Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,174,626 views

Freja

Posts: 8,774

#2821 • • Freja Sihteeri
Hm, en tiedä. Tuntuu että kuljen taas vastatuuleen.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2822 • • Aurinkoneiti
Oho, ATB on vappuaattona Helsingissä!
Freja

Posts: 8,774

#2823 • • Freja Sihteeri
Niin paljon ajatuksia, niin paljon vaihtoehtoja, enkä oikein tiedä että mihin suuntaan menisin.
En oikeen ees tiiä et jaksanko ja jos jaksan ni mitä jaksan ja ja ja äääähhhh

*uuh*

Jotenkin ajateltuna asiat on aika hyvin, mut si taas joltain toiselta kantilta ajateltuna ne on aika masentavasti. Huoh. :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2824 • • Aurinkoneiti
Hihiiiii, vähänkö hermostuttavaa odotella näytönarviointikeskustelua.
aada

Posts: 736

#2825 • • aada
Selibaatti alkakoon, kesään asti.
Avatar
#2826 • • Annakins Guest
En oo saanu kahteen päivään juuri mitään aikaseks töissä *ding*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2828 • • Edited Aurinkoneiti
Ihme pula-aika!! Milloinkahan siihen tulee muutos. Nyt olis hyvä, ku olis koira.
mariq

Posts: 2,154

#2829 • • Edited mariq
On se kumma, kun asiat menee ihan kivasti jonnii aikaa, ja sitku ois tulossa jotain ekstrakivaa viel päälle, ni just sitä ennen pitääkii mennä päin mettiä ja pöpeliköitä, ettei vaan pääsis oikeesti kunnol nauttimaan siitä ekstrakivasta *hmph*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Snowie

Posts: 601

#2830 • • Snowie Ihku Hiutale
Jumalauta teinit on ärsyttäviä bussissa! "Mari sano, että se yks tykkää siitä yhdestä ja huomenna on äikän kokeen, mut en meinaa lukee ja oot mulle 4 röökii velkaa ja..." O_o
Chatte

Posts: 4,085

#2831 • • Chatte Team Teknolipat :)
Apuva, apuuuuva! En pysty hillitsemään itseäni. Facebookissa eletään kuin pellossa, ei välitetä kirjoittaa yhdyssanoja yhteen, eikä muutenkaan haluta kirjoittaa oikein, edes melkein. Facebook ei oo irkki, ne tekstit jäävät sinne, auauauauaua! Ja siis, toisin kuin Klubbari-kulttuurissa, siellä ei sovi vittuilla kielivirheistä. :(

P.S. Ja joo, itsekään en ole täydellinen, mutta ainakin välitän.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#2832 • • Chatte Team Teknolipat :)

Replying to Penni ajatuksistasi:

Snow, 12.3.2010 14:30:
Jumalauta teinit on ärsyttäviä bussissa! "Mari sano, että se yks tykkää siitä yhdestä ja huomenna on äikän kokeen, mut en meinaa lukee ja oot mulle 4 röökii velkaa ja..." O_o


Itsekin oltiin teinejä joskus. En polttanut, mutta olin muuten vaan ärsyttävä. *tirsk*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

KooKie

Posts: 4,338

#2833 • • KooKie aka. Petress Pan

Replying to Penni ajatuksistasi:

Chatte, 13.3.2010 10:43:
Apuva, apuuuuva! En pysty hillitsemään itseäni. Facebookissa eletään kuin pellossa, ei välitetä kirjoittaa yhdyssanoja yhteen, eikä muutenkaan haluta kirjoittaa oikein, edes melkein. Facebook ei oo irkki, ne tekstit jäävät sinne, auauauauaua! Ja siis, toisin kuin Klubbari-kulttuurissa, siellä ei sovi vittuilla kielivirheistä. :(

P.S. Ja joo, itsekään en ole täydellinen, mutta ainakin välitän.



:D Mä pidän onnistuneesti yllä tätä kulttuuria facebookissakin (...kuin myös irl:ssa). Mutta kertokaahan, kuka olisi voinut vastustaa kiusausta käydä kuittaamassa tästä: "no päätinpä poistattaa luomeni parii pv ennen laiva reissua, jossa sattuu olemaan vielä tikit!"?

Jos toivon ihmisten ymmärtävän mun ilkikurista huumoriani täällä (pahansuopa en pyri olemaan, vaikka kuiva/sarkastinen kuittailu siltä vaikuttaisikin), niin miksi en jopa vaatisi samaa ihmisiltä, joiden pitäisi tuntea mut?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Chatte

Posts: 4,085

#2834 • • Chatte Team Teknolipat :)

Replying to Penni ajatuksistasi:

Chatte, 13.3.2010 10:43:
Apuva, apuuuuva! En pysty hillitsemään itseäni. Facebookissa eletään kuin pellossa, ei välitetä kirjoittaa yhdyssanoja yhteen, eikä muutenkaan haluta kirjoittaa oikein, edes melkein. Facebook ei oo irkki, ne tekstit jäävät sinne, auauauauaua! Ja siis, toisin kuin Klubbari-kulttuurissa, siellä ei sovi vittuilla kielivirheistä. :(

P.S. Ja joo, itsekään en ole täydellinen, mutta ainakin välitän.

KooKie, 13.3.2010 11:04:

:D Mä pidän onnistuneesti yllä tätä kulttuuria facebookissakin (...kuin myös irl:ssa). Mutta kertokaahan, kuka olisi voinut vastustaa kiusausta käydä kuittaamassa tästä: "no päätinpä poistattaa luomeni parii pv ennen laiva reissua, jossa sattuu olemaan vielä tikit!"?

Jos toivon ihmisten ymmärtävän mun ilkikurista huumoriani täällä (pahansuopa en pyri olemaan, vaikka kuiva/sarkastinen kuittailu siltä vaikuttaisikin), niin miksi en jopa vaatisi samaa ihmisiltä, joiden pitäisi tuntea mut?


Taidat olla yhtä viisas kuin kauniskin. Meitä tarvitaan.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Snowie

Posts: 601

#2835 • • Snowie Ihku Hiutale

Replying to Penni ajatuksistasi:

Chatte, 13.3.2010 10:44:
---
Snow, 12.3.2010 14:30:
Jumalauta teinit on ärsyttäviä bussissa! "Mari sano, että se yks tykkää siitä yhdestä ja huomenna on äikän kokeen, mut en meinaa lukee ja oot mulle 4 röökii velkaa ja..." O_o

---

Itsekin oltiin teinejä joskus. En polttanut, mutta olin muuten vaan ärsyttävä. *tirsk*


Kuten myös tietty, mutta ei se estä mitenkään päin mua ärsyyntymästä. :)
kinderi

Posts: 1,783

#2836 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Penni ajatuksistasi:

Chatte, 13.3.2010 10:43:
Apuva, apuuuuva! En pysty hillitsemään itseäni. Facebookissa eletään kuin pellossa, ei välitetä kirjoittaa yhdyssanoja yhteen, eikä muutenkaan haluta kirjoittaa oikein, edes melkein. Facebook ei oo irkki, ne tekstit jäävät sinne, auauauauaua! Ja siis, toisin kuin Klubbari-kulttuurissa, siellä ei sovi vittuilla kielivirheistä. :(

P.S. Ja joo, itsekään en ole täydellinen, mutta ainakin välitän.



Mä olen poistanu vissiinkin 2 ihmistä jo kaverilistalta, kun en jaksanu lukea niitä älyvapaita postauksia. Mä en yksinkertasesti jaksa lukea tekstiä, joka vilisee virheitä(ts.ei yhtään yhdyssanaa kirjotettu oikein, v-kirjain korvataan jatkuvasti w:llä, ja statusta päivitetään useita kertoja päivässä)..

Kirjakieltä en "vaadi" koska en sitä itekkään käytä, mutta JOKU RAJA PERKELE!

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Kolera

Posts: 4,256

#2837 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Penni ajatuksistasi:

kinderi, 13.3.2010 13:14:
---
Chatte, 13.3.2010 10:43:
Apuva, apuuuuva! En pysty hillitsemään itseäni. Facebookissa eletään kuin pellossa, ei välitetä kirjoittaa yhdyssanoja yhteen, eikä muutenkaan haluta kirjoittaa oikein, edes melkein. Facebook ei oo irkki, ne tekstit jäävät sinne, auauauauaua! Ja siis, toisin kuin Klubbari-kulttuurissa, siellä ei sovi vittuilla kielivirheistä. :(

P.S. Ja joo, itsekään en ole täydellinen, mutta ainakin välitän.

---


Mä olen poistanu vissiinkin 2 ihmistä jo kaverilistalta, kun en jaksanu lukea niitä älyvapaita postauksia. Mä en yksinkertasesti jaksa lukea tekstiä, joka vilisee virheitä(ts.ei yhtään yhdyssanaa kirjotettu oikein, v-kirjain korvataan jatkuvasti w:llä, ja statusta päivitetään useita kertoja päivässä)..

Kirjakieltä en "vaadi" koska en sitä itekkään käytä, mutta JOKU RAJA PERKELE!


Niino riippuu kaveriuden tasosta mut eiks yhtä hyvin vois vaan tehä jonku ryhmän mihin voi noi kaikki tommoset laittaa ettei tartte nähä niiden päivityksii =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

kinderi

Posts: 1,783

#2838 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Penni ajatuksistasi:

Kolera, 13.3.2010 14:08:
---
kinderi, 13.3.2010 13:14:
---
Chatte, 13.3.2010 10:43:
Apuva, apuuuuva! En pysty hillitsemään itseäni. Facebookissa eletään kuin pellossa, ei välitetä kirjoittaa yhdyssanoja yhteen, eikä muutenkaan haluta kirjoittaa oikein, edes melkein. Facebook ei oo irkki, ne tekstit jäävät sinne, auauauauaua! Ja siis, toisin kuin Klubbari-kulttuurissa, siellä ei sovi vittuilla kielivirheistä. :(

P.S. Ja joo, itsekään en ole täydellinen, mutta ainakin välitän.

---


Mä olen poistanu vissiinkin 2 ihmistä jo kaverilistalta, kun en jaksanu lukea niitä älyvapaita postauksia. Mä en yksinkertasesti jaksa lukea tekstiä, joka vilisee virheitä(ts.ei yhtään yhdyssanaa kirjotettu oikein, v-kirjain korvataan jatkuvasti w:llä, ja statusta päivitetään useita kertoja päivässä)..

Kirjakieltä en "vaadi" koska en sitä itekkään käytä, mutta JOKU RAJA PERKELE!

---

Niino riippuu kaveriuden tasosta mut eiks yhtä hyvin vois vaan tehä jonku ryhmän mihin voi noi kaikki tommoset laittaa ettei tartte nähä niiden päivityksii =P



En jaksa nyt lyhentää quottia, mutta.. Voi varmaan päätellä aika paljon siitä kaveriuden tasosta ;)
Läheisimmille ihmisille(esim.äitille) huomauttelen ja kuittailen erheistä ja virheistä ja nauran päälle :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Kolera

Posts: 4,256

#2840 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
kun muut toistavat muiden sanoja se on viisautta/älykkyyttä
kun itse toistaa muiden sanoja se on ajattelemattomuutta

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä