Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,174,634 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#1922 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 25.8.2008 21:23:

Lisäksi oon naureskellu mun toisen ystin viikonlopputoilailulle, sain todella hauskoja mielikuvia puhelun perusteella *lmao* *sydän*



lol *lmao* *sydän*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#1923 • • Annakins Guest

Annakins, 25.8.2008 20:39:
---
anniharha, 25.8.2008 20:22:
---
Annakins, 25.8.2008 16:08:
En jaksais odottaa enää hetkekäkään.

---

*hali*

Mä jaksan, mut en silti haluais, ku haluisin mieluummin kaiken tänne mulle heti nyt. Mikä lasketaan alkuviikoks? Keskiviikkoon asti?

---


En mä tiedä kun 2 viikkoakin on näköjään 3 viikkoa ja päivät viikkoja :/



Mä odotan sitä hetkeä kun voin vihdoinkin vaan lopettaa tän kelaamisen hetkeks ja keskittyä vaikka töihin!
Anselmi

Posts: 2,578

#1924 • • Anselmi And sell me
Vuodenaika kesän jälkeen

Heräsin jostain syystä tänään jo kuuden aikaan. Uni ei tullut enää takaisin, joten nousin ylös. Muumikirjoja lukeneena tiedän kuinka Muumipeikko puhuu siitä kuinka yhtenä hetkenä vain tietää syksyn saapuneen. Tänä aamuna oli se hetki. Joten laitoin sukkien sijaan villasukat jalkaan ja t-paidan sijaan hupparin paljaalle iholle. Ei muuta kuin keittiöön keittämään munia ja vesikaakaota. Syksy<3 Muumipeikko on aina ihan paskana kun syksy tulee. Itse en,koska omat piippua polttavat kaverini eivät roudaa mihinkään ja talviunillekkaan ei tarvitse mennä, vaan voi karata maasta.

--
sen pituinen se

Claudi0

Posts: 255

#1925 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
Kun lauantaista poistaa tanssin ja musiikin, mitä vittua jää jäljelle!? *igor*
SuperSalmiak

Posts: 95

#1926 • • SuperSalmiak
Waaaaaaa. Ajatuksia on niin monta, niin suurta ja niin mahtavaa et lentää tukka päästä. Takana LUSH, psykoottinen väsymys päällä, mut muisto eilisestä illasta jytää yhä. Mur. Pakkaan asuntoa, jamitan yksin täböllä kotona kuunnelle eilen saamaani levyä ja lennän jo ajatuksissani espanjaan. Miten täältä tullaan alas?
anniharha

Posts: 1,937

#1927 • • anniharha

Annakins, 25.8.2008 20:39:
---
anniharha, 25.8.2008 20:22:
Mikä lasketaan alkuviikoks? Keskiviikkoon asti?

---

En mä tiedä kun 2 viikkoakin on näköjään 3 viikkoa ja päivät viikkoja :/



Jep, alkuviikko se on tälläkin viikolla ja käsittää kuulemma päivät maanantai, tiistai ja keskiviikko. *dissaa*

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#1928 • • Annakins Guest

anniharha, 1.9.2008 14:41:
---
Annakins, 25.8.2008 20:39:
---
anniharha, 25.8.2008 20:22:
Mikä lasketaan alkuviikoks? Keskiviikkoon asti?

---

En mä tiedä kun 2 viikkoakin on näköjään 3 viikkoa ja päivät viikkoja :/

---


Jep, alkuviikko se on tälläkin viikolla ja käsittää kuulemma päivät maanantai, tiistai ja keskiviikko. *dissaa*



Ja 2 viikkoa on tässä vaiheessa jo 4 viikkoa...
anniharha

Posts: 1,937

#1929 • • anniharha

Annakins, 1.9.2008 14:59:
Ja 2 viikkoa on tässä vaiheessa jo 4 viikkoa...


Torstai on meikällä takaraja, jos alkuviikko ei oo loppunut niin mä lopetan sen silti ja sit alkaa uus ajanlasku. Kärsivällisyys muka hyve, paskat.

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#1930 • • Norb Guest
Ei tää työ tekemällä lopu..
Avatar
#1931 • • Equalizer Guest
Väsyttää. Saanko nyt sen pennin?
Janisa

Posts: 2,226

#1932 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Tanaan olis kuukausi Unityista ja edelleen nakojaan klubbari, puhelimet, meset ja posti on ahkerassa kaytossa. *tirsk* *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Miinapiina

Posts: 3,494

#1933 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
onneks tuo pikkuinen on kunnossa... miro *sydän*
kauheesti aina säikähtää, ku niille sattuu jotain. olin eilen lounastaas ja tarhasta soitettiin, et yks hoitaja oli lähtenyt viemään miroa lääkäriin taksilla, kun tää oli tippunut keinusta ja satuttanut päänsä... *uuh*

oli ehk pisimmän tuntunen metromatka ikin, koko ajan aatteli, et mitä on sattunut... käsiki oli kuulemma kipee. no, ei ollut onneks ku lievä aivotärähdys, ja käsikin oli "jo terve mutta äsken se oli poikki" (<miro)

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,774

#1935 • • Freja Sihteeri

Aurinkoneiti, 7.9.2008 20:26:
Ulkona kauniinnäköistä.



Oli kyl tuohon aikaan. Istuin just bussissa ja köröttelin kotiin päin, oli kivaa kun soittimesta tuli hyvää musiikkia, olo oli levollinen ja oli niin kaunista.

Nyt sitten pimeää, mutta mikäs sen ihanampaa kuin kuunnella jälleen hyvää musiikkia ja poltella kynttilöitä. Laavalampunkin laitoin pitkästä aikaa päälle.

On muuten aika jees fiilis, vihdoin hetki aikaa rauhoittua ennen nukkumaanmenoa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#1936 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
olipas kiva vloppu *hymy* kahet eri kemut lauantaina, paljon näki taas kivoi tuttui *hihu* eilen ei sit ollutkaan niin kiva olo, mut hengissä selvittiin, eikä tänään ollut yhtään vaikea herätä *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

Mellu-

Posts: 4,006

#1937 • • Mellu-
naama kuivaa, huonot yöunet (kiitos kun joku tusina-urpo keksinyt sellaisen asian kun ressi ja paha mieli) ja syömättömyys.. oikeen kiva yhistelmä IMO *igor* Mutta Aamuspinning herätti kivasti ja kohta voiki lähteä jo kotiin siivoomaan :P Jehei

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1938 • • Aurinkoneiti
Tänään olis hyvä päivä tanssia, mutta eipä se taida onnistua.
Freja

Posts: 8,774

#1939 • • Freja Sihteeri
Saa kyl ny 2. duuni jäädä hetkeks aikaa, kunhan suoritan 3 työvuoroo siellä tässä kuussa. Ei mulkaa nii hirvee säästämisen/rahan tarve oo et joka viikonloppu pitäis siel kykkiä.

On taas pää täynnä ravintola-alaa hetkeks.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#1940 • • sapeli jokukukamikä?
Hyvä fiilis kun on saanut vihdoin raivattua enimmät selvityskeikat alta pois, nyt on jäljellä enää 2 joista kummassakaan en voi vielä edetä, eli hidaste ei ole minusta kiinni. *hymy* Eli voi hyvällä omallatunnolla vähän löysäillä. *haukottel*

Toisaalta, meinaa vähän flunssa pukkaa päälle. On kyllä aika tuhti vitamiinikuuri, ibuprofeenia tulee otettua aika paljon sekä kofeiinia, ja eilen otin Echinaforceakin - nyt on tämmönen vähän pöhnäinen, jotenkin hidas olo, mutta ei sinänsä mitenkään huono olo. No, katsotaan mihin tämä suuntaa. *hymy*

Ja kyllä, nämäkin asiat oli ihan pakko päästä jonnekin kertomaan. *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.