montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?

448 posts, 23 pages, 148,673 views

Liqued

Posts: 187

#341 • • Liqued CyberHemuli
Jokapäivä ainakin 2 kertaa on minimi!

--
Spin!

Avatar
#342 • • Equalizer Guest

Sandi, 5.1.2005 15:56:
Mitä ilmeisemmin liian monesti, ku tuntuu siltä että koukuttaa pahasti *nauru* *hmph* *nauru*



Sama vika..pitäs kyl vähentää mut ei jaksa*hmph*
Jago

Posts: 4,039

#343 • • Edited Jago un-trained monkee
voi apua en voi ees laskee.. käyn täällä monta kertaa päivässä vähän aikaa pyörimässä. harvoin missaan päivääkään välissä joten vois kai sanoo että oon täällä n.3-4 kertaa päivässä tai
21-28kertaa viikossa(reilusti alakanttiin oikee määrä on varmaa kaksinkertanen*enkeli*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

villelope

Posts: 2,846

#344 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Normaalipäivänä useamman kerran päivässä, tai jos oon duunissa, niin saatan olla loggautuneena koko työajan.

Kun Klubbarissa ei ole Plattarin vastaavaa "posts since last visit" -toimintoa, on uudet boksi ainoa (järkevä) tapa seurata tuoreita postauksia. ja Uudet on tietysti muotoa "L".

Josko tohonkin saataisiin korjausta seuraavaan versioon mennessä.
Citty

Posts: 113

#345 • • Citty
Joka päivähän täällä tulee kikkailtua*joo*
Cloud

Posts: 2,162

#346 • • Cloud Game Freak
Ihan vitusti liikaa..

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Syce

Posts: 1,649

#347 • • Syce
Mun ei varmaan tarvi edes vastata tähän kysymykseen...*blush* (pari kertaa viikossa*joo*)
Caro²

Posts: 5,301

#348 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Viikossa?! Ei pysty laskee edes yhden päivän käyntikertoja :(
Avatar
#349 • • Sunshine^82 Guest
koko ajan.. *nauru*
xl8r

Posts: 2,227

#350 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Hmm, klubbari on homepagena Operassa himassa toisella koneella, joten aina kun avaan selaimen. Tosin mulla on kyllä selain 24/7 auki ja klubbari on yks vakiosivuista, jotka on kokoajan auki. Käyn tarkastamassa privaviestit ehjä 10-20 tunnissa, jos oon koneen ääressä.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Dave

Posts: 1,750

#351 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
Ihan riittävästi *iloinen* siis kokoajan..

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

fosa

Posts: 382

#352 • • Edited fosa
Tietenkään ei tarpeeksi usein tule käytyä, mutta aika usein kuitenki.. *iloinen*

edit: lähes koko päivä tulee aina oltua kirjautuneena..

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#353 • • WiljamiDzay Nyypiö
laskeskelin tuossa profiilista ilmenevien käyntien ja reksteröitymisajan välisiä yhteyksiä -> n. 3 kertaa käyn täällä päivässä... toisaalta klubsu on auki käytännössä koko hereilläoloajan...

joukkueemme vastaa: liian monta kertaa *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

FS

Posts: 414

#354 • • FS
Joka kerta kun opera käynnistyy :D

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

Avatar
#355 • • candyraver Guest
n.3-8krt/vko
Riippuu vähän viikosta. Eli en kovinkaan usein enää. *pepsodent*
tomii

Posts: 3,594

#356 • • tomii kallion herttua
Yleensä aina, jos on (kone ja) selain päällä, niin yhdessä tabissa on klubbari, johon olen sisäänkirjautuneena. Eli voisi aika hyvällä omatunnolla sanoa, että joka päivä :)

--
reivaan kunnes kuolen

Jago

Posts: 4,039

#358 • • Jago un-trained monkee
aina läsnä

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

hallucinogen

Posts: 8,190

#359 • • hallucinogen Edain
Oon ollu rekisteröityneenä vähän vajaa 5 vuotta ja kun käyntejä on tähän mennessä 4894 niin se tekee semmosen 2.8 kertaa päivässä =D elikkäs melkeen 20 kertaa viikossa. Voisi siis kutsua jonkin sortin klubbarinarkiksi.

--
pikku-*possu*

Late

Posts: 3,441

#360 • • Late team Lasse
Onkohan toi 2.8 krt/pv joku maaginen luku... Laskin meinaan että 6v aikaiset 6154 käyntiä tekevät juurikin 2,81 käyntiä päivässä. *ding*