälkeen. Sit ku tarpeeks on tripannu ja ymmärtää kuka on, mistä tulee, miten hommat "aikuisten oikeesti" toimii ja miten valheellinen tämä nykyinen maailmanmeno on, alkaa todellinen valaistuminen.

Jos sä et tarvii mitään ja oot onnellinen, hyvä sulle! Vaali rakkauttas ja anna muiden elää, eläkä ole neekeri ja tuu tänne rännäilee paskaa kukkároomme, me tiedetään sun asenteellinen kantas huimausaineisiin, koko klubbari tietää ja kukaan ei välitä. . . paitsi minä, koska mä rakastan sua :)= -> olen rakkauden pelargonia!
liikkuva muna

Posts: 2,652

#671 • • liikkuva muna an egg on the move

Damien, 25.3.2008 19:29:
---
alek száhala, Mielummi nettii ku suonii!

---

'
Ootsäki kyll varsinainen nigge, i kid you...with luv!

Mitään suonii ku välittäjä-aineiden lisäbuustausta psilosybiinillä ja psilosiinillä. Ota koko kapasiteettis käyttöön, romuta sun pieni egos ja vapauta mieles. Kirkkautta kaikki tyynni ja Mary Janella rentoutetaan lihasryhmät rankan reissun jälkeen. Sit ku tarpeeks on tripannu ja ymmärtää kuka on, mistä tulee, miten hommat "aikuisten oikeesti" toimii ja miten valheellinen tämä nykyinen maailmanmeno on, alkaa todellinen valaistuminen.

Jos sä et tarvii mitään ja oot onnellinen, hyvä sulle! Vaali rakkauttas ja anna muiden elää, eläkä ole neekeri ja tuu tänne rännäilee paskaa kukkároomme, me tiedetään sun asenteellinen kantas huimausaineisiin, koko klubbari tietää ja kukaan ei välitä. . . paitsi minä, koska mä rakastan sua :)= -> olen rakkauden pelargonia!



Mulle alkaa sun kautta veljeta suomalaiset.orgin perustajan, Matti E. Simonahon jutut:

"Muinaiset ihmiset ei ole vähä-älyisempiä kuin "sivistyksen ja kristinuskon" jälkeiset, - päinvastoin. Siihen aikaan ei ollut vÄHÄ-ÄlYisiÄ, ajatukset ja sukset eivät olleet ristissä, mutta kun vahaa alusia, ja alasia, niin monella tulee "ahaa" -elämys; kaiku jostain kaukaa, muinaisesta menneisyydestä, "lappalaisten" laitumilta, suomenlahden soutajilta, Kalevalan kannaksilta, Pohjolan perukoilta."

Ehkä toiki käy jossai Väinämöisen sienimetsillä, etsillä, sillä illä on illa ja ilta on sama kun ruotsin natt eli kat eli kissa eli norJAN cat. JAN hus muuten poltettiin roviolla. *pirisätkääkääriskel*
Damien

Posts: 2,882

#672 • • Damien [tr3ox]

alek száhala,
Mulle alkaa sun kautta veljeta suomalaiset.orgin perustajan, Matti E. Simonahon jutut:



Kiitos Älek! Supervitunhiano saitti. Oonki jo pidemmän aikaa ollu kiinnostunu (vailla lähdemateriaalia) Suomalaisten syntyhistoriasta. Haluan palvoa karhua, tiedän täällä sijainneen kuningaskuntia, miksi muuten ruåttalaiset ois meidät halunnu vallata?

Oon mäki hedonistista päätöntä sekoilua vastaan siinä mielessä, etten itse sellaista harrasta. Toki en myöskään halua muilta sitä kieltää, vain koska viina ei sovi mun fysiikalleni niin hyvin, kuin se istuu toisille.

Minä siis havainnoin aisteillani ja surffailen sieluani, hahmotan syvältä itsestäni sen rajapinnan missä mieli kohtaa todellisuuden. Omat intohimoni tällä hetkellä, ovat todellisuuden mahdollisessa muokkaamisessa, ns. yliluonnollisin keinoin, en ole "hulluutta" vielä maistanut mutta sekin päivä koittaa vielä ja täysin turvallisesti .

Mut joo oikeesti kiitos tosta linkkivinkistä, aion toudellakin tutustua noihin sivuihin. Ugh, harmaakarhu on puhunut.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#673 • • liikkuva muna an egg on the move

Damien, 25.3.2008 20:11:
---
alek száhala,
Mulle alkaa sun kautta veljeta suomalaiset.orgin perustajan, Matti E. Simonahon jutut:

---


Kiitos Älek! Supervitunhiano saitti. Oonki jo pidemmän aikaa ollu kiinnostunu (vailla lähdemateriaalia) Suomalaisten syntyhistoriasta. Haluan palvoa karhua, tiedän täällä sijainneen kuningaskuntia, miksi muuten ruåttalaiset ois meidät halunnu vallata?

Oon mäki hedonistista päätöntä sekoilua vastaan siinä mielessä, etten itse sellaista harrasta. Toki en myöskään halua muilta sitä kieltää, vain koska viina ei sovi mun fysiikalleni niin hyvin, kuin se istuu toisille.

Minä siis havainnoin aisteillani ja surffailen sieluani, hahmotan syvältä itsestäni sen rajapinnan missä mieli kohtaa todellisuuden. Omat intohimoni tällä hetkellä, ovat todellisuuden mahdollisessa muokkaamisessa, ns. yliluonnollisin keinoin, en ole "hulluutta" vielä maistanut mutta sekin päivä koittaa vielä ja täysin turvallisesti .

Mut joo oikeesti kiitos tosta linkkivinkistä, aion toudellakin tutustua noihin sivuihin. Ugh, harmaakarhu on puhunut.



Voitte vaikka kirjottaa Simonahon kanssa jonkun kirjan ruotsalaisten "viikinkiaikavalheista". Tiesitkö muuten että Berliini on suomalaisten vanha kaupunki, tulee sanoista "perälinna", Tunisiakin on Suomen vanha provinssi, "tuonensija".

Nää tosin oli Wettenhovi-Aspaa, herskamiehiä niin ikään.
Damien

Posts: 2,882

#674 • • Damien [tr3ox]

alek szahala,
Voitte vaikka kirjottaa Simonahon kanssa jonkun kirjan ruotsalaisten "viikinkiaikavalheista". Tiesitkö muuten että Berliini on suomalaisten vanha kaupunki, tulee sanoista "perälinna", Tunisiakin on Suomen vanha provinssi, "tuonensija".

Nää tosin oli Wettenhovi-Aspaa, herskamiehiä niin ikään.



Pitänee käydä kysymässä Väinämöiseltä neuvoja seuraavassa istunnossa, mitä mieltä se ja muut Jumalat ovat totuuden julki tuomisesta, ennen moisen urakan aloittamista. Tuon mittakaavan pyhään työhön pitää saada siunaus ja tukea . . . ;)
Howdy

Posts: 7,955

#675 • • Howdy Oldie
Pois se minusta ...

--
Käpy vailla vertaa

Ess^

Posts: 9

#676 • • Ess^

KaveriTavara, 29.10.2002 13:54:
teen mitä tahansa että saan pääni sekaisin!!!



:D Näin.

No ei sentäs. Muihin voisin vastata kyllä (en kuitenkaan ongelmaksi saakka), mutta tupakkaan en ole koskenut enkä koske.
domi

Posts: 7,069

#677 • • domi Työn sankari.

Ess^, 6.4.2008 00:53:
---
KaveriTavara, 29.10.2002 13:54:
teen mitä tahansa että saan pääni sekaisin!!!

---


:D Näin.

No ei sentäs. Muihin voisin vastata kyllä (en kuitenkaan ongelmaksi saakka), mutta tupakkaan en ole koskenut enkä koske.


Oliko muuten aiheellista lainata kuusi (6) vuotta vanhaa viestiä?
tws

Posts: 512

#678 • • tws
no nyt ei mee mitää, tupakka jäi n.puol vuot sit ja nyt taukoo tosta juomisestaki yritän pitää..jos sit vaik vappuna ottais seuraavaks *vink*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

Ess^

Posts: 9

#679 • • Ess^

domi, 10.4.2008 14:00:
---
Ess^, 6.4.2008 00:53:
---
KaveriTavara, 29.10.2002 13:54:
teen mitä tahansa että saan pääni sekaisin!!!

---


:D Näin.

No ei sentäs. Muihin voisin vastata kyllä (en kuitenkaan ongelmaksi saakka), mutta tupakkaan en ole koskenut enkä koske.

---

Oliko muuten aiheellista lainata kuusi (6) vuotta vanhaa viestiä?




Noh.. :) Mitäs nyt muutamasta hassusta vuodesta.
anzku83

Posts: 29

#680 • • anzku83
Kyllä / en / en *känni*

--
Daze into da lazers!