Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,175,425 views

Zapa

Posts: 1,393

#1701 • • Zapa Mr Wrangler
Huah, olispa pian jo ensi viikko ja vaikka vappukin olisi jo mennyt. ei jaksa odottaa...

Tää päiväkin matelee niiiin hitaasti, eikä töitäkään jaksa tehdä.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1702 • • Aurinkoneiti
Miksköhän naapuri laittoi autonsa lämmitystolppaan? Pakkaset tulossa??*ding*
Anselmi

Posts: 2,578

#1703 • • Anselmi And sell me
Vesa, olet nolo tyyppi.

--
sen pituinen se

QB

Posts: 392

#1704 • • QB huora ja madonna.

Anselmi, 23.4.2008 22:02:
Vesa, olet nolo tyyppi.



:D

--
The world is a tragedy to those who feel, but a comedy to those who think.
-Horace Walpole-

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1705 • • Aurinkoneiti
Pelkästään ajattelemalla saa ajan kulumaan joutuisasti.
adix

Posts: 69

#1706 • • adix
Loppuukohan toi tavara tuolta siilosta kohta..
Freja

Posts: 8,774

#1707 • • Freja Sihteeri
Taitaa olla nää viimeset päivät aika hektisiä.
Niin paljon on vielä tehtävää, vaikka tärkeimmät asiat (pakkaamista lukuunottamatta) on jo tehty.
Tänää, ku lähin äipän ja iskän luota, tuli ihan tippa linssiin kun ne toivotti mulle hyvää matkaa ja käskytti, et laitan si aina viestiä ku vaihdan paikkaa et ne tietää et mul o kaikki hyvin. Jotenki sitä sitten vaan tajus, et mä todellakin oon lähös ihan muutaman päivän päästä.

Jotenkin ehkä vähän jänskättäis?
Mä semisti myös pelkään lentämistä, et se ehkä aiheuttaa mulle suurimman jännityksen ja pelon. Sit viel, ku näkee painajaisia tietyn konetyypin tippumisesta, ja tietää et o viel lentääs sil tietyl konetyypil, ni se viel lisää pelkoa.

Hm.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#1708 • • REivaaja Guest
Panisin!
yertle

Posts: 421

#1709 • • yertle
Jos alepassa tavalliset muovipussit ja biohajoavat muovipussit maksaa samanverran, ni miks ihmees niit tavallisia pusseja ees myydään? *whaat*
UzU

Posts: 2,361

#1710 • • UzU [33100]

yertle, 27.4.2008 20:06:
Jos alepassa tavalliset muovipussit ja biohajoavat muovipussit maksaa samanverran, ni miks ihmees niit tavallisia pusseja ees myydään? *whaat*



Varmaan siksi että ne biobussit eivät ole kestävyydeltään ollenkaan samaa luokkaa ja joskus saattaa olla käyttöä myös sille kestävämme versiolle.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1711 • • Aurinkoneiti
Nyt alkaa kahdenviikon hiljaiselo riittää. Pittää päästä hillummaan.
larzizi

Posts: 1,661

#1712 • • larzizi
Kaveri on ollut kohta puoli vuotta kiertämässä Oseaniaa ja Aasiaa. Lentoliput Suomeen on kuulemma varattu, mutta paluupäivää kaveri ei suostu taaskaan paljastamaan. Päivästä toiseen pohditaan kavereiden kanssa koska se tulee, tuleeko vappuna, miksei se ole tällä kertaa kertonut kellekään, entä jos se ei tulekaan vappuna jne. Viime vuonna samainen kaveri palasi puolen vuoden reissultaan Aasiasta vappuna, mutta oli kertonut kahdelle ihmiselle aikeistaan.

Kovasti uskotaan, että kaveri palaa vappuna, mutta jos sitä ei näy eikä kuulu, niin pettymys on kyllä suuri *uuh* Mutta jos ollaan oikeassa, niin enää pari päivää! *plur*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

jusqu

Posts: 762

#1713 • • jusqu pilipalipilotti
Vapun perusnollaus teki oikein hyvää. Stressi on hävinny ja oli itseasiassa ihan kiva tulla tänään töihin. Toisaalta en pysty nyt keskittymään yhtään töihin, ku päässä pyörii kaikkee ihan muuta (*pihkassa*)

--
*pupu**piis*

merqus

Posts: 1,010

#1714 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Ei hemmetti et meikkis osaa :D Olin ajelemassa prätkällä paikkaan x ku jossain välissä huomasin keskustassa, että oon selkeesti missannu oikean liittymän ku ei koko reitin pitäny kulkea keskustan kautta. Mä sitten siinä pysähdyin sopivaan paikkaan ja rupesin navilta kyselemään neuvoja. Kuinkas ollakaan ku liikkeelle ois pitäny taas lähteä ni prätkä ei starttaa! Siinä sitte kaverille soittoa, että pystyykö jelppimään ku akku tais tehä tenän :D Normaalioloissa ois ehkä vituttanu, mutta tänään mua toi vaan huvitti aivan suunnattomasti.

0400-teme sit pelasti päivän ja pärrä on taas turvallisesti hallissa *sydän* Ja siellä se varmaan pysyyki kunnes saa uuden akun hankittua. Mut hitto et oli taas ihan huippumoka meikäläiseltä ja miten saattokaan ajottaa koko homman noin hyvin! Kaikesta pahasta aiheutuki loppujenlopuks pelkkää hyvää :) Tota ihmistäki ku näkee ihan liian harvoin... Täytyy tehdä lisää pahojaan jatkossa ni voi soittaa pelastuspartion uudestaan apuun *pahis* *enkeli* *tirsk*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1715 • • Aurinkoneiti
Jos ei hyvällä, niin sitten pahalla*pahis*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1716 • • Aurinkoneiti
Mistähän löytyis hyvä nokkospaikka?
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1717 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Aurinkoneiti, 8.5.2008 14:50:
Mistähän löytyis hyvä nokkospaikka?



Ei kai vielä tähän aikaan oikein mistään. Kuukauden päästä alkaa nokkoset olemaan vasta kunnolla kasvaneet?! Vai oonko ihan väärässä. Ainakaan noi meidän duunin vieressä olevat nokkospusikot on vielä ihan natiaisia!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1718 • • Aurinkoneiti

Super-Kerttu, 8.5.2008 14:54:
---
Aurinkoneiti, 8.5.2008 14:50:
Mistähän löytyis hyvä nokkospaikka?

---


Ei kai vielä tähän aikaan oikein mistään. Kuukauden päästä alkaa nokkoset olemaan vasta kunnolla kasvaneet?! Vai oonko ihan väärässä. Ainakaan noi meidän duunin vieressä olevat nokkospusikot on vielä ihan natiaisia!



Täälläpäin alkais jo olla, mutta paikka vaan on huono kerättäväksi.
Freja

Posts: 8,774

#1719 • • Freja Sihteeri
Matkalaukku taas pakattuna, odottamassa uusia seikkailuja.

Hello Sydney.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1720 • • Aurinkoneiti
Mustikanraakileita metsässä jo toukokuussa!!