TÄRKEÄ TIEDOITE ILLAN TAPAHTUMASTA!!!! NEWSFLASH!!! - Wappu 2010 ATB & GUY J 30.4.2010 @ The Circus

83 posts, 5 pages, 28,100 views

ValaX

Posts: 3,891

#41 • • ValaX
Nyt äkkiä joku hoito mulle:)
reiv

Posts: 8

#42 • • reiv
Kadulta vaan joku vapaamielinen:)
hane

Posts: 242

#43 • • hane
Aivan hypersupermahti- ihana andre tanneberger!!! mutta mitä mitä, eikö marrakech soinukaan, jota niiiin ootin... vai kuurousko iski. ja joo, "eka"! *blush*

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

kajis

Posts: 345

#44 • • Edited kajis
Todella hyvät kemut! Pitkästä aikaa paikassa joka oikeasti muistuttaa kunnon klubia/yökerhoa! ;)

+Musiikki (ATB tykitti aivan törkeen hyvää settiä vaikka viimeisen biisin aikana teki mieli vetää naru kattoon. Guy J ja Orion oli kanssa toooodella jees!)
+Ihmiset (Tovereita ja tuttuja naamoja riitti ja asiakaspalvelukin toimi omalla kohdalla paremmin kuin hyvin!)
+Circus (Yks niistä harvoista paikoista Suomessa minkä vois laskea kunnon viihtyisäksi yökerhoksi/klubiksi. Todella makee paikka!)
+Aamujatkot (Parasta housea mitä ikinä kuullut! Jenny Woo sais vaan tsekata hintansa uusiks.)

-Ahtaus (Ehkä vähän liian täyteen vedetty. Itse mahduin kyllä tanssimaan joko sitten kaiteilla tai sohvilla heh.)
-ATB:n viimeinen biisi kummittelee mua vielä vuosienkin päästä.


Kokonaisuudessaan todella hyvät karkelot! Toivottavasti rahatilanne sallii Eric Prydzin keikalle tulon. Sen verran tykästyin paikkaan!

On varmaa liian aikaista mutta saako udella minne tapahtumavalokuvaajien kuvat ilmestyy?
Avatar
#46 • • Sunshine^82 Guest
ATB:n setti oli täydellinen, olis vaan ollut tilaa tanssilattialla.. mut joo vappu ja mesta ydinkeskustassa ni oli oletettavissa ;) ATB:n kohokohdat oli Ecstasy ja Depeche Moden Enjoy the Silence. Hmm missä olivat röökikoppien järkkärit? Siellä joku sankari tarjoili kokaa nokkaan *facepalm* .. Kiitos erityisesti Jokkelle seurasta vaikka tulikin siinä hieman juotua liikaa yks jos toinenki *nauru* *hihu* *sydän* Orionin setti oli myös maistuva alkuillasta! *tanssittel*
Adukki

Posts: 32

#47 • • Adukki
en tiiä noista kiksuista mutta room2:sessa oli mahtibileet niin kuin tietysti odottaa saattoi :D greets!!
jenbunny

Posts: 31

#48 • • jenbunny
<3 rakastuin. erityisesti man on the run vei jalat alta kovemmin ku koskaan !

olis mahtavaa saada jotain settilistaa illalta tänne
Jokke L

Posts: 1,203

#49 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to TÄRKEÄ TIEDOITE ILLAN TAPAHTUMASTA!!!! NEWSFLASH!!! - Wappu 2010 ATB & GUY J 30.4.2010 @ The Circus :

Sunshine^82, 1.5.2010 16:29:
Kiitos erityisesti Jokkelle seurasta vaikka tulikin siinä hieman juotua liikaa yks jos toinenki *nauru* *hihu* *sydän*



nii se on Jokelle, ei Jokkelle...

kiitos Ss:lle ikimuistoisista kemuista. <3

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

ValaX

Posts: 3,891

#51 • • ValaX
Kun vertas tätä lasinsiru yms. helvettiä pleikkarin jatkoihin, niin mä ymmärrän erittäin hyvin sen miksi jotkut pitää aamuista enemmän...
kajis

Posts: 345

#52 • • Edited kajis

Replying to TÄRKEÄ TIEDOITE ILLAN TAPAHTUMASTA!!!! NEWSFLASH!!! - Wappu 2010 ATB & GUY J 30.4.2010 @ The Circus :

mardis, 1.5.2010 19:27:
---
kajis, 1.5.2010 14:57:

-ATB:n viimeinen biisi kummittelee mua vielä vuosienkin päästä.


---


Mikä oli ATB:n viimeinen biisi?




Sexy Bitch =DDDD Muuten diggasin tosi paljon Andren setistä! Tosi paljon vaihtelua. Uuden albumin DnB trackeja tuli ja muutenkin koko setti oli vuoristorataa mikä on mun mieleen. Tuli housea, progea ja kunnon trancea :) Oma ehdoton lempparikohta oli kun Modjon Lady (fiiliksiä toiselta keikalta:
) pamahti ja KOKO talo lauloi mukana hänen laskiessa volumea :D
Namminna

Posts: 16

#54 • • Namminna
Öh...Viimeinen biisi oli kyllä What about us :)
Oli kyllä ikimuistoinen keikka <3 Juuri sellainen mitä toivoin. (-miinus kääliöt ja lasinsiruhelvetti) Modjon Lady ja muut huudatukset oli kyllä *jiihaa* diudiu...

--
Thrill me!

kajis

Posts: 345

#55 • • kajis
Viimesimpiä biisejä se silti oli :p Fiiliksen katoaminen oli lähellä.
Namminna

Posts: 16

#56 • • Namminna
Olihan se kyllä kieltämättä vähän hölmö veto

--
Thrill me!

Ninsku|

Posts: 7

#57 • • Ninsku|
"ennakolla jonon ohi. Ja kukaan ei joudu jonottelemaan hirveemmin. Circus on varautunut wappuun ja jonotus minimoidaan ennakoille sekä maksaville"

No en nyt yhdy kyllä täysin tohon. Yhdentoista jälkeen jonot oli aika älyttömät ja välillä maksavien puoli näytti vetävän paljon paremmin *hmph* Loppujen lopuks oli pakko käydä ärähtään portsarille, että ei nyt ihan homma toimi luvatulla tavalla ennakoitten suhteen. Hetken päästä lipullisten jono alkokin sitten liikkuun vauhdilla.
Muuten loistobileet, kiitos! ATB *sydän*
ValaX

Posts: 3,891

#58 • • ValaX
Vähän ennen puol ykstoista ei minkäänlaista ongelmaa päästä ennakoilla sisälle. Lipun ostajia näytti sen sijaan olen jonkun verran. Ja narikasse sen että sain takin ja repun riisuttua, oltiin siellä jo ottamassa niitä saman tien vastaan:)
remotion

Posts: 5,283

#59 • • remotion nostatus guru
tosta modjon ladystä pitäs jo tulla sanktio hautarauhan rikkomisesta.

toki vappuyleisöön huorailut puri
Jil

Posts: 682

#60 • • Jil

Replying to TÄRKEÄ TIEDOITE ILLAN TAPAHTUMASTA!!!! NEWSFLASH!!! - Wappu 2010 ATB & GUY J 30.4.2010 @ The Circus :

kajis, 1.5.2010 20:12:
---
mardis, 1.5.2010 19:27:
---
kajis, 1.5.2010 14:57:

-ATB:n viimeinen biisi kummittelee mua vielä vuosienkin päästä.


---


Mikä oli ATB:n viimeinen biisi?

---



Sexy Bitch =DDDD


w00t? Se ois sama kun Eric Prydz lopettas Call on Me:lla! *dissaa* Ite en ollu bileissa mutta voin kylla kuvitella et melkonen mahalasku monelle vahankaan ATB:n nykytyylia tuntevalle.