Episodi III

79 posts, 4 pages, 11,417 views

Avatar
#2 • • pie Guest
olkoon vaikka mikä leffa niin en menis teltan kanssa lippuja jonottamaan
Avatar
#3 • • drS Guest

olkoon vaikka mikä leffa niin en menis teltan kanssa lippuja jonottamaan



en mäkään, mut kello herättää huomenna 7.55 :)
Avatar
#4 • • Paarma Guest
Olin perinteiden mukaan viimeisen yön "jonossa" elin tultiin noin 21 aikaan Tennarin jonon hännille, ja lopulta jonotusnumeron käteen saatuani lapu näytti numeroa 424. Kävin tsekkaamassa aikani kuluksi leffat Hide and Seek (klo 24:35), Kung-Fu Hustle (klo 02:00) ja The Jacket (klo 04:30), näistä ainoa leffa jonka olisin normaaleissa olosuhteissa katsonut oli KFH joka olikin palkitsevin yön ohjelmistosta, muut oli jo trailereiden perusteella perushuttua.

Mutta olin silti tyytyväinen kokemuksesta, nyt on episodit ja LOTRit jonotettu, seuraava franchise joka moisen liikahduksen saa meikäläisessä aikaan saa tosissaan yrittää jotain aivan uutta. Ensi-ilta-jonotus RIP 2005.
Avatar
#5 • • drS Guest
jees, jos joku haluaa t:reen plevna 2 00.03 näytökseen mennä, ni ois 6 ylimääräistä lippua -> onnistuin sittenkin saamaan vielä plevna ykköseenkin paikat.

privaa saa laittaa!
Avatar
#6 • • Juki54 Guest

jees, jos joku haluaa t:reen plevna 2 00.03 näytökseen mennä, ni ois 6 ylimääräistä lippua -> onnistuin sittenkin saamaan vielä plevna ykköseenkin paikat.

privaa saa laittaa!



Kerros ny tietämättömälle koska tuo ensi-ilta taas olikaan?
Vois lippu kiinnostaa nääs.
Avatar
#7 • • miikkaL Guest

Steve Spielberg kehui kyynelehtineensä leffan loputtua.



Ai niinkuin ET:n lopussa? :crybaby:

Itse en kauheasti oikein odota. Onhan nämä jatkot olleet niin paljon huonompia kuin 4-6 episodit. Toki tämän odotan olevan paras näistä kolmesta uudistuotannosta, mutta mitään klassikkoa lienee turha odottaa..
Avatar
#8 • • trakkerterrorist Guest
käyn katsomas leffan joskus tai sitten en
Avatar
#9 • • drS Guest

Kerros ny tietämättömälle koska tuo ensi-ilta taas olikaan?
Vois lippu kiinnostaa nääs.



tostaina 19.5. klo 00.03, ja selvennökseksi vielä omaan postiin että mulla on siis 6 ylimääräistä lippua varattuna, eikä lunastettuna.. ota juki tarsemiin yhteyttä asian tiimoilta, se multa jo kyseli tosta.
Avatar
#11 • • miikkaL Guest

Ylistäviä arvosteluja on nyt sadellut yllättävän paljon parin päivän
sisään...

tässä yksi

ja toinen...

...ja kolmas



Ohoh, odotukset kasvoi kyllä nyt aika paljon :eek: :)
Avatar
#12 • • Heads Guest
Rotten Tomatoes:ta näkee toki lisääkin
noita arvosteluja...

Hyvältä näyttää, ja nyt vaan odottelemaan tota yönäytöstä :hearts:
(ilmeisesti näyttää olevan vielä muutama lippu jäljellä Tennispalatsin ensimmäisiin näytöksiiin)
Avatar
#13 • • Ricke Guest

(ilmeisesti näyttää olevan vielä muutama lippu jäljellä Tennispalatsin ensimmäisiin näytöksiiin)


Lippuja pitäisi kyllä olla saatavilla, onhan kaikki 14 salia käytössä ensimmäisessä näytöksessä. Ite varasin eilen liput pikkusaliin aivan keskelle. Episode 2:sen maailman ensi-iltaan tultiin 10min ennen leffan alkua ja saatiin myös liput keskelle pientä salia.
Avatar
#14 • • milo Guest
Pakkohan Episodi III:sta on kirjoittaa ylistäviä arvosteluja. Se ei yksinkertaisesti voi olla huono, kun kerran Jar Jar Binksille on pakko tapahtua jotain. Henk.koht. toivon jonkinmoista kohtaamista valomiekan kanssa mutta todennäköisemmin se muuttaa takaisin Naboohon.
Avatar
#15 • • master bator Guest

...Binksille on pakko tapahtua jotain. Henk.koht. toivon jonkinmoista kohtaamista valomiekan kanssa



:D

Joo-o... Mä en oikein jaksa innostua ko. leffasta. Episodi I:n kävin katsomassa leffassa, episodi II:n katsoin vasta sitten kun äippä oli ostanut sen vhs:nä. Kaipa tuokin joskus vuoden päästä tulee katsottua...
Avatar
#16 • • ville Guest
pitää ottaa harkintaan. tosin kaks ekaa oli niin tuubaa että pelkästään sen takia tämän voisi katsoa vasta kotona.

nykysin pitää olla jotain tosi erikoista, että jaksaa leffateatteriin asti vaivautua. viimeisin oli kill bill vol 2.
Avatar
#17 • • Hugo Guest
Lippu varattuna \o/ Kyllähän tätä pitää mennä katsomaan. Ainaki trailerin perusteella luvassa enempi "tähtiensotamaista" ryskettä ja räminää ;) Todennäköisesti tämä on ihan viihdyttävä, mutta episodit IV, V ja VI ovat kyllä jo niin superlegendaarisia, että epäilen vahvasti tämän yltämistä samalle tasolle.
Avatar
#19 • • pachaboy Guest

(ilmeisesti näyttää olevan vielä muutama lippu jäljellä Tennispalatsin ensimmäisiin näytöksiiin)


Lippuja pitäisi kyllä olla saatavilla, onhan kaikki 14 salia käytössä ensimmäisessä näytöksessä. Ite varasin eilen liput pikkusaliin aivan keskelle. Episode 2:sen maailman ensi-iltaan tultiin 10min ennen leffan alkua ja saatiin myös liput keskelle pientä salia.



Kinopalatsiin( http://www.kinopalatsi.fi )löytyy vielä lippuja 0:03 yönäytökseen kumpaakin isoon 1&2-saliin :) Paljon paljon paremmat kuin Tennarin pikkusalit!
Avatar
#20 • • Ricke Guest
Hieman offtopic..

Kinopalatsiin( http://www.kinopalatsi.fi )löytyy vielä lippuja 0:03 yönäytökseen kumpaakin isoon 1&2-saliin :) Paljon paljon paremmat kuin Tennarin pikkusalit!


Tästä oon eri mieltä, tennarin pikkusalit on aina olleet mun mieleen! Tietty isoissa saleissa on myös fiilistä ja kuvalla kokoa, mutta pikkusalien saundi kuullostaa paremmalle.