Fruityloops vai Reason?

3 posts, 1 page, 1,072 views

Avatar
#1 • • Sytrus Guest
Noniin asijaintuntijat, kertokaapas nyt aivan suaraan, kummat on parempia, FL Studiot vai Reasonit? Mikä Reasonissa on niin hyvää? Kuulemma siihen ei saa edes ulkoisia plugineja, toisin kuin FL:ään, ja FL:stä on tullut nyt jo 6. versio. Itse olen näprännyt FL 4:sta vuoden pari ja aikomusta uuteen softaan jo olisi.

PS. Onko Midi-gameport piuha paljonkin huonompi kuin Midi-USB? (Olen vanhanaikainen) :) USB Interface pakko-ostos?
Avatar
#2 • • bulk Guest
Fruittari vs Reason kysymykseen: makuasioita. Toinen äidistä, toinen tyttärestä jne. Itse en perusta kummastakaan. Lataa demot molemmista ja testaa kumpi sopii itsellesi paremmin.

PS. Onko Midi-gameport piuha paljonkin huonompi kuin Midi-USB? (Olen vanhanaikainen) USB Interface pakko-ostos?



Noi MPU-401 -piirit (peliportti-midi) ovat toimineet ihan ookoosti, joten en näe syytä hankkia erillistä midi-interfacea, jos yksi sisään ja yksi ulos riittää.
Avatar
#3 • • Kuytu Guest
Jos olet FL:ää tottunut käyttämään ja se sinulle toimii, niin miksi suotta vaihtamaan. Aivan valtavia muutoksia tuossa kutosessa ei ole neloseen verrattuna, isoimpia ehkä se, että kaikki kanavat voivat toimia sendeinä.

Reasonista tuntuu monet pitävän, mutta itse fruityn käyttäjänä olen kokenut sen hankalakäyttöiseksi. Tottumiskysymys, itse on testattava eri softia ja löydettävä se itselle sopiva.