mobiblu dah-220 kasetti-mp3soitin.

4 posts, 1 page, 1,134 views

Avatar
#1 • • J-P Guest
iskipä eilesen aamulehden valo-liitteestä (4.3.2005) silmään pikkujuttu otsikon mukaisesta mp3-soittimesta.

kyseessä on siis c-kasetin muodossa oleva mp3-soitin, jota käytetään tavallisen c-kasetin tapaan: ladataan soittimen muistiin musiikkia ja työnnetään "kasetti" soittimeen.

koska en omista autossani cd-soitinta, moinen vaikutti pahuksen kiinnostavalta laitteelta. hintaa näyttäisi olevan ~150e/256mb muistilla oleva soitin. eli halvempi kuin mp3-levyjä ymmärtävä cd-soitin. ja ennenkaikkea katu-uskottavampi :)

onhan niitä pikkuplugi-ckassu-adaptereita, mutta ainakin niissä mihin olen itse tutustunut, se "äänipää" on todella herkkä liikeelle (eli joutuu käytännössä joka kerta koneeseen uudelleen laitettuna säätämään uudelleen). lisäksi tuohon dah-220:n ei tarvi erillistä soitinta, vaan se toimii myös perinteisenä mp3-soittimena (ja myös fm-radiona ja usb-muistina). huitsinkätsää!

onko kellään kokemusta ko. vekottimesta ja varsinkin: mistä suomessa sitä voisi ostaa? google löysi nopsasti katsottuna 2myyntipaikkaa maailmasta, toinen australiasta ja toinen briteistä (ja sielläkin ennakkomyyntinä)...
Avatar
#2 • • Roz Guest
Itse ostin tommoisen Sonyn CD-walkmanin (D-NE300) mikä soittaa MP3:ja ja maksaa nykyään jotain 89-105 euroa. Eihän se tietysti ihan yhtä kuuli ole mutta toimii ja puskurimuistia on runsaanlaisesti.
Avatar
#3 • • jarier Guest
Itse ostin taannoin Lidlistä tollasen kannettavan cd-soittimen joka soittaa mp3:t , mukana tuli c-kasetti-adapteri ja tais maksaa 35eur. Toimii :)
Avatar
#4 • • whuf. Guest
Mun silmään kans tarttu se juttu siitä soittimesta :hearts:
Oikeestaan pelkästään sen retromeiningin takia. Jännä vehje silti. C-KASETIN TAPPAJA! :hah:

Tai joo.. ehkä vaan viimenen naula siihen arkkuun.
:laugh: