mikä on ärsyttävin lause?

672 posts, 34 pages, 191,423 views

lostgone

Posts: 2,493

#281 • • lostgone
..Mut ootko aatellu..*kivatsulle*
En ilmeisestikään koskaan ole*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Gish

Posts: 60

#282 • • Gish Welcome to the jungle
''Pitääx sun nykii?!?''
( tourette syndrome)
yeah, sure. like i could help it *nauru*

''mitä sä oot vetänyt?''

>>>''onko sun pakko jumputtaa tota paskaa''<<<
SIIS MITÄH?*kivatsulle*
Avatar
#283 • • astaroth Guest
Mulle yksi lause on todella punainen vaate (naisen suusta): \”Oltaisko vaan kavereita?\” #%£$ tää lause tekee fiiliksen vetää ekaa vastaantulijaa turpaan... Haistattaisivat ennemmin suoraan pitkät päin naamaa!*dissaa*
Avatar
#284 • • astaroth Guest
Jossain vaiheessa tutut viljeli sanontaa ”aikuisten oikeesti”. Aika revasta!*hmph*

Sitten vielä yksi: sana ”v***u”.*uuh* Nykyään lauseisiin viljellään ihan liikaa kirosanoja. Ei niitä periaatteessa voi enää edes sanoa kirosanoiksi, kun ne tuntuu oleellisilta puheen yhteydessä. Itsekkin kiroilen ihan liikaa, pitäisi pystyä lopettamaan. Puhuminenkin kuulostaa sen jälkeen paljon fiksummalta! Voi esim. kokeilla kaveriporukassa olla tunkematta turhia ärräpäitä vaikka vain viikon ajan. Sitten kun alkaa suututtaa, ja pamautat silloin pari messevään sadatusta niin kummasti niille sanoille on tullut lisää auktoriteettia. Ei kovin moni kehtaa sen jälkeen tulla mussuttamaan, että ”kyllä se siitä”...*joo*

Vaikka kuitenkin pohjimmiltani arvostan kaverien tukea ja lohtua, mutta usein tuntuu hyvältä saada raivota omassa päässään*pahis*.
solitaire

Posts: 37

#285 • • solitaire
&#8221;et tota niinku sillai tiätsä...&#8221; aeerggghh!!!! *eiei*

[muokattu 24.2.2004 12:30]
T-rex

Posts: 262

#286 • • T-rex ku(i)va tomaatti
äitis on mutsis *kivatsulle*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Karvinen

Posts: 699

#287 • • Karvinen SekaiSin MariSta
\”hei pliis, mikset voi\” Ärsyttää jos ihmiset rupee kunnol kerjää jotain... argh! *ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Avatar
#288 • • kelasin Guest
kaikki mitkä alkaa ”lainaa..”, kaikki mitkä tulee mun faijan suusta ja liittyy mun raha-asioihin, international server error, error 404, ohjema on suorittanut laittoman toiminnon... onhan näitä *kivatsulle* -kohtauksen aiheuttajia
Jil

Posts: 682

#289 • • Jil
”kattellaan”... *kivatsulle*
Flamie

Posts: 478

#290 • • Flamie
”Okeijjj okeijjj okeijjj”
Menee hermot..
”Mutsis on ukkos”
Mistäköhän noitakin revitään...

[muokattu 25.2.2004 12:53]
lillu

Posts: 117

#291 • • lillu Superlillu!

MaSari:
”Joojoo, ihan just” *dissaa* Niinku se oliskin ihan just. Yleensä se tarkottaa ”ehkä huomenna sit”



heheh :P ikinä en oo käyttäny tollasta lausetta :D

toinen kova muuten on: ”Miks sä oot noin pieni?” .. Jaa-a.. ei helvetti. *igor*

[muokattu 25.2.2004 13:09]
alphamagic

Posts: 3,628

#292 • • alphamagic
”En tiiä”. Joskus tutntuu että kukaan ei tiedä mistään mitään... Ihan sama mitä kysyy. Suunnitelmia illaks? ”En tiiä”. ”En mie tiiä”. ”En mie tiiä vielä”. DAH...*hahjust*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

MaSari

Posts: 1,986

#293 • • MaSari space jammer

lillu:
---
MaSari:
”Joojoo, ihan just” *dissaa* Niinku se oliskin ihan just. Yleensä se tarkottaa ”ehkä huomenna sit”

---


heheh :P ikinä en oo käyttäny tollasta lausetta :D



Oot kyl joskus niin ärsyke *kivatsulle* Etkä oo ainoo joka sitä käyttää.. hahah :D

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

anthocyan

Posts: 1,511

#294 • • anthocyan Kohti valoa...
”Ihan sama”- lause!!!! On niin ärsyttävää ku pitäs tehä jotai tai mennä johki ja toinen kommentoi vaan sanomalla ihan sama! Pitää ottaa kantaa asioihin yhdessä!!!!
*pahis*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

lillu

Posts: 117

#295 • • lillu Superlillu!

MaSari:
---
lillu:
---
MaSari:
”Joojoo, ihan just” *dissaa* Niinku se oliskin ihan just. Yleensä se tarkottaa ”ehkä huomenna sit”

---


heheh :P ikinä en oo käyttäny tollasta lausetta :D


---


Oot kyl joskus niin ärsyke *kivatsulle* Etkä oo ainoo joka sitä käyttää.. hahah :D



sori beibiiiii :P *nauru* mul on oikeesti aikomus tehä ne asiat mut sit ne vaan unohtuu :/
Avatar
#296 • • Enkeli Guest
-Antaa olla
-Ihan sama
Sillo menee heemo...*släp**släp**släp*
alizania

Posts: 147

#297 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
”en mä millää pahalla mut..”..jatkas vaan viel et ”..ei millään hyvälläkään”..vithu.

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Kaizu

Posts: 194

#298 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
” Puhuin vaan diibadaaba ”
” Hei, daamit...”

Ja lähes kaikki mitä eräs herra on sanonut *kivatsulle*

--
PaartiPaarti

anthocyan

Posts: 1,511

#299 • • anthocyan Kohti valoa...
”Ihan sama” Koska se on vaan niin! *hih*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

-lera-

Posts: 394

#300 • • -lera-
kai se on se ”ihan sama” ja sit toinen ”emmä tiiä”... *igor*