Escape To Dance with Akesson 28.5.2010 @ Hämeenlinna

11 posts, 1 page, 4,004 views

|foder|

Posts: 6

#4 • • Edited |foder|
Mukana menossa! Tulossa lähinnä periaatteen vuoksi, kerran kun tuodaan uusia nimiä niin pitäähän niitä myös tukea jotta saadaan jatkossakin suomeen uusia nimiä. Sinänsä minulle vielä tuntematon nimi, toivotaan että vetää loistavan setin. *jiihaa*
Nightraver

Posts: 321

#5 • • Nightraver Nightraver
Armadan sakkiinhan tuo kaveri kuuluu ja Arminin ASOT 456 setissä on kaverin uusin biisi Aly & Fila vs. Akesson - Perfect Red *hih*

--
In TRANCE We TRUST

discotek

Posts: 59

#7 • • discotek
Huomennaa LalLalLLaaa <3
discotek

Posts: 59

#8 • • discotek
Aivan loistava ilta! Bjorn Akesson soitteli sit sellasen setin että HUH HUH!! *kuolaa*
Muutenki bileet toimi alusta loppuun tosi hyvin! *aplodit*
Nightraver

Posts: 321

#9 • • Nightraver Nightraver
Iso kiitos ja kumarrus paikalle saapuneelle bileväelle jota olikin varsin mukavasti!! Todella onnistuneet bileet ja Akessonilta kyllä niin jäätävä setti, että oksat pois *tanssittel* *jiihaa*

Seuraavia sitten kyhäämään heti, kun tästä humusta päästy ylitte *nauru*

--
In TRANCE We TRUST

Avatar
#10 • • Edited Sunshine^82 Guest
Kiitoksia vain kovasti koko järjestäjäpoppoolle todella onnistuneista kemuista! *hymy*
Äänentoisto oli ihan huippuluokkaa, toimi moiteettomana koko illan ajan. Viendin setti olisi voinut olla pidempikin, mutta ymmärrettävää et aikatauluja jouduttiin järkkäileen kaikille sopivaksi, et Akesson sai sitten soittaa sen 2h. Mikä olikin toiveena. *joo* Miinusta valoista, oli aika hämärää. Mut laserit ja screenit oli hienot.

Ehkis illan parhaat biisit oli -> Tiesto: Suburban Train (Sean Tyas Dirty mix) & Andy Moor: Halcyon *sydän*
|foder|

Posts: 6

#11 • • |foder|
Olin paikalla kuskin roolissa, lähinnä lähdin kuuntelemaan en heilumaan lattialle. Paikalle saavuttua huomasin heti aivan loistavan äänentoiston, ei olisi enää parempaa saanut rakennettua kyseiseen paikkaan. Valot olivat suht pimeät mutta silti ne toimi erittäin loistavasti. Omaan makuun parhaan setin veti Djani ja minun näkökulmasta Akesson ei valitettavasti pahemmin säväyttänyt.
Akessonin setistä puuttui se koukku. Lähes sitä samaa jumputusta alusta loppuun tai siihen asti kuin jaksoin olla (kolmelta kotiin). Tähän taas joku tietenkin tarttuu ja rupeaa luettelemaan kun oli sitä ja tätä hyvää kappaletta tai että eturivissä kaikki oli paremmin. Tällä kertaa ei.
Samaa soittavia Dj:tä tulee mielestäni vastaan missä vain ja ei tarjonnut minulle mitään, odotukset olivat korkealla Armada-porukkaan kuulumisen johdosta. Turhaan...

Kiitos ja anteeksi, kuitenkin ensikerralla mukana bileissä jos tuodaan uusia nimiä suomeen (periaatteen puolesta).
-|foder|-