FBI (Kirk Degiorgio) @ Kerma 08.11.2003

12 posts, 1 page, 1,492 views

Avatar
#1 • • Jukka I Guest
Harmittavan vaisua settiä illan päävieraalta. Avausbiisiä lukuun ottamatta mitään detroitiin tai teknoon viittaavaa ei omiin korviin kuulunut. Hyvin housepainotteisella linjalla mentiin, mikä olisi ollut täysin ok jos selektio olisi ollut kohdallaan. Mutta kun ei. Reilun tunnin verran todella keskinkertaista jumitushousea ilman sen kummempaa sielua tai syvyyttä. Ja ajoittain volaa kaakompaan tarkoituksena ilmeisesti kompensoida musiikillisen annin puutteita. Kerman reippaaseen luukutukseen on toki tullut totuttua, mutta tällä kertaa käytiin äärirajoilla tulpista huolimatta. Mutta mikäs siinä, porukkaa oli mukavasti ja lattia täynnä joten ilmeisesti valtaosalle musiikki kuitenkin kolahti. Mutta miksi ihmeessä äijä päästettiin irti vasta kahdelta?

Lil Tony sen sijaan soitteli erittäin maistuvaa ja monipuolista settiä, varsinkin Roots Manuva-dub toimi kuin häkä. Redrumissa Anonymous & Didier tarjoilivat myös laatusettiä, ja musiikillisesti paras meininki olikin siellä ruuhkasta huolimatta.

Pitää kaikesta huolimatta nostaa hattua mielenkiintoisen vieraan tuomisesta Suomeen, vaikka tällä kertaa musiikki jättikin kylmäksi.
Avatar
#2 • • liltony Guest
itse olin suoraan sanottuna aika pettynyt kirkin selektioon musiikillisesti. sekä tietokone on aina kone, haitsut tuli aika kovaa eikä soundi kuulostanut kovin lämpimältä ja setti oli tasapaksuista looppausta koko illan. my opinion: VINYL RULES.

<kirkin setti tokyossa oli ihan eri luokkaa. aina ei voi onnistua
Avatar
#3 • • Samuel Guest

itse olin suoraan sanottuna aika pettynyt kirkin selektioon musiikillisesti. sekä tietokone on aina kone, haitsut tuli aika kovaa eikä soundi kuulostanut kovin lämpimältä ja setti oli tasapaksuista looppausta koko illan. my opinion: VINYL RULES.


jep, samaa mieltä 100%.
Kuuntelin n. puolituntia äijän settiä ja blääh, lähettiin himaan. Mut muuten varsin hauska ilta ja tonyn soitanta oli jälleenkerran erittäin jees!
Avatar
#4 • • Moraani Guest
Erehdyin tunnustelemaan tanssilattiaakin, mutta ei pystynyt olemaan kuin 5 min. Soitteli ukko kyllä niin jumitusta, että meinas tarttua itseenikin ja oli mitä pikimmin poistuttava tanssitilasta. Oli kuitenkin hauska ilta, kun on mukava kaveriporukka kasassa niin ei voi olla tylsää. Eiku heii, kuulinhan mä yhden hyvän nostatuksen :happyroll:
Avatar
#5 • • Edited Samus Aran Guest
Samoilla linjoilla, Lil' ja alakerran kopla vastas illan musiikillisista kohokohdista. Tonin setin alkuhetkien ailahtelevuudesta huolimatta Hydrolic Dog, Jaylib + monet muut helmet saivat kyllä odotukset korkealle, mutta mutta..näin se joskus menee.

Kiitos kuitenkin FBI-porukalle mielenkiintoisesta lähtöasetelmasta, hauskaa oli, vaikkei floori tällä kertaa vienytkään mukanaan.
Avatar
#6 • • Hansu Guest
Vailla sen kummempia odotuksia tulin klubille joten en kai sitten varsinaisesti pettynytkään. Kieltämättä illan pääartistin valkkaama musa oli kyllä vähän puuduttavaa ja otsatukka lepatti jossakin vaiheessa volyymin vuoksi. Redrumissa oli kyllä hauska meininki, vaikka hädin tuskin mukaan mahtui.
Prkl, vieläkin kirvelee silmiä joka puolelta hyökännyt tupakansavu :what: Odottelen josko Suomeenkin tulis laki joka kieltäisi tupakoinnin baareissa tai edes rajoittaisi sitä huomattavasti nykyistä enemmän. (sori off-topic)
Avatar
#7 • • Samuel Guest


Prkl, vieläkin kirvelee silmiä joka puolelta hyökännyt tupakansavu :what: Odottelen josko Suomeenkin tulis laki joka kieltäisi tupakoinnin baareissa tai edes rajoittaisi sitä huomattavasti nykyistä enemmän. (sori off-topic)


totta, mut ens alkuun auttais aika paljon jos ihmiset noudattais nykysiä sääntöjä!
Avatar
#8 • • Samuli Guest
saavuttiin paikalle vasta vähän ennen kolmea kun olin itse muualla keikalla. humala oli jo saapuessa hyvä ja parilla bissellä se saatiin vielä paremmaksi! musiikki kieltämättä oli pienoinen pettymys, tosin viimoset 3-4 biisiä toimi mulle varsin hyvin.

hieman omituista oli kuitenkin nähdä ukon soittavan abletonin livellä ilman kuulokkeita ja sen kummempaa vaivaa. tuli sellanen fiilis että kone tekee kaiken duunin. saundit olivat melko tukkoisen oloisia, en tiedä oliko syynä mp3-pakkaukset tvs.. kun levypakin rajoitteena ei ole paino vaan muisti, voisi kuvitella, että mukana olevaa musiikkia on yksinkertaisesti liikaa mistä valita ja homma kärsii jonkinlaista musiikillista inflaatiota.. aika vaisua tuntui kirkin meno olevan deejiikopissa, taisi tarttua sieltä yleisöön. toi abletonin softa vois toimia hyvänä lisänä deejii-settiin, mutta koko ilta - ei perkele.. en tosin tiedä kuinka paljon kirk soitti omaa tuotantoaan illan aikana, silloin voisi vielä mennä läpi "livenä".

kiitokset kuitenkin tonille illan järjestämisestä.


kyllä se niin on että vinyyli on soittamista varten!
Avatar
#9 • • SAMi Guest
Kirkin setti oli aikamoinen pettymys (tylsää bassot pois pikkasen efektiä kehiin..), Erkon ja Tonin alkuillan saundi kyllä pelasti paljon. :)

ps.minkäs kappaleen Toni soitit Angolan jälkeen?
Avatar
#10 • • Samuel Guest


ps.minkäs kappaleen Toni soitit Angolan jälkeen?


tais olla Millsin Jeffin "Inner-Self", sikäli mikäli oikein muistan...ainakin se jossain välissä tuli
Avatar
#11 • • liltony Guest

Kirkin setti oli aikamoinen pettymys (tylsää bassot pois pikkasen efektiä kehiin..), Erkon ja Tonin alkuillan saundi kyllä pelasti paljon. :)

ps.minkäs kappaleen Toni soitit Angolan jälkeen?


Jeff millssin klasssikon millsart epltä Inner-self. <killer isnt it:)
Avatar
#12 • • SAMi Guest

Kirkin setti oli aikamoinen pettymys (tylsää bassot pois pikkasen efektiä kehiin..), Erkon ja Tonin alkuillan saundi kyllä pelasti paljon. :)

ps.minkäs kappaleen Toni soitit Angolan jälkeen?


Jeff millssin klasssikon millsart epltä Inner-self. <killer isnt it:)



kyllä. :)