Uudet trailerit

67 posts, 4 pages, 8,842 views

Avatar
#2 • • anton Guest
:)
Avatar
#3 • • Paarma Guest
Smokin' Aces

Joe Carnahanin Narc oli pätevää tylyä matskua, tämä vaikuttaa hieman humoristisemmalta mutta kyllähän Affleckin viikset ja Jason Bateman jo houkuttavat katsomaan.
Avatar
#4 • • Fusione Guest
Hyvältä näyttää...
Avatar
#10 • • drS Guest
mun mielestä toi zodiacin traileri oli yllättävän ankee, tai ainakin omat odotukset laskin tosta leffasta..
Avatar
#11 • • Timce Guest
Tyhmä kysymys, mutta perustuuko Zodiac tositapahtumiin? Kuinka mulla on sellanen muistikuva, että vastaava leffa on jo tehty @ least once. :confused:
Avatar
#12 • • P.Korhonen Guest

Tyhmä kysymys, mutta perustuuko Zodiac tositapahtumiin? Kuinka mulla on sellanen muistikuva, että vastaava leffa on jo tehty @ least once. :confused:



No perustuu ja aiheesta on tehty monta leffaa. Reilu vuosi sitten tullut The Zodiac oli ainakin aivan paska ja toi uusi ei näytä kyllä paljoa paremmalta.
Avatar
#14 • • insertxox Guest
Free Jimmy
23f9aa8718.jpg


Piti eilen käydä katsomassa, mutta ei ollut näytöksiä.
Vaikka finnkinon sivut väitti et olis ollut?
Avatar
#15 • • Paarma Guest
David Lynchin kolmetuntisesta digivideolle kuvatusta eepoksesta Inland Empirestä on livahtanut Youtubeen lyhyt traileri.

Tiedän jo leffaa näkemättä että tulee menemään omaan 2007 top kolmeen ;)
Avatar
#16 • • Paarma Guest
Lopullinen 300-traileri on myöskin julkaistu. Kauan eläköön Brassailu[tm].
Avatar
#19 • • yana Guest

http://www.skyone.co.uk/hogfather/

Terry Pratchett - Hogfather

<3



oho. luulin etta noi olis tullut ulos vasta viikonpaasta. eikohan noi oo jostain torrentoitavissa jos alkuviikosta <3 <3 <3 <3


edit: ja siellahan se ykkososa onkin jo =D
Avatar
#20 • • Paarma Guest
Quentin Tarantinon ja Robert Rodriguezin "double feature" Grind House on valmistunut traileriasteelle, luvassa kaikesta päätelleen oodi kunnon roskalle, namustaa.

edit: Pistetääs tämäkin, eli Ocean's 13. Aiemmat osat ovat olleet ihan hyvää kertakäyttöviihdettä, teatterissa katsomisen jälkeen ei ole meikäläisellä ollut tarvetta kuitenkaan uudelleenkatsastaa..