Sceneen kuuluminen tai muu suhteisiin vaikuttava

76 posts, 4 pages, 31,803 views

L-m

Posts: 58

#1 • • Edited L-m
Vaikuttaako seuraavat asiat ihmissuhteisiin bileissä:
1. Kuuluu Sceneen?
2. On aktiivinen bilettäjä?
3. On bilettäjän näköinen?
4. You name it?

Ihmissuhteet voivat tarkoittaa, uusien tuttujen hommaamista ja muuta sosiaalista kanssa käymistä bileissä sitä väittämättä että olisi kyse oikeista kavereista vaan tutuista ja satunnaisista juttukavereista.
Entäs onko bileissä paljon pintaliitoa?
L-m

Posts: 58

#4 • • L-m
Samoin yksi kerta kuin kävin bileissä niin jotkut ns. turistit sanoivat että tämä on pintaliitomesta.
ezzy

Posts: 8,060

#5 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to Sceneen kuuluminen tai muu suhteisiin vaikuttava:

Logan Miller, 1.5.2010 23:52:
Samoin yksi kerta kuin kävin bileissä niin jotkut ns. turistit sanoivat että tämä on pintaliitomesta.



Ja ne bileet olivat mitkä? Mestahan saattaa olla pintaliitomesta, koska bileitä järjestetään baareissa ja normi kaduntallaajat eivät erota bileitä ale-pubista.

Ja noi "kuulumiset" skenee jne on ihan itsestä kiinni. Aktiivisesti vaan juttelemaan porukalle ja järjestäviin tahoihin mukaan. Niin niitä tuttuja saa.
L-m

Posts: 58

#6 • • Edited L-m

Replying to Sceneen kuuluminen tai muu suhteisiin vaikuttava:

ezzy, 2.5.2010 00:15:
---
Logan Miller, 1.5.2010 23:52:
Samoin yksi kerta kuin kävin bileissä niin jotkut ns. turistit sanoivat että tämä on pintaliitomesta.

---


Ja ne bileet olivat mitkä? Mestahan saattaa olla pintaliitomesta, koska bileitä järjestetään baareissa ja normi kaduntallaajat eivät erota bileitä ale-pubista.



Tampereen YO-klubilla (Trasformers) ja joo väittäjät oli kuin ale-pubista..
Eikä ole ensimmäinen kerta kun bileitä haukutaan tai puhutaan että Ibitzala on vain huoria..
Pahin on se että kun käyn bileissä niin totta kai vedän huumeita vaikka en vedä.. siis ulkopuolisten mielestä..
L-m

Posts: 58

#8 • • Edited L-m

Replying to Sceneen kuuluminen tai muu suhteisiin vaikuttava:

mastream, 2.5.2010 03:35:
---
Logan Miller, 1.5.2010 23:42:

3. On bilettäjän näköinen?


---


Kerro toki minulle miltä pitää näyttää ollakseen bilettäjä!



Jaa.. no kyllä bileissä vaatteista näkee, ketkä ovat bilettäjiä ja ketkä "turisteja".
Bilettäjällä on trendikkäät kuteet ja "turistilla" on tavalliset kuteet.
Tavalliset kuteet:
Mm. Aholaidan kuteet
Trendikkäät-kuteet
Muotiliikkeen kuteet, kuten:
- Leveähköt trendikkäät farkut
- Kukkais paita tai kumipaita
- Yms..

Kyllä kuule mulle on monestikkin tultu kyseleen suoraan: "Joo sulla on huumediilerin kuteet joten olisko huumeita?" Ja kun sanon että ei ole niin millään eivät meinaa uskoa.. enkä tiiä mistä ne ovat päähänsä saaneet stereotypiansa että kaikki joilla on tietyn tyyppiset kuteet ovat diilereitä..??

Eli voidaan siis vetää kato tilastot millaiset kuteet on vaikka 50 % todennäköisyydellä bilettäjällä kuin puolestaan taas alepubin tyypillä.. asiaa on epäilty monestikin mutta on aina tyyppejä jotka epäilee.. Bileiden ulkopuolella vaatteiden perusteella on taas turha sanoa mitään.
Kolera

Posts: 4,256

#9 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
vahvasti vedetään <3 ja huonosti troolataan

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

L-m

Posts: 58

#10 • • Edited L-m

Replying to Sceneen kuuluminen tai muu suhteisiin vaikuttava:

Kolera, 2.5.2010 05:34:
vahvasti vedetään <3 ja huonosti troolataan



No en mää ihan selvimpäin ole.. pari eli 10 saunista on vedetty. Trollausta tää on mutta mä en välitä siitä onko tämä hyvää sellaista vai onko parempaa sellaista. Sitä paitti trollauksen tarkoituskin on ärsyttää vähän kaikkia. Se ydinvoimala tyyppi kyllä vetää mut 10-0.. eli oliko se joku knuutinen?

Sitä paitti mä en ainaskaan tunne hymiötä <3 ja ei ole epätavallista... ja sähän olet tietty parempi ihminen kuin minä kun tunnet hymiön <3.
Individual

Posts: 10,942

#12 • • Edited Individual HYPNO!

Replying to Sceneen kuuluminen tai muu suhteisiin vaikuttava:

Logan Miller, 2.5.2010 05:22:
Kyllä kuule mulle on monestikkin tultu kyseleen suoraan: "Joo sulla on huumediilerin kuteet joten olisko huumeita?" Ja kun sanon että ei ole niin millään eivät meinaa uskoa.. enkä tiiä mistä ne ovat päähänsä saaneet stereotypiansa että kaikki joilla on tietyn tyyppiset kuteet ovat diilereitä..??


Varmaan ihan samasta lähteestä ammentaa kuin sinä, joka väität että klubityypillä pitää olla tietty vaatetus. Onhan tässä kulttuurissa kait tiettyjä ominaispiirteitä mitä kuteisiin tulee, mutta on kyllä tullut oltua usein kemuissa, missä ns. turisteilla on ne cooleimmat vermeet ja vuosikausia bileitä kiertäneillä ihan tavalliset vaatteet (tm). :)
L-m

Posts: 58

#13 • • L-m

Replying to Sceneen kuuluminen tai muu suhteisiin vaikuttava:

Individual, 2.5.2010 06:07:
---
Logan Miller, 2.5.2010 05:22:
Kyllä kuule mulle on monestikkin tultu kyseleen suoraan: "Joo sulla on huumediilerin kuteet joten olisko huumeita?" Ja kun sanon että ei ole niin millään eivät meinaa uskoa.. enkä tiiä mistä ne ovat päähänsä saaneet stereotypiansa että kaikki joilla on tietyn tyyppiset kuteet ovat diilereitä..??

---

Varmaan ihan samasta lähteestä ammentaa kuin sinä, joka väität että klubityypillä pitää olla tietty vaatetus.



Niin no en mä sitä väitä että klubi/techno-tyypillä pitäisi olla tietty vaatetus..

Tossa niitä on:

Technobileisisiin nyt voi mennä melkein missä kuteissa vaan mutta menisitkö alepubiin kettinki paidassa.
Individual

Posts: 10,942

#14 • • Individual HYPNO!

Replying to Sceneen kuuluminen tai muu suhteisiin vaikuttava:

Logan Miller, 2.5.2010 06:10:
---
Individual, 2.5.2010 06:07:
---
Logan Miller, 2.5.2010 05:22:
Kyllä kuule mulle on monestikkin tultu kyseleen suoraan: "Joo sulla on huumediilerin kuteet joten olisko huumeita?" Ja kun sanon että ei ole niin millään eivät meinaa uskoa.. enkä tiiä mistä ne ovat päähänsä saaneet stereotypiansa että kaikki joilla on tietyn tyyppiset kuteet ovat diilereitä..??

---

Varmaan ihan samasta lähteestä ammentaa kuin sinä, joka väität että klubityypillä pitää olla tietty vaatetus.

---


Niin no en mä sitä väitä että klubi/techno-tyypillä pitäisi olla tietty vaatetus..

Tossa niitä on:


Technobileisisiin nyt voi mennä melkein missä kuteissa vaan mutta menisitkö alepubiin kettinki paidassa.


Niin no, en tiedä.. Yleensä pyrin pukemaan päälle siistit ja mukavat vaatteet, Mä en menis kettinkipaidassa what ever that is, meidän firman asiakastilaisuuteen, mutta Ale Pubiin... miksei.
L-m

Posts: 58

#15 • • L-m

Replying to Sceneen kuuluminen tai muu suhteisiin vaikuttava:

Individual, 2.5.2010 06:14:
---
Logan Miller, 2.5.2010 06:10:
---
Individual, 2.5.2010 06:07:
---
Logan Miller, 2.5.2010 05:22:
Kyllä kuule mulle on monestikkin tultu kyseleen suoraan: "Joo sulla on huumediilerin kuteet joten olisko huumeita?" Ja kun sanon että ei ole niin millään eivät meinaa uskoa.. enkä tiiä mistä ne ovat päähänsä saaneet stereotypiansa että kaikki joilla on tietyn tyyppiset kuteet ovat diilereitä..??

---

Varmaan ihan samasta lähteestä ammentaa kuin sinä, joka väität että klubityypillä pitää olla tietty vaatetus.

---


Niin no en mä sitä väitä että klubi/techno-tyypillä pitäisi olla tietty vaatetus..

Tossa niitä on:


Technobileisisiin nyt voi mennä melkein missä kuteissa vaan mutta menisitkö alepubiin kettinki paidassa.

---

Niin no, en tiedä.. Yleensä pyrin pukemaan päälle siistit ja mukavat vaatteet, Mä en menis kettinkipaidassa what ever that is, meidän firman asiakastilaisuuteen, mutta Ale Pubiin... miksei.



Mielestäni Ale-pubissa vois saada turpaan ja nauruja väärissä kuteissa todennäköisemmin kuin bileissä.. ja mitäs sitä dissata Alepubia.. toiset tykkää lihatiskimeisingistä..

Mitenkään asiaan liittymättä tuossa on video missä kuvataan nörttejä:
Lost-Soul

Posts: 3,107

#17 • • Lost-Soul los pallos
Jatkuuko känni vai tuleeko jo kankkuskirjottelut

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

tomii

Posts: 3,594

#18 • • tomii kallion herttua
.... ei tälle nyt voi taas muuta kuin repeillä. :D

--
reivaan kunnes kuolen

Timce

Posts: 5,381

#19 • • Timce
mark hamilton?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss