CODE RED, 10.10.03 @ Lime, Turku

22 posts, 2 pages, 3,032 views

Avatar
#1 • • mrt Guest
Code Red kiittää ja kuittaa. Musa oli todella laadukasta niin ala- kuin yläkerrassakin! Millan, Samin ja Jayn saundi oli juuri sitä mitä odoteltiinkin. Pumppua ja ruoskaa, kuten Jay asian ilmaisi ;) Ja mitä tulee sitten alakerran tiskaajiin, RESPECT!

Seuraavaksi luvassa kauden päätösbileet, joissa tarjoillaan taas astetta tiukempaa saundia. Lisää omassa topicissa ;)

Kiitokset kaikille, soittajille ja bailaajille, ensikertaan :)

Lovee...
Avatar
#2 • • Elohopea Guest
On perin selvää että näistä reissuista jää aina hiukan höntti olo muistoksi jollei muuta... :D
lue : happy hour ei ole mun juttuni :D
Kiitoksia Tonille ja muulle poppoolle!
Nähkäämme seuraavissa sessioissa :)
Avatar
#3 • • Lucy Luke Guest
Milla tärisytti tanssilattiaa oikein kivasti :)
Avatar
#4 • • Bio Guest
Oli taas mukavat pippalot. Jayn setti jäi kuulematta, mutta tulihan silti kuultua hyvää musiikkia. Milla kyllä pisti setin lopussa järjettömät jyrinäbiisit, oikein mahasta otti! Tarkiakin oli taas hyvä kuin ennenkin.. Ihan mukavaa välillä kuulla tälläistäkin musiikkia..
Kiitos Tonille ja seuraavissa nähdään taas.
Avatar
#5 • • Thunderbird Guest
En kuullut kuin Samin setin... mut oli ihan jees! :)

Tulin niin myöhään...ja lähdin niin ajoissa. Oli aika tylsää... en tie missä vika... varmaan ihan henk.koht. fiilarit vain. Ja minne kaikki kaverit oli lähteny jotka lupas tulla tai jotka oli paikalla ennen ku tulin... :confused:

No mut seuraavalla kerralla sitten paremmilla fiiliksillä.
Avatar
#6 • • Pete Input Guest
Kiitokset! :happyroll:
Avatar
#7 • • JussiS Guest
Täälläkin tuli käväistyä, Milla oli aikaste loistava, muita en juurikaan ehtinyt kuunnella, paitsi alakerrassa Sainttia, joka soitti lippis päässä (ei hyvä). Kivaa näytti olevan, itsellä painoi väsy, ja piti mennä kotiin latailemaan akkuja...
Avatar
#8 • • dab Guest

Milla tärisytti tanssilattiaa oikein kivasti :)



Ei petä koskaan. =)

Mutta mikä ihme turkulaisia vaivaa? Ei ollut ensimmäinen kerta kun olen yksin tanssilattialla kun Milla pistää tiukkaakin tiukempaa murinaa tulemaan. :confused:
Avatar
#9 • • Lara C Guest


Mutta mikä ihme turkulaisia vaivaa? Ei ollut ensimmäinen kerta kun olen yksin tanssilattialla kun Milla pistää tiukkaakin tiukempaa murinaa tulemaan. :confused:


Murr. MÄKIN OLIN SIELLÄ!!! Eikö mua lasketa enää? :confused:
Milla kyllä rokkas lujaa. Hienoa. :heart:
Avatar
#10 • • LeGo Guest

Täälläkin tuli käväistyä, Milla oli aikaste loistava, muita en juurikaan ehtinyt kuunnella, paitsi alakerrassa Sainttia, joka soitti lippis päässä (ei hyvä). Kivaa näytti olevan, itsellä painoi väsy, ja piti mennä kotiin latailemaan akkuja...



Tyylipoliisi?? :angry:
Mitä väliä sillä on mitä jollain on päällä jos soittaa hyvää musiikkia... :right:
Avatar
#11 • • DyyD Guest
Tänne olisin halunnut mutta valitettava sairaskohtaus vei mut muualle makoilemaan. Ps. Kyllä sieltä sairaalasta saa sellasia kipulääkkeitä että tuntuu ku olis aina bileissä.

Ens kerralla sitten. :heart:
Avatar
#12 • • cinnamon Guest
Lucyn kanssa täysin samaa mieltä,kuten yleensäkin! :excellent:
Milla oli hyvä!:)
Alakerran pojat samaten.
Olipa muuten ekat juhlat piiiiiiiitkään aikaan kun tämä tyttö oli ottanut alkomahoolia...ei taida toistua ihan lähiaikoina.... :scared:
Avatar
#13 • • dab Guest

Murr. MÄKIN OLIN SIELLÄ!!! Eikö mua lasketa enää? :confused:
Milla kyllä rokkas lujaa. Hienoa. :heart:



Totta kai lasketaan, mutta olin mä silti välillä yksin lattialla. ;)
Avatar
#14 • • Elohopea Guest



Ei petä koskaan. =)

Mutta mikä ihme turkulaisia vaivaa? Ei ollut ensimmäinen kerta kun olen yksin tanssilattialla kun Milla pistää tiukkaakin tiukempaa murinaa tulemaan. :confused:



Mihin lopputulokseen me mahdettiinkaan silloin tulla....ollaanko me liian vanhoja ja eivätkö muut ymmärrä hyvän päälle? :D
Äijällä oli ainakin aito groove päällä! Goodgood! :roll:
Avatar
#15 • • nenna- Guest
..päästiin aika myöhään paikalle..eli missasin Millan :/ ..mut Mellinin setti oli aika iskevää paikkapaikoin :) ..sääli vaan et porukkaa ei ollut hirveesti.

Kiitokset Tonylle&Juhalle! :heart:
Avatar
#16 • • JussiS Guest

Tyylipoliisi?? :angry:
Mitä väliä sillä on mitä jollain on päällä jos soittaa hyvää musiikkia... :right:


Vai oliskohan kyseessä inside-läppä :scared:
Avatar
#17 • • Laite Guest

Tyylipoliisi?? :angry:
Mitä väliä sillä on mitä jollain on päällä jos soittaa hyvää musiikkia... :right:


Vai oliskohan kyseessä inside-läppä :scared:



nooh, ei kaikki aina tajua huumoria :scared:
Avatar
#18 • • Cype Guest
Täälläkin tuli käytyä (vilkas wendi), sen aikaa mitä oltiin paikalla niin viihdyin ihan hyvin.
Suu meni messingille, kun joku tiedusteli yläkerrassa, että mistä täällä pääsee ulos :D :D
Avatar
#19 • • Lank Guest
Joo, ihan mukavaa oli muuten paitsi että hirveä pääkipu vaivasi eikä helpottanut vaikka puudus oli kova :D

Taisi olla väärät lääkkeet ;)
Avatar
#20 • • mrt Guest

Joo, ihan mukavaa oli muuten paitsi että hirveä pääkipu vaivasi eikä helpottanut vaikka puudus oli kova :D

Taisi olla väärät lääkkeet ;)



Nooh, ensi kerralla oot viisaampi ;) Mä otan ainakin päädyt seuraavissa kemuissa :D Mitä enempi särkee pää, sitä enemmän viinaa, vai miten se meni ;)