FBI@Kerma (200903)

6 posts, 1 page, 998 views

Avatar
#1 • • Samuel Guest
:happyroll:
I:CUBE rokkas! Heppu soitti niiiiin kova matskuu, et huh! Yks parhaita dj settejä mitä oon ikuna kuulut. Ei yhtään huonoa biisiä ja sopivan monipuolista kamaa deep housesta acidiin, hyvässä järjestykssä ja hyvin miksattuna!
Avatar
#2 • • mykedroid Guest
i:cube todellakin oli enemmän kuin mies paikallaan, näin hyvää settiä en ole ollut paikanpäällä kuuntelemassa pitkään aikaan. herra on yksi parhaista löydöistä tänne pohjanperukoille. täytyy rehellisyyden nimissä tosin lisätä liltonyn ansiokkaan lämmittelyn olleen syynä siihen, että ainakin oma tunnelmani oli jo katossa ranskanvieraan aloittaessa. itse viihdyin tanssilattialla, niin näyttivät tekevän muutkin, eikä ihme. kiitän, otetaan pian uusiks.
Avatar
#3 • • Juha Vilkamo Guest
Noh, i:cube oli ihan kiva kai. Ainakin ensimmäinen puolisko oli ehkä vähän ontto ja jotenki pinnallisen tuntunen, mut kai tää on niitä musamakujuttuja sitten. Ainakaan ei saanu tanssilattialle. Enkä kuunnellut loppuun.

Toisin kun liltony joka soitti ihan 10/10 nappisettiä.

Olikohan kerman ilmanvaihto parantunu vai miks siel oli niin raikasta? vai onko tää vaan jos ei tietty ihmismäärä ylity?
Avatar
#4 • • liltony Guest

Noh, i:cube oli ihan kiva kai. Ainakin ensimmäinen puolisko oli ehkä vähän ontto ja jotenki pinnallisen tuntunen, mut kai tää on niitä musamakujuttuja sitten. Ainakaan ei saanu tanssilattialle. Enkä kuunnellut loppuun.

Toisin kun liltony joka soitti ihan 10/10 nappisettiä.

Olikohan kerman ilmanvaihto parantunu vai miks siel oli niin raikasta? vai onko tää vaan jos ei tietty ihmismäärä ylity?



kiitoksia kommenteista, itse asiassa ilmastointi on varmaan sen takia paremman tuntuinen koska se on vielä kesä säädöissä jolloin oli sika kuuma ja jouduimme ottamaan siitä kaiken irti ja toinen pointti on se että kaikki mahdolliset ikkunat oli auki koska blokkari poltti safkat alkuillasta ja se käry oli niin kuvottava et meinas tulla oksu:)
Avatar
#5 • • mykedroid Guest


---, itse asiassa ilmastointi on varmaan sen takia paremman tuntuinen koska se on vielä kesä säädöissä ---



antakaa olla näin, niin mä kärsin jatkossakin tulla tanssimaan.. näin iso mies hikoaa mun energiaakuluttavalla tyylillä tanssiessa kuin sika ja se kiva tuulenvire ei ainakaan haittaa :)
Avatar
#6 • • liltony Guest


---, itse asiassa ilmastointi on varmaan sen takia paremman tuntuinen koska se on vielä kesä säädöissä ---



antakaa olla näin, niin mä kärsin jatkossakin tulla tanssimaan.. näin iso mies hikoaa mun energiaakuluttavalla tyylillä tanssiessa kuin sika ja se kiva tuulenvire ei ainakaan haittaa :)



Roger...:)asia harvinaisen selvä