TIP bileet makasiineilla lauantaina

4 posts, 1 page, 1,103 views

Avatar
#1 • • genki Guest
ohhoh perun kyllä kaikki pahat puheeni makasiineista tämän jälkeen, ei voi kun ihmetellä et mitä siellä viime viikonloppuna oikein tapahtu (tai jäi tapahtumatta) kun sit heti seuraavana kaikki toimii niin äärimmäisen hyvin..

poket oli erittäin mukavia heti ovella, heitettiin sen yhen äijän kanssa pidempäänkin juttua siinä ja sisäänpääsy oli vähintäänkin helppoa... dekot mestoilla oli aivan uskomattoman hienot, ja soundi jyräs kunnolla kiitos tuhdin nelipisteen.. jengiä oli sopivasti eikä mitään känniörvelöitä oikeestaan yhtään (kiitos suurehkon lipunhinnan, luulen).

musa oli aluks aika tavista, vaik sil Lucaksella oli kyl miksauspuoli erittäin hyvin hallussa ja itse asiassa se setti sopi alkumeininkeihin kuin nenä päähän. sitten tulikin Mr Raja Ram, abt 50-60 v heppu joka joras koko settinsä ajan ku joku kiimainen nuorikko siellä dekkien takana, ja musa oli myös sen mukasta... tuli 'Money For Nothing' ja Metallican 'Seek And Destroy' psykeversiot ja jengi oli ihan mehuissaan..

parasta settiä vähään aikaan, ei tehny ees mieli jäädä kuuntelemaan illan pääesiintyjää ku patu veivas niin kovat setit et oli parempi jättää bileet siihen.

kiitos Pete ja 13 posse, kevyeen vuoden kovimmat bileet tähän mennessä!
Avatar
#2 • • Takyon Guest
Oli tosiaankin uskomaton meno ja makasiinit toimi täydellisesti, ainoa pienenpieni miinus tuli Alien Projectin alkupuoliskolta kun PA:n oikea kanava katosi välillä ainakin osittain, mutta se ei menoa haitannut tippaakaan.

Ensimmäistä kertaa onnistuin saamaan sellasia fiilareita joita en ole ikinä aiemmin onnistunut tavoittamaan ja ihan pelkästään joraamalla (niin ja huumehiahan ei siis tueta muutenkaan), vaikka aina joraan täysillä ja ilman suurempia taukoja. Aivan uskomattoman hieno tunne oli :).
Avatar
#3 • • vj move Guest
Juu, mielettömän hyvät bileet ne olivat. Itse en ole innostunut näin kauheasti tanssimaan useaan vuoteen, mutta kyllä nyt pistettiin jalalla koreasti :D

muutamia sekalaisia fotoja tuolta löytyypi osoitteesta http://www.saunalahti.fi/~mikkovir/tip/
Avatar
#4 • • sixtus Guest

Juu, mielettömän hyvät bileet ne olivat. Itse en ole innostunut näin kauheasti tanssimaan useaan vuoteen, mutta kyllä nyt pistettiin jalalla koreasti :D

muutamia sekalaisia fotoja tuolta löytyypi osoitteesta http://www.saunalahti.fi/~mikkovir/tip/




Näyttäs siltä että ainakin valot ja dekot on ollu aikas mässyt!!

Nii ja jos tosiaan nyt ääni yms. muut seikat ovat makasiineilla toimineet nii sen voi vissii vetää pois boikottilistalta :D