Pori Jazz 2005

22 posts, 2 pages, 2,669 views

Avatar
#1 • • Zakka Guest
Tsekkailin Jazzien nettisivuja, tällanen pisti heti silmään...

la 23.7.2005
Aika : 20:00-01:00
Esiintyjät:
Louie Vega & His Elements Of Life
Giant Robot
Blacknuss

Liput : 20 eur

Louie Vega näyttäs esiintyvän seuraavana päivänä myös
isoimmalla Arenalla.

Lisäksi Jazzeilla soittaa ainakin Sun Ra Arkestra, niille pitää
saada Jimi Tenor lämppäriksi :D
Avatar
#2 • • Loopy Guest
Lauryn Hill
    23.7.2005 >> Kirjurinluoto Arena >> 58 eur
Avatar
#3 • • Båssanova Guest
It's getting hot in here, yeah. Vega ja Hilli kuulostaa kyllä sen verran kovilta, että tänne varmaan pitää suunnata. :cool:
Avatar
#4 • • Lucy Luke Guest
Giant Robot on mun juttu :cool:
Avatar
#5 • • cajwirman Guest
Mä en ainakaan mene enään koskaan koko jazziin, täynnä keksi-ikäistä junttia jotka kerran vuodessa ovat muka niin helvetin musiikki/taide hemmoja/tätejä että. Sitten vaan örvelletään kännissä ja tapellaan ja itketäänja etuillaan jonoissa koska ollaann euroopan omistajia(etkö tajua kuka mä oon) eurocardit heiluen.

Jos elvis tulis niin sit vois ehkä mennä, muuten ei koskaan enään.

Elitistinen näyttäytymispaikka sanon minä

jag har talat
Avatar
#6 • • mrt Guest

Mä en ainakaan mene enään koskaan koko jazziin, täynnä keksi-ikäistä junttia jotka kerran vuodessa ovat muka niin helvetin musiikki/taide hemmoja/tätejä että. Sitten vaan örvelletään kännissä ja tapellaan ja itketäänja etuillaan jonoissa koska ollaann euroopan omistajia(etkö tajua kuka mä oon) eurocardit heiluen.

Jos elvis tulis niin sit vois ehkä mennä, muuten ei koskaan enään.

Elitistinen näyttäytymispaikka sanon minä

jag har talat



Eikös Pori olekaan tunnetuin Eurooppalainen kaupunki :D
Avatar
#7 • • inkkari Guest
Mulla ainakin on ollut aina Porissa hemmetin hauskaa, niin päiväpiknikillä Kirjurilla kuin iltahäppeningeissäkin. Enkä ole itkenyt enkä tapellut eikä ole eurocardia (amex kylläkin). Keski-ikäinen olen kyllä jo, mutta seurailen kyllä musaskeneä ihan täällä Helsingissäkin ja osittain myös ihan työn takia... Mun mielestä tollaset elitismipuheet on vähän höpönlöpöä, mun mielestä on jees että Pori kokoaa eri-ikäisiä musadiggareita rennosti kokoon.
Avatar
#8 • • inkkari Guest
Ja tänä vuonna ainakin tuo Louie Vega kiinnostaa!
Avatar
#9 • • Herman Prime Guest
Jos vain intistä pääsen, Loui Vegaa pitää ehdottomasti tulla kuunteleen.
Eikä mitään helvetin Jamie Cullumii, vittu olisivat voineet jättää se nrj hit awardseille. "Frank Sinatramainen tulkinta" - my ass. *katkera*
Avatar
#10 • • cajwirman Guest

Mulla ainakin on ollut aina Porissa hemmetin hauskaa, niin päiväpiknikillä Kirjurilla kuin iltahäppeningeissäkin. Enkä ole itkenyt enkä tapellut eikä ole eurocardia (amex kylläkin). Keski-ikäinen olen kyllä jo, mutta seurailen kyllä musaskeneä ihan täällä Helsingissäkin ja osittain myös ihan työn takia... Mun mielestä tollaset elitismipuheet on vähän höpönlöpöä, mun mielestä on jees että Pori kokoaa eri-ikäisiä musadiggareita rennosti kokoon.



pori kokoaa eri ikäisiä juntteja kokoon ryyppääään ja tappelemaan.

älä dokaa ens kerral niin paljoa niin huomaat
Avatar
#11 • • inkkari Guest

Mulla ainakin on ollut aina Porissa hemmetin hauskaa, niin päiväpiknikillä Kirjurilla kuin iltahäppeningeissäkin. Enkä ole itkenyt enkä tapellut eikä ole eurocardia (amex kylläkin). Keski-ikäinen olen kyllä jo, mutta seurailen kyllä musaskeneä ihan täällä Helsingissäkin ja osittain myös ihan työn takia... Mun mielestä tollaset elitismipuheet on vähän höpönlöpöä, mun mielestä on jees että Pori kokoaa eri-ikäisiä musadiggareita rennosti
kokoon.



pori kokoaa eri ikäisiä juntteja kokoon ryyppääään ja tappelemaan.

älä dokaa ens kerral niin paljoa niin huomaat




KIITOS VINKISTÄ. Tosin oma alkoholinkäyttöni on erittäin kohtuullista niin Porissa kuin muuallakin! Eli se, että mulla on ollut siellä kivaa, ei kyllä johdu siitä että olisin aina kännissä, ehkä mulla vaan on positiivisempi elämänasenne kuin sulla?
Avatar
#12 • • cajwirman Guest
[

KIITOS VINKISTÄ. Tosin oma alkoholinkäyttöni on erittäin kohtuullista niin Porissa kuin muuallakin! Eli se, että mulla on ollut siellä kivaa, ei kyllä johdu siitä että olisin aina kännissä, ehkä mulla vaan on positiivisempi elämänasenne kuin sulla?[/quote]

no i think its called happy oblivia...
Avatar
#13 • • Dr.Phibes Guest
Urban Sax olis muuten kova mukku ne on luodolla ja musta ne EI tosiaan toimi ulkona....
Avatar
#14 • • R2 Guest


pori kokoaa eri ikäisiä juntteja kokoon ryyppääään ja tappelemaan.

älä dokaa ens kerral niin paljoa niin huomaat



Miten toi kuulostaa ihan Meripäiviltä?? No oli miten tai b, aion vakaasti hankiutua paikalle, Vega pitää nähdä. Eikä mua estä känniset keski-ikäset, kaks parin kuukauden ikästä onki sit jo pahempi..
Avatar
#15 • • Aulis_G Guest
Niinkuin ennenkin, Soulive! :hearts:
Avatar
#16 • • kukaan Guest

Mä en ainakaan mene enään koskaan koko jazziin, täynnä keksi-ikäistä junttia jotka kerran vuodessa ovat muka niin helvetin musiikki/taide hemmoja/tätejä että. Sitten vaan örvelletään kännissä ja tapellaan ja itketäänja etuillaan jonoissa koska ollaann euroopan omistajia(etkö tajua kuka mä oon) eurocardit heiluen.

Jos elvis tulis niin sit vois ehkä mennä, muuten ei koskaan enään.

Elitistinen näyttäytymispaikka sanon minä

jag har talat



Plus kaiken tän lisäksi tuntuu ettei se paikka ole mitään jazzia nähnytkään. En tosin ole käynyt siellä, joten en sen paremmin tiedä, mutta kun noita esiintyjälistoja katselee niin...

Nimimerkillä jos elvis tulis
Avatar
#17 • • lauri Guest


Plus kaiken tän lisäksi tuntuu ettei se paikka ole mitään jazzia nähnytkään. En tosin ole käynyt siellä, joten en sen paremmin tiedä, mutta kun noita esiintyjälistoja katselee niin...



Mut kommentti oli silti aika pätevä. Mun mielestä vermon ravit muistuttaa enemmän vedonlyöntitapahtumaa, kuin hevosrallia.
Avatar
#18 • • Roz Guest

Jos vain intistä pääsen, Loui Vegaa pitää ehdottomasti tulla kuunteleen.
Eikä mitään helvetin Jamie Cullumii, vittu olisivat voineet jättää se nrj hit awardseille. "Frank Sinatramainen tulkinta" - my ass. *katkera*



Ajattelin itseasiassa mennä katsomaan Jamie Cullumia. Törkeen kovaa kamaa. NRJ Hit - kamaa? Nou komments ;)
Avatar
#19 • • Transistor Guest

Mä en ainakaan mene enään koskaan koko jazziin, täynnä keksi-ikäistä junttia jotka kerran vuodessa ovat muka niin helvetin musiikki/taide hemmoja/tätejä että. Sitten vaan örvelletään kännissä ja tapellaan ja itketäänja etuillaan jonoissa koska ollaann euroopan omistajia(etkö tajua kuka mä oon) eurocardit heiluen.

Jos elvis tulis niin sit vois ehkä mennä, muuten ei koskaan enään.

Elitistinen näyttäytymispaikka sanon minä

jag har talat



Plus kaiken tän lisäksi tuntuu ettei se paikka ole mitään jazzia nähnytkään. En tosin ole käynyt siellä, joten en sen paremmin tiedä, mutta kun noita esiintyjälistoja katselee niin...

Nimimerkillä jos elvis tulis


Pari vuotta ollut tuolla Jazzin tuotannossa töissä ja laskenut nuo musiikkityylit ja esiintyjät /prosentit, esim. paljonko jazz-musaa ja sitten tuota muuta musiikkia, eli menee aika tarkalleen 50/50. Ihmiset ei vain ota tässä huomioon noita pienenpiä venueita joita on koko Jatsien ajan menossa ympäri kaupunkia. Kannattaisi tutustua paremmin tai jopa käydä ennenkuin lähtee kommentoimaan.
Avatar
#20 • • zAo Guest
Louie Vega :heart: