Dj Mike Koglin @ Bar Kino,Tku (27.9.2003)

14 posts, 1 page, 2,132 views

Avatar
#1 • • Timce Guest
Halpaa viinaa tuli juotua aivan liikaa, aivan liian nopeasti. Seb ja Koglin kolahti aika hyvin ja varsinkin Sebiltä tuli muutama tosi maukas vanhempi tranceraita. Koglin tais soitella hyvin pitkälle samoja biisejä mitä edellisenä iltana: Binary finary - 1998, BBE - Seven days & one week (remix), Mike Koglin & Sasha - Enjoy the gravy (JussiS remix)

Pari muuta mainittavaa seikkaa:
+Juustokerroin pysyi kohtuu alhaisena.
+Loppua kohden tanssilattialla oli aika hektistä :roll:
Avatar
#2 • • frequent Guest
Tuli tsekattua Kino ja Turun bilemeininkiä pitkästä aikaa.

Itse olin pikkasen hämmentynyt ns. normaalin baariyleisön määrästä, mutta riittipä ainakin tanssilattialla meininkiä. Happy hour oli jees, ei tullut kuitenkaan dokattua liikaa vaikka suht aikasin paikalle saavuinkin.

muutama juttu mikä jäi mieleen:

- dancefloorin ja dj:n välille vois tehdä jonkun systeemin ettei siihen pääsis joraamaan

- muut kuin dancefloorille suunnatut kaiuttimet olis voineet toimia vaikkapa koko illan, nyt ainakin osa niistä näytti olevan jonkun napin takana - lopputulos: välillä kuuluu, välillä ei. Not good.

- decot (kun ei niitä ollut)

+ Koglinin piisit
+ Turun tytöt
+ hyvä seura

kiitoksia myös niille tahoille jotka Koglinin Suomeen toivat.

Ja akir0lle kiitti kaistasta! eiku autosta siis!
Avatar
#3 • • Sheila-na-gig Guest
Joo-o. Olihan toi normaaliks baari-illaks ihan ok, mua kyllä henk.koht. häiritsi decojen puuttuminen ja turistit. Ja se äänentoisto, mistä frequent tossa jo mainitsikin...
Seppo soitteli aikas mun maun mukaista mjuusikkia, mut Koglin oli aika pettymys. Tai no, pettymys ja pettymys, miten voi pettyä, jos ei mitään odotakaan? Kuitenkin... Aika tasapaksu setti. Ja hiukan liika polkkamaista mulle. Ei oikein tanssilattia houkutellu. (kirottu olkoon se joka puhalteli pilliinsä just mun korvan lähettyvillä.)
Kivoja ihmisiä oli paikalla, kiitos vaan kaikille, jotka pysähtyivät juttelemaan, ootte ihania :heart:
Nyt parantelemaan oloa, eli sohvaperunaksi :)
Avatar
#4 • • Laite Guest
Oli ihan hauska ilta, kiitos omalle kullalle, akir0lle, frequlle ,timcelle ja muille tutuille seurasta.
Täytyy kyllä yhtyä edellisiin kommentteihin huonoista ja hyvistä puolista. itse koin suunnattoman ärsyttävänä salin puolen äänen pätkimisen.
Karri ja Seppo soittivat loistokamaa eikä koglinkaan mikään huono ollut paitsi ehkä teknisesti.

Kuvia illalta löytyy osoitteesta:

http://laite.org

p.s. seppo jos tuolla on joku kuva minkä tarvitset johonkin lehtiartikkeliin, niin pistä mailina tiedoston nimi niin lähetän isompana sulle mailitse. yhteystietot löytyy tuolta kotisivuilta myöskin.

tackar och pockar
Avatar
#5 • • Elohopea Guest
Aivan asiallinen ilta kaikkineen päivineen! :roll: vaikka oman töppäilyn vuoksi se päättyi hiukan liian lyhyeen, :hah: mtta siinnä on hyvä syy ottaa se seuraavalla kerralla takaisin!
Hyvää musiikkia, paljon tuttuja ja väkevä meininki!
Kiitoksia järjestäjille ja henkilökunnalle ja erityis iso kättä Sepolle ja omalle rakkaalleni! May the funk be with you!
Lähdenkin tästä lataamaan akkuja seuraaviin juhliin!
Avatar
#6 • • akir0 Guest
Oli kyllä ihan onnistunut Turku-reissu pitkästä aikaa. 10 minuutissa hankittu vahva nousuhumala ja sen jälkeen joku kertoikin, että häpy houria kestää vielä reilun tunnin ja siitähän se lähtikin.

Tuttuja oli paikalla yllättävänkin paljon, turisteja sitäkin enemmän :), dekojen puuttuminen oli melkoinen pettymys.

Sebin transempi(?) setti oli kyllä omaan makuun vähän turhan nenänkaivelua, mutta ihan maistuvaa kuitenkin. Karri aloitti lyhyehkön settinsä aivan loistavalla kipaleella, toivottavasti sen saa joskus kaupasta haalittua.

Koglini oli musiikillisesti ihan ok, mutta teknisesti mies ei kyllä vakuuttanut yhtään, tiedä sitten oliko vika laitteissa vai soittajassa, mutta aika moni vaihto meni vähän sinnepäin.

Ens kerralla uudestaan!
Avatar
#7 • • DyyD Guest
Jälleen loistavilla fiiliksillä. Kino ja uskomaton kasa tuttuja ja hyvää musiikkia. Sitä ei voita mikään. Näille kemuille annan taas melkeinpä täyden arvosanan. Decojen puuttuminen vain hieman ihmetytti mutta ei niitä loppupeleissä jäänyt pahemmin kaipaamaan. Antaa Fatsujen taas pistää paikka koreaksi.

Tästä sitten kaksien jatkojen, yhden oven takaa, huolttiksen, linja-autoaseman hengailun ja taapertelun kautta Paroniin... Kivaa oli! :heart:
Avatar
#8 • • nenna- Guest
..aika mukavasti oli porukkaa..ja tranceklassikoita sateli peräjälkeen, binaryfinary oli kiva kuulla pitkästä aikaa.
Avatar
#9 • • Osiriz Guest
Ensimmäistä kertaa Turun yössä ja Kinossa.. mukavaa oli! Kivaa seuraa oli, kiitos siitä Laite, Veera, akir0 ja frequent. (Kait nämä nimet nyt meni oikein? :rolleyes: ) Mitäs tässä muuta kuin yhtyä edellisiin kommentteihin, ei pahemmin muuta lisättävää kuin että kyllä Turkuun tullaan useamminkin jammailemaan. :)
Avatar
#10 • • H@nna Guest
Kiitos kaikille ihanasta illasta ja synttärietkoilijoille...

ootte ihQui! :hearts:
Avatar
#11 • • Lank Guest
Joo olipas kivaa ja tosi paljon porukkaa :eek:

Itseä ei haitannut kyllä yhtään mikään decojen puute, empä tullut edes ajatelleeksi moista asiaa. Ääni paikassa ei taaskaan ollut mikään kovinkaan hyvä, tosin sen ikäisiltä laitteilta ei paljon muuta voi odottaakkaan.

Koglin ja Seb pistivät mukavasti kivoja trance klasareita, Karri taas tarjoili hieman kovempaa tavaraa siinä välissä. Jotkin trance-biisit saivat kyllä jalat liikkeelle ja kädet ilmaan. :happyroll:

Koglin kertoi muuten jatkoilla että ei ole soittanut levyjä kuin noin kaksi vuotta...muutama kuva löytyy osoitteesta http://www.kinoclub.com tai omilta sivuiltani.
Avatar
#12 • • Thunderbird Guest
Mulla oli aivan_sairaan_kivaa!!!! :heart:

Hannalle kiitos etkoista! Tais olla hyvät etkot kun olin kyllä ihan humalassa Kinossa... tai ainakin joku vei kamerasta osan filmiä. Tai nyt huomaa kun kuvia katsoo eikä muista noita immeisii Kinosta, hih! (Petra mulla tais jäädä mun juotskut sun kassiin..)
Tanssittua tuli ja Seb ja Koglin soittelivat naminami biisejä! Karrin vissiin missasin? Olin ihan huumassa illan loputtua ja jatkoillekin oli pakko päästä! Mutta minne jäi Seppo? *snif* :(
Avatar
#13 • • Lank Guest

Mulla oli aivan_sairaan_kivaa!!!! :heart:

Hannalle kiitos etkoista! Tais olla hyvät etkot kun olin kyllä ihan humalassa Kinossa... tai ainakin joku vei kamerasta osan filmiä. Tai nyt huomaa kun kuvia katsoo eikä muista noita immeisii Kinosta, hih! (Petra mulla tais jäädä mun juotskut sun kassiin..)
Tanssittua tuli ja Seb ja Koglin soittelivat naminami biisejä! Karrin vissiin missasin? Olin ihan huumassa illan loputtua ja jatkoillekin oli pakko päästä! Mutta minne jäi Seppo? *snif* :(



Joo, Seppo puuttui ja jatkot jäi lyhyeksi.
Seuraavaks tollasta tilannetta ei tuu!! :crybaby:
Avatar
#14 • • Juksu Guest
KARRIKoglin ich lovee
niinku juu ja suppoo!!

seppo HETI kotiin..

no joo kemut oli sillei
nopeel katsauksel kayty
lapi ja kokka kaantyi
kotiin siina ennen 12
ja matka jatkui kuinkas
muuten kuin parahdyxen
ja eraserheadin kans
kohti kamalempaa su
aamua. viva la reset
button