mikä on ärsyttävin lause?

672 posts, 34 pages, 191,416 views

Avatar
#581 • • infiana Guest

crissy, 7.6.2006 10:11:
No kannan minäkin nyt korteni kekoon tässä aiheessa..

eli mulla savu nousee korvista jos kysyn esim. jotain et "voitasko mennä sillo sinne ja tänne ja jne.." nii vastaus on "noooooo katotaan nyt" tai katsotaan sitä sitten..

ja sana "ehkä" ... *igor**igor**igor*



Mua ärsyttää enemmän kun jengi on et; JOO todellaki, ja sit asiasta ei ikinä enää keskustella tai sit on muuta ohjelmaa. Erittäin yleistä bileskenessä. *nauru*
crissy

Posts: 1,958

#582 • • crissy

Infiana, 7.6.2006 10:15:
---
crissy, 7.6.2006 10:11:
No kannan minäkin nyt korteni kekoon tässä aiheessa..

eli mulla savu nousee korvista jos kysyn esim. jotain et "voitasko mennä sillo sinne ja tänne ja jne.." nii vastaus on "noooooo katotaan nyt" tai katsotaan sitä sitten..

ja sana "ehkä" ... *igor**igor**igor*

---


Mua ärsyttää enemmän kun jengi on et; JOO todellaki, ja sit asiasta ei ikinä enää keskustella tai sit on muuta ohjelmaa. Erittäin yleistä bileskenessä. *nauru*




REPS*tirsk**tirsk*
Trixie

Posts: 1,342

#583 • • Trixie
Itel ei oo oikeesti mitään lausetta mikä pistää ärsyttää mut jos lause alkaa "Niin, mut MÄ ...." tai "MÄ ainakin..." tai ylipäätään korostetaan sitä "MÄ" sanaa ni sillon alkaa kuplii aivois ja tulee sellai kuristus-fiilis päälle...

--
face your fears and live your dreams

xandra

Posts: 281

#584 • • xandra bambi
"Emmä tiiä.." tarpeeksi usein toisteltuna ja vielä sellaisella flegmaattisella äänensävyllä.. Kukas sen sitten tietää?! *justjoo*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

äm

Posts: 2,376

#585 • • äm
"Hyvä uutinen, on se, että xxxx, mutta..."

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

devisss

Posts: 345

#586 • • devisss superhero.
"Voisko tätä vielä jotenkin sopia?"

Tossa ei ärsytä mikään muu, kuin se, että ko. ihmiset heräävät aina stanan "sovintohaluineen" sitten, kun on a) pakko tai b) myöhäistä.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Avatar
#587 • • Enkeli Guest
mulla nousee karvat pystyyn ja lentelee pienii hampaan palasii ku joku sanoo "Hei, oisko sulle heittää yhtä xxx ?"(mitä sitte lieneekään)
alphamagic

Posts: 3,628

#588 • • Edited alphamagic
"Hei mut joku toinen kerta sitte..."
Toista kertaa ei ikinä oo ollu eikä tuu olemaan sanon minä. *joo*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

John

Posts: 1,384

#589 • • John Lauma

Infiana, 7.6.2006 10:15:
Mua ärsyttää enemmän kun jengi on et; JOO todellaki, ja sit asiasta ei ikinä enää keskustella tai sit on muuta ohjelmaa. Erittäin yleistä bileskenessä. *nauru*


Second that!*igor*

--
Fancy some cheese, Gromit?

pomo

Posts: 68

#590 • • pomo pomppu
niin tota..mutkun mutkun mutkun...niin tota...tota toa...mutkun niin.. .SANOKAA ASIANNE IHMISET!! Mutina on vitsaus *senkin**grr**stop*
Rivakka

Posts: 593

#591 • • Rivakka T2xikerien
Kaikki tyyliin ei vois vähempää kiinnosta lauseet!
Ant

Posts: 1,351

#592 • • Ant africant
"TÄÄ tekee sitä ja tätä ja tää tää tää tää tää..." *senkin*

--
...antwillalwaysbewithyou...

Gleba

Posts: 549

#593 • • Gleba
"no mitä muuta kuuluu?"

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Cloud

Posts: 2,162

#594 • • Cloud Game Freak

alphamagic, 8.6.2006 15:15:
"Hei mut joku toinen kerta sitte..."



Juuh toi on jotain niin perseilyä.. Sitä toista kertaa tosiaan on harvemmin tullut, et just sellanen kiiti vitusti yhtään mistään fiilish tulee kun tota kuulee.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

lostgone

Posts: 2,493

#595 • • lostgone
"En mä tiedä."

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

John

Posts: 1,384

#596 • • John Lauma
"Kyllä sä vielä jonkun tapaat!"

Vähän sama kuin sanoisi etiopialaiselle lapselle että "kyllä sä vielä ruokaa saat".

--
Fancy some cheese, Gromit?

Amuck

Posts: 2,396

#597 • • Amuck dub-i-dub

John, 24.6.2006 13:12:
"Kyllä sä vielä jonkun tapaat!"

Vähän sama kuin sanoisi etiopialaiselle lapselle että "kyllä sä vielä ruokaa saat".


Mun mielestäni vielä ärsyttävämpi on "Etkö sä muka vieläkään oo löytänyt ketään?". Niinku olisi kauhean epätoivoinen haku päällä.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

enkeliina

Posts: 169

#598 • • enkeliina kiksurinsessa
"te ootte vielä niin nuoria" (Arrrgh. Iän vuoksi alaspäin katsominen ja todellisen asian sivuuttaminen sillä verukkeella.)
"kyl se siitä" (Niinku tää auttais jotain?)

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

enkeliina

Posts: 169

#599 • • enkeliina kiksurinsessa

notkea RONTTI, 24.2.2006 18:46:


Ottaa päähän ja sattuu korviin kun monet jotka eivät ennen käyttäneet sanoja mie/sie/myö/työ etc. ovat ottaneet kyseisiä sanoja käytettävikseen. Varsinkin "mie" ja "miulla".

Täysin eri asia, tottakai, on jos tyyppi on aina puhunut sillä tavalla.

En vaan hiffaa mikä siinä on niin kivaa viljellä niitä sanoja, varsinkaan jos välillä laukaistaan "mä" sinne väliin ja sit taas mie mie mie.Myöskin kirjoitettuna se vituttaa.
Ärsyttävää huomata kuinka monelle tää on "tarttunut".
Typerä trendi, that's what it is.



Siis tämä!
Tämä saa mut raivon partaalle. :D
Mulla nimittäin yksi ystävä viettäessään sen 15 minuuttia jossain muualla, kuin koti-Tampereella (esim Jyvääääskyläääässä) niin se murteen viäntäminen alakaa heti. Mihin tällä pyritään? miksi näin täytyy tehdä väkisin? Ei se murre niin nopeasti ihmiseen tartu, ellei ole elämäänsä siellä asunut ja kyseistä murretta puhunut. Ja kun kyse on mistä tahansa murteesta, ei vain yhdestä tietystä paikkakunnasta tms vaan kaikki käy. Yritetänkö tällä olla/todistella jotain? Itselle/muille?

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

Amuck

Posts: 2,396

#600 • • Amuck dub-i-dub

enkeliina, 27.6.2006 15:08:
Siis tämä!
Mihin tällä pyritään? miksi näin täytyy tehdä väkisin? Ei se murre niin nopeasti ihmiseen tartu, ellei ole elämäänsä siellä asunut ja kyseistä murretta puhunut. Ja kun kyse on mistä tahansa murteesta, ei vain yhdestä tietystä paikkakunnasta tms vaan kaikki käy. Yritetänkö tällä olla/todistella jotain? Itselle/muille?


Kyllä toisille ihmisille tarttuu jos ei nyt murre, niin korostus ainakin todella helposti. Se voi tietysti johtua (tiedostetusta/tiedostamattomasta) miellyttämisen tarpeesta, mutta myös siitä, että ko. henkilö on tavallaan lahjakas kielissä ja kykenee helposti muuttamaan puhettaan, ehkä myös oppimaan vieraita kieliä.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco