[Review] Sony PSP

68 posts, 4 pages, 9,236 views

Avatar
#41 • • edn Guest

Sattuuko joku muuten tietämään jotain ulkomaalaista kauppaa josta PSP:n voisi tilattua edes jotenkin kohtuulllisella hinnalla?



"Kohtuullinen" on tietysti kovin suhteellinen käsite, mutta pelkkä PSP irtoaa esim. Verkkokaupasta tai Konsolinetistä alle 150 euron. Parin gigan Memory Stick toki toki nostaa hinnan yli kahden sadan, mutta kyllä noista julkaisun aikaisista summista on alas tultu.

-edn
Avatar
#42 • • :t:c: : : Guest

Jumakekkis! Toi uus kolmos firmware rulaa =) psx:ltä vedetty nyt kehiin gran turismo 2 ja metal gear solid 2 <3



To-del-la-kin! :D Mullakin ollu aika retroilua mm. Resident Evilin, Die Hard Triologyn ja Final Fantasy ykkosen kanssa :) jalkimmaisessa levelit jo parinkympin hujakoilla ja pelituntejakin yli toistakymmenta. Ihan hyvin 16bit grafiikoilla ja muilla, huomaa kuinka se sisalto kuitenkin on se joka ratkaisee..

Odottelen vaan et saa sen PS3:n hyllyyn, sit PSP:n kaytto paasee jalleen kerran ihan uusiin sfaareihin...
Avatar
#43 • • insertxox Guest
Onko porukka ostellut lisälaitteita.
Itse ajattelin ostaa kesällä japanista GPS navigaattorin.
Japanissa ilmestynnyt joulukuussa ja euroopassa ei ole tietoa.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_nitCHViaCU[/youtube]
Avatar
#45 • • akir0 Guest

Onko porukka ostellut lisälaitteita.
Itse ajattelin ostaa kesällä japanista GPS navigaattorin.
Japanissa ilmestynnyt joulukuussa ja euroopassa ei ole tietoa.



Herää kysymys, että löytyykö navigaattorille karttoja eurooppaan?

Mut eipä oo erityisesti lisälaitteita. Näyttösuojan ja pari umd-koteloa joskus ostin, mut molempien käytön oon lopettanu aikaa sitten. Näyttösuojaa käytän kyl, jos psp kulkee repussa. Umd-koteloita taas sattuneesta syystä ei tietty tartte..
Avatar
#46 • • insertxox Guest

Onko porukka ostellut lisälaitteita.
Itse ajattelin ostaa kesällä japanista GPS navigaattorin.
Japanissa ilmestynnyt joulukuussa ja euroopassa ei ole tietoa.



Herää kysymys, että löytyykö navigaattorille karttoja eurooppaan?



Hyvä kysymys, map this ohjelma käyttää google karttaa joten kyllä helsinki näkyy kai?
Avatar
#49 • • akir0 Guest
Ja 4gt muistikortteja saapi alta 60euron!
Avatar
#50 • • :t:c: : : Guest
8 giganen sen nykyaan olla pitaa :)
Avatar
#51 • • insertxox Guest

Onko porukka ostellut lisälaitteita.
Itse ajattelin ostaa kesällä japanista GPS navigaattorin.
Japanissa ilmestynnyt joulukuussa ja euroopassa ei ole tietoa.



Herää kysymys, että löytyykö navigaattorille karttoja eurooppaan?

Mut eipä oo erityisesti lisälaitteita. Näyttösuojan ja pari umd-koteloa joskus ostin, mut molempien käytön oon lopettanu aikaa sitten. Näyttösuojaa käytän kyl, jos psp kulkee repussa. Umd-koteloita taas sattuneesta syystä ei tietty tartte..



No niin muutama viikko sitten tultuani japanista lähti gps navigaattori mukaan psp:hen

Nyt olen viikon säätännyt mapthis ohjeman kanssa.
Ja lopputulos toimiva paketti. :)

Kävin juuri ajamassa ja toimii ihan kiitettävästi googlemapin kartalla.
Avatar
#52 • • akir0 Guest
Ei saatanan saatana. Luminesissä 959k pistettä. Olin jo varma, että nyt napsahtaa se miljoona rikki..
Avatar
#53 • • :t:c: : : Guest

Ei saatanan saatana. Luminesissä 959k pistettä. Olin jo varma, että nyt napsahtaa se miljoona rikki..



mika level?
Avatar
#54 • • akir0 Guest

Ei saatanan saatana. Luminesissä 959k pistettä. Olin jo varma, että nyt napsahtaa se miljoona rikki..



mika level?



En muista, reilusti yli 200 kuitenki. Jossain 800kilopisteen kohdaltahan mennään ilmeisesti loppuun asti samalla nopeudella, mutta level taitaa vaihtua.

Taas edessä samat 2 ekaa tuntia tota ilman mitään haastetta ja sit lopussa toivotaan, ettei keskittyminen herpaannu. Mulla on kaikki viimeset 5 peliä menny yli 800k:n.
Avatar
#55 • • Fusione Guest
Oma enkkani on vasta jotain 850.000 luokkaa. Voiko Luminesissa päästä edes miljoonaan? Ainakin tästä kuvasta päätellen ei mene yli:

1_lumines999999_1.jpg
Avatar
#56 • • akir0 Guest

Oma enkkani on vasta jotain 850.000 luokkaa. Voiko Luminesissa päästä edes miljoonaan? Ainakin tästä kuvasta päätellen ei mene yli:



Juu, ei siis voi päästä vaan 999 999 on maksimit ja sen jälkeen avautuu viimeinen teema. Tarkotin toki, että olis saanu ton vihdoin täyteen ja ois voinu lopettaa koko pelin pelaamisen (ja siitä unien näkemisen) ikuisiksi ajoiksi :)
Avatar
#57 • • Fusione Guest
OK. Itselläkin vilisee palikat silmissä parin tunnin session jälkeen ;)
Avatar
#58 • • akir0 Guest
Nooh, nytki on peli tossa tauolla, jossa tällä hetkellä ~860k pistettä. Josko vaikka tällä kertaa hermo pitäisi loppuun saakka..
Avatar
#59 • • akir0 Guest

Nooh, nytki on peli tossa tauolla, jossa tällä hetkellä ~860k pistettä. Josko vaikka tällä kertaa hermo pitäisi loppuun saakka..



lumines999999.jpg

Menihän se viimein! Peliaikaakin sopivat reilu 3h.
Avatar
#60 • • Fusione Guest
Jes! Kolmeen tuntiin ei täällä ole varaa joten odotellaan seuraavaa reissua ;)