Sydän 06/11/03 @ Kerma-haiku

4 posts, 1 page, 992 views

Avatar
#1 • • Funkatronik Guest
Samus namusti
Rytmejä syyssateessa
Ihmiset poissa
Avatar
#2 • • Hansu Guest
Toivottavasti tää klubi jatkuu vielä. Ihan vaan _pikkasen_ v*tutti kun olin tätä klubi-iltaa venaillut suurin odotuksin, mutta en sitten kyennytkään tulemaan paikalle. Se migreeni on sellanen kiva pikku veikko ettei se kysele vastaanottajalle sopivaa ajankohtaa käydessään hyökkäykseen...
Avatar
#3 • • Edited Samus Aran Guest
:excellent: @ Funkatronik!

Omasta puolesta iso kiitos kaikille, jotka olivat hengessä jollain tavalla mukana. Mun mielestä porukkaa oli jo ihan mukavasti, jos illan viimeinen tunti jätetään huomioimatta - silloinkin tosin laatu oli enemmän kuin kohdallaan! Yllätyksenä myös mulle(!) ilta vietettiin baarin puolella, joka kyllä visuaaliselta ilmeeltään oli selkeästi parempi ratkaisu, mutta illan mittaan huomas, miten se asettaa soittamalle musiikille aika tiukat rajat. Mukavuuden rajoissa soitetulla voluumilla live-elementit ja erilaiset äänimaisemat hukkuivat aika harmittavasti kaiken muun keskelle, eikä levylaukun sisällölle voinut oikein mitään enää tehdä. Noh, tästä otettiin tietysti opiksi ja ensi kerralla (mikäli semmoinen on vielä tulossa) homma toimii jälleen astetta sulavammin!

Yleisesti ottaen jäi kyl tosi hyvät fiilikset -> :heart:
Avatar
#4 • • Samus Aran Guest

Toivottavasti tää klubi jatkuu vielä. Ihan vaan _pikkasen_ v*tutti kun olin tätä klubi-iltaa venaillut suurin odotuksin, mutta en sitten kyennytkään tulemaan paikalle. Se migreeni on sellanen kiva pikku veikko ettei se kysele vastaanottajalle sopivaa ajankohtaa käydessään hyökkäykseen...



Harmillista..

Katsellaan mitä tuleman pitää :)