viimeksi katsomasi elokuva ja lyhyt arvostelu siitä

510 posts, 26 pages, 186,080 views

Avatar
#261 • • anton Guest

APOCALYPTO

-No Comments..



Juu.. toi oli siis ensikommentti filkan jälkeen. NytQ jonkin aikaa on negatiivia sulateltu, ni kylhän vaakakuppi selkeästi plussan puolelle kallistuu. Odottelin vaan hieman erilaista elokuvaa. Jos Passion (se kohahduttanut Gibsonin kuvaus seimen jälkeisestä elämästä) oli mielestäsi raaka, niin samoilla raiteilla mennään taas. Tosin aavistuksen erimerkkisesti. Kourallinen 'pakollisia' kliseitä maastoutui raitaan varsin mallikkaasti, eikä näin pilannut kerrontaa. Pakko todeta, et Mel setä on joko hullu tai nero. - En tiedä. Mut katsomisen arwoinen pätkä jälleen.

-tjeu!

:1star: :1star: :1star: :1star:
Avatar
#262 • • akir0 Guest
Dungeons&Dragons

joka oliki kunnon b-luokan raina. Mut jaksoin kattoa ku teki mieli nähdä, että mitä klisettä ja paskaa siihe on vielä saatu mukaan. Hyvin oli star warsistaki yritetty ottaa teemoja ja vielä ripata musiikkejakin.

Kaupan päälle loppui ku seinään :)

1,5/5
Avatar
#263 • • Paarma Guest
Breaking And Entering. Anthony Minghella tekee parin-kolmen vuoden välein takuulaadukasta draamaa, ei mitään mullistavaa mutta kaikin puolin varsin katsomiskelpoista. Tämä ei ollut poikkeus, hyvää näyttelijätyötä kautta linjan.

Lisämielenkiintoa toi tieto siitä, että Underworld yhdessä veteraanisäveltäjä Gabriel Yaredin kanssa oli väsännyt leffan scoren joka sekin oli täysin toimiva, ei mitenkään erityisen nerokas mutta tämän jälkeen mielenkiinnolla odottaa miesten seuraavaa leffascorea Danny Boylen tulevaan Sunshine-elokuvaan.

ps. Jos on jäänyt huomaamatta, huomenna 25.2. Tennispalatsin synttäreiden kunniaksi heti puolenyön jälkeen ja koko seuraavan vuorokauden liput kaikkiin leffoihin max. 4e/kpl. Vielä saattaa löytyä haja-/peruutuspaikkoja, itse olen menossa tsekkaamaan kolme pätkää päivän mittaan.
Avatar
#264 • • insertxox Guest
Nacho Libre
Ihan perus jack black pätkä.
Eli siis hyviä läppiä, itse tykkäsin kovasti ja tuli ihan ääneen kovaan naurettua.
Ana de la Reguera huh huh mikä NAINEN :hearts: I am in love :hearts:
Avatar
#265 • • P.Korhonen Guest
Pan's Labyrinth

En tiedä kuinka silmät kiinni Miika on tämän kattonut, mutta mun mielestä helvetin hieno leffa. Harvoin tulee enää nykyään fiilis, että tällaista ei ole ennen tullut nähtyä.

5star.gif
Avatar
#266 • • Timce Guest
Talladega nights - The ballad of Ricky Bobby

TN.jpg

mm.
Will Ferrell
John C. Reilly
Gary Cole
Sacha Baron Cohen
Molly Shannon

Odotuksia oli, mutta olipa skeidaa. Ferrell taisi vetää kohtaukset lukematta käsikirjoitusta ja jostain syystä mulle on vuosien takaa jäänyt tuosta miehestä sellanen "Yes, Ferrell. Täytyypä katsoa."-fiilis, mutta nykyään, mitä miestä on esmes C.O'Brienin showssa nähnyt, niin aika levotonta tuntuu olevan.
Bring back the SNL-Will.

Komediaksi tämä pitää laskea, mutta kertaakaan en nauranut.


:1star:
Avatar
#267 • • djkopernikus Guest
Blood Diamond oli pirun väsynyt ja pitkäveteinen kokonaisuus, Pan's Labyrinth taasen seikkailuelokuvien ei-ystävälle miellyttävä yllätys. Saas nähdä mitä Smokin' Aces tarjoaa sitten seuraavaksi...
Avatar
#268 • • djkopernikus Guest
The Science Of Sleep ::: Mukavan pehmoista katseltavaa maanantai-illan päätteeksi. Kaikki näyttelijät onnistuvat luomaan hienon tarinan, joka pitää katsojan otteessaan koko ajan.
Avatar
#269 • • akir0 Guest
Om Sara

Ruotsalainen leffa, joka kertoo naisen elämästä. Oikeastaan tallensin tän joskus tv1000:lta, koska päähenkilö oli suht pinkeä. Mut olihan toi leffakin ihan hyvä, josko loppu oli leffan tapahtumiin nähden liiankin odotetun kaltainen. Mut suosittelen

3,5/5
Avatar
#270 • • svoo Guest
En muista sen nimee, mut hyvä oli!
Avatar
#271 • • milo Guest
Tideland

"People don't like squirrels in the attic."

Oravat ullakolla eivät ehkä ole kivoja mutta jotain siellä ullakolla olisi parempi olla. En sitten tiedä mitä tämän elokuvan henkilöillä oli ullakolla, tai käsittelikö elokuva edes niitä oravia, jotka mahdollisesti sieltä ullakolta puuttuvat. Ja Gilliam voisi kyllä vähentää taikapähkinöiden syöttämistä omille oravilleen.

En tiedä oliko tämä huono elokuva. En tiedä oliko tämä hyvä elokuva. "V***u, nyt kävelen kyllä ulos täältä!" vs. "Mitä tässä nyt muka voi vielä tapahtua?" Mutta luulen haluavani nähdä Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa.

"Daddy's going little deep sea diving."
Avatar
#272 • • drS Guest

En tiedä oliko tämä huono elokuva. En tiedä oliko tämä hyvä elokuva. "V***u, nyt kävelen kyllä ulos täältä!" vs. "Mitä tässä nyt muka voi vielä tapahtua?"



Aika moni muukin heittänyt vastaavia kommentteja ja niiden myötä on kyllä syntynyt melkoinen hinku nähdä Tideland vaikken Pelosta ja Inhosta yhtään tykännytkään (jostain Grimmin veljeksistä puhumattakaan)
Avatar
#273 • • milo Guest
300

Historiallinen elokuva taistelusta, josta olen joskus kuullut jotain, eli ei voi todentaa yhteneväisyyttä historialliseen esikuvaansa.

Ihan syystäkin K-15, mutta olen kyllä nähnyt esteettisempää tappamista elokuvissa, olisi tähänkin kyllä sopinut paremmin. Ja kun kyse oli Frank Millerin teokseen pohjautuvasta elokuvasta, niin liian vähän Sin City ja liikaa Gladiaattori. Vihaan oikeasti sitä kuorolaulutunnelmointia nyyhkykohtauksissa.

Muuten kyllä erittäin tyylikäs elokuva. Klassista maalaustaidetta, liian pieni kangas.












<ehkäspoiler>
Olisi kyllä voinut loppua tyylikkäästi viimeiseen nuolisateeseen.
</ehkäspoiler>
Avatar
#274 • • LindaGP Guest
Katsoin pari päivää sitten SubTv:llä tulleen Session 9-leffan. Sopivan jännä, mutta en tajunnut loppua. Voisiko joku selittää mulle kuka tappoi kenet ja miksi?

T. tyhmä
Avatar
#275 • • djkopernikus Guest
The Holiday ::: Lällyä yök !!!
Avatar
#276 • • Timce Guest

Katsoin pari päivää sitten SubTv:llä tulleen Session 9-leffan. Sopivan jännä, mutta en tajunnut loppua. Voisiko joku selittää mulle kuka tappoi kenet ja miksi?

T. tyhmä



"Gordo", eli Gordon pärähti, kun vaimo jätti ja tappoi kaikki. Oli kyllä aika outoa tavaraa. Sivujuoni, eli tämä "Sarahin"-tarina oli aika outo ja ilmeisesti oli jollain tavalla kytköksissä Gordon pärähtämiseen, mutta EOS miten. :P
Avatar
#277 • • drS Guest
The Fountain

Huhhuh. Kaunista, hämmentävää, lämmintä, diippiä. Ei oikein ekan katselukerran jälkeen pysty vielä sen kummemmin kommentoimaan. Uskaltaisin kuitenki jo tässä vaiheessa väittää että tänä vuonna ainoastaan Inland Empire saattaa päästä tän kaa samoille leveleille. *****/*****
Avatar
#278 • • phanatic Guest
The Fountain oli jotain aivan käsittämätöntä. Uskomattoman kaunis, surullinen, lämmin, eteerinen. Vieläkin oon puoliks jossain eri maailmassa eilisen jäljiltä. Kiitti Finkkarille että ette ota tota kankaillenne. *****
Avatar
#279 • • Paarma Guest
The Fountain on ollut meikäläisen HD-DVD hankintalistalla jo pitkään, toki mieluusti olisin valkokankaalta katsastanut mutta kun ei niin ei. Toukokuussa julkaistaan kiekko jenkeissä.

Itse tsekkasin viimeksi Wes Andersonin ekan pitkän leffan Bottle Rocket, tämä on jäänyt näkemättä heikon dvd-saatavuutensa johdosta mutta nyt tuli leffakaupassa vastaan ja piti napata mukaan. Ihan helmitavaraahan tämä oli, tunnistettavasti Andersonin omalaatuista tyyliä ex-Devo -kosketinsoittaja/kitaristi Mark Mothersbaugh'n musaa myöten, mukana kaikki kolme Wilsonin veljestä (Andrew vetää tiukan "Future Man"-roolin :D) ja tuttuun tyyliin myös Andersonin entinen vuokraisäntä Kumar Pallana. "-Who is that man? -That's Applejack, come on!"
Avatar
#280 • • drS Guest

The Fountain on ollut meikäläisen HD-DVD hankintalistalla jo pitkään, toki mieluusti olisin valkokankaalta katsastanut mutta kun ei niin ei. Toukokuussa julkaistaan kiekko jenkeissä.



skarppaas ny, nightvisions -festari hoiti homman kotiin :) mutta on tosiaan pakollinen hankinta dvd:näkin.