Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,190,446 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1981 • • Aurinkoneiti
Eilen oli uskomattoman kaunista ulkona. Ihan ko oisin kattonut taulua, kun ei tuullut ollenkaan.
pirpeli

Posts: 5,533

#1982 • • pirpeli
Kyllähän mä tuota ukkelia vaan niin kovasti rakastan, vaikka se olikin eilen ihan liian alkoholissa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Mellu-

Posts: 4,006

#1983 • • Mellu-
Ottasko ja lähtis.. alkaa hyvällä prosentilla näyttämään siltä että joo *ding*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Freja

Posts: 8,775

#1984 • • Freja Sihteeri
Laivanupotusta. On jotenki hiljasta.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#1986 • • Muussika Guest
Tämmöinen hetki pysäyttää. Joutuu väkisinkin miettimään, katselemaan ympärilleen.

Sitä tajuaa, kuinka arvokas jokainen pieninkin hetki rakkaan ihmisen seurassa on. Sitä tajuaa, kuinka tärkeetä on osoittaa välittävänsä ja rakastavansa, vielä kun se toinen ihminen on siinä.

Mitä tahansa voi tapahtua, kenelle tahansa, milloin vain. Niin yllättäen. Se on niin pienestä kiinni.

Haluan sanoa näin julkisestikin teille, rakkaat ystävät ja rakas mieheni, että jokainen teidän kanssanne vietetty hetki on kultaakin kalliimpaa. *sydän*

Ihmiset, muistakaa kertoa rakastavanne ja välittävänne. Sopikaa riidat, väärinkäsitykset, tai ainakin yrittäkää. Eniten sitä usein katuu tekemättä jättämiään asioita.
Freja

Posts: 8,775

#1987 • • Freja Sihteeri

Vampyrella, 22.9.2008 18:29:
Eniten sitä usein katuu tekemättä jättämiään asioita.



Toi kyllä on vaan niin totta.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#1988 • • Lilly Guest
nyt maistuis siideri.
SyndroDome

Posts: 1,103

#1989 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Vampyrella, 22.9.2008 18:29:
Tämmöinen hetki pysäyttää. Joutuu väkisinkin miettimään, katselemaan ympärilleen.

Sitä tajuaa, kuinka arvokas jokainen pieninkin hetki rakkaan ihmisen seurassa on. Sitä tajuaa, kuinka tärkeetä on osoittaa välittävänsä ja rakastavansa, vielä kun se toinen ihminen on siinä.

Mitä tahansa voi tapahtua, kenelle tahansa, milloin vain. Niin yllättäen. Se on niin pienestä kiinni.

Haluan sanoa näin julkisestikin teille, rakkaat ystävät ja rakas mieheni, että jokainen teidän kanssanne vietetty hetki on kultaakin kalliimpaa. *sydän*

Ihmiset, muistakaa kertoa rakastavanne ja välittävänne. Sopikaa riidat, väärinkäsitykset, tai ainakin yrittäkää. Eniten sitä usein katuu tekemättä jättämiään asioita.



Juu allekirjoitan myös täysin.

Itse aloin jälleen kelaamaan samaa viime viikolla. Tapahtui seuraavaa: Eräs duunifrendi tuli aamulla normisti töihin. Tullaan ko tyypin kanssa tosi hyvin juttuun. Menin normaalisti heittämään juttua hänen kanssaan niin kuin joka päivä. Sitten kattelin, että näyttääpäs se oudolta ja kysyin, ooks kipee vai mikä on? Jäbä oli hetken hiljaa kunnes totes "tuli puhelu kaks minsaa sitten. Faija on kuollu" Mitä oikeesti tohon voi sanoa? Menin aika hiljaseks vaikka erittäin sanavalmis olenkin. Ei vaan oikeen löytynyt sanoja. Hetki siinä sitten juteltiin kunnes ko ihminen lähti kotiin.

Kieltämättä työmotivaatio oli hetken kadoksissa ja sympatiani ko ihmisen puolella. Laitto kyllä taas kelaamaan, että miten nopeesti se elämä voi muuttua. Ja samalla vahvisti myös paljon eräitä omiakin ajatuksia.

--
Life is full of choises.

Avatar
#1990 • • Muussika Guest

SyndroDome, 22.9.2008 23:50:

Jäbä oli hetken hiljaa kunnes totes "tuli puhelu kaks minsaa sitten. Faija on kuollu" Mitä oikeesti tohon voi sanoa? Menin aika hiljaseks vaikka erittäin sanavalmis olenkin. Ei vaan oikeen löytynyt sanoja.

Laitto kyllä taas kelaamaan, että miten nopeesti se elämä voi muuttua.



Niin... ei niitä sanoja löydy kun on tarpeeksi vakava paikka. Tunteet valtaa alaa sen verran. Eikä siinä ole mitään pahaa.

Mä en varmasti osaisi sanoa mitään meidän Henkan kihlatulle tai äidille, ainoastaan halata ja itkeä yhdessä.

Elämä voi todellakin muuttua hetkessä. Ei sellaiseen tarvitsekaan olla olemassa valmiita sanoja.

Huomenna koitan mennä töihin. Onneksi meidän lähiesimies oli ymmärtäväinen ja antoi mulle luvan tuoda surun mukanani, vaikka itse en sitä haluaisi varsinkaan asiakkaiden taakaksi mukaani ottaa. Toisaalta, suru kuuluu elämään, halusimme tai emme.
Freja

Posts: 8,775

#1991 • • Freja Sihteeri
Huonosti nukuttu yö. Liikaa ajatuksia. Ja sit kun nukuin, näin unta yhtä mieltäni jo hetken aikaa askarruttaneesta asiasta, ja se ei todellakaan mennyt niin ku se ois mun mielestä kivasti voinut mennä. Ei, vaan se meni totaalisen katastrofaalisesti.
Puuh.

Huoh. :/

Noh, reilu viikko niin pääsee hetkeks pois ja rentoutuun.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#1992 • • Muussika Guest
Miten ihminen voikin olla ihan rättipoikki, mutta ei siltikään pysty nukkumaan... eikä työnteostakaan oikein tullut mitään. Ajatukset harhailee koko ajan. Kaikista ''mukavinta'' oli se, kun eräältä työntekijältä tuli päivän ensimmäisenä lauseena inhottavaa tiuskintaa. Jätiin suu auki tuijottamaan toisen työkaverin kanssa. Normaalisti ei jaksa välittää, mutta just nyt pienetkin asiat tuntuu aika raskailta. En ees uskalla kuvitella, kuinka raskasta eräillä ihmisillä nyt on...

Odotan pelolla sitä päivää, kun tää oikeasti konkretisoituu. Vaikka hautajaiset on mulle aina tosi rankka paikka, mä toivon pääseväni niihin, koska mä en vieläkään usko tätä todeksi. Ehkä mä sitten uskoisin. Tiedä sitten, haluaisinko... mutta ehkä olisi parempi niin.

Niin moni muukin menettänyt läheisensä taas, ja aivan kamalalla tavalla...

Mihin tää maailma on menossa? Ahistaa niin helvetisti. Nää ei ole iloisia aikoja nyt ollenkaan. :( Niin kamalaa.
Freja

Posts: 8,775

#1993 • • Freja Sihteeri
Jännä juttu, mulla ei oo läheskään kaikkea mitä tällä hetkellä haluisin, tai mitä joskus luulin tarvitsevani, että olisin onnellinen, mutta mä silti oon. Onnellinen siis. Jollakin kummalla tavalla mulla on erittäin hyvä olo.
On vaan sellanen fiilis, että kaikki on hyvin, vaikka kaikki ei ookaan täydellistä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#1994 • • sapeli jokukukamikä?
Blaa, heräsin vähän turhan aikaisin kun tänään on hammaslääkäri ennen duunia ja se onkin tossa ihan lähellä, nyt sit odottelua... *haukottel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Liina

Posts: 161

#1995 • • Liina Ratamurmeli
Oonkohan ollu liikaa töissä, kun rupeen unenpöpperössä tiliöimään ajatuksia ja tekemisiä.. *ding*
Rubicon

Posts: 550

#1996 • • Rubicon
En kai mä nyt ihan tosissani meinaa revetä tupakoimaan taas*igor*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1997 • • Aurinkoneiti
Haluan kirjan, jossa on kuvattu kaikki Suomen linnut.
sapeli

Posts: 11,768

#1998 • • sapeli jokukukamikä?

LiiNa, 25.9.2008 08:16:
Oonkohan ollu liikaa töissä, kun rupeen unenpöpperössä tiliöimään ajatuksia ja tekemisiä.. *ding*



Mä kans näen päiväunilla lähes poikkeuksetta unia rahtikirjoista ja logistiikkaongelmista *eiei* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#1999 • • Freja Sihteeri

sapeli, 26.9.2008 10:46:
---
LiiNa, 25.9.2008 08:16:
Oonkohan ollu liikaa töissä, kun rupeen unenpöpperössä tiliöimään ajatuksia ja tekemisiä.. *ding*

---


Mä kans näen päiväunilla lähes poikkeuksetta unia rahtikirjoista ja logistiikkaongelmista *eiei* *nauru*



ja mä näin viime yönä piiiiiiiitkästä aikaa unta töistä, joka liittyi yhteen juttuun joka mua todellakin eilen rupes vituttamaan. huomaa, että ajattelin sitä vapaa-ajallakin... Muuten oon onneks oppinu jättään työt töihin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#2000 • • Muussika Guest
Mä vaan mietin, että jätkä pääs näköjään heti alkuunsa säätelemään nää ilmat sellaisiksi, että toisivat hieman lohtua. Ennen lauantaita ollu aika runsaasti syysmyräköitä vesisateineen, ja heti lauantaista lähtien aurinko on paistanut joka päivä.

Ruttopuisto oli niin kaunis eilen. <3