korg ea-1 synkkaaminen reasonin kanssa?

7 posts, 1 page, 1,615 views

Avatar
#1 • • näköradiomies Guest
joo tiedän että midillä pitäs moisen tapahtua mutta en saa sitä luuppia korgista pyörimään kun painan reasoninsta play nappulaa.. :crybaby:
korttina mulla on koneessa emun 1212m joten midi sisään ja ulos löytyy..
cubase sx saan soitettua midin kautta korgia mut sama juttu sen loopin kans..ku oishan tuo ihan jees jos sais ne ea:n omat filtteri automaatiot noihin synajuttuihin mukaan myös :scared:

nii että kertokaapas mulle että mitä pitäis tehä vai kyselenkö mahdottomuuksia..
et pitääkö esim.ea:sta laittaa jotain muitakin juttuja päälle ku vaan oikea midikanava..

Ps. etin vastaavaa topikkia mut en löytäny, joten pyydän valmiiks anteeksi ylläpidolta jos olenkin väärässä......
Avatar
#2 • • pakana Guest
Luulen et vastaus löytyy lukemalla, vaikkapa Korgin ja Reasonin manuaaleista.
Avatar
#3 • • näköradiomies Guest
juuh..niin varmasti käviski jos ne manuaalit ois edes enkuks mut eieiei..
saksaksi.. :crybaby:
Avatar
#5 • • Miikka Guest

joo tiedän että midillä pitäs moisen tapahtua mutta en saa sitä luuppia korgista pyörimään kun painan reasoninsta play nappulaa.. :crybaby:
korttina mulla on koneessa emun 1212m joten midi sisään ja ulos löytyy..
cubase sx saan soitettua midin kautta korgia mut sama juttu sen loopin kans..ku oishan tuo ihan jees jos sais ne ea:n omat filtteri automaatiot noihin synajuttuihin mukaan myös :scared:

nii että kertokaapas mulle että mitä pitäis tehä vai kyselenkö mahdottomuuksia..
et pitääkö esim.ea:sta laittaa jotain muitakin juttuja päälle ku vaan oikea midikanava..

Ps. etin vastaavaa topikkia mut en löytäny, joten pyydän valmiiks anteeksi ylläpidolta jos olenkin väärässä......



Siis tarkotat et haluut EA-1:n sekkarrin synkattua Reasonin kanssa vai?
Avatar
#6 • • anbz Guest
Eli haluat Reasonista midi outin kautta ohjata Korgia? Reason ei (ainaka mun tietoni mukaan) osaa lähettää midi outtia.
Avatar
#7 • • näköradiomies Guest
joo ei enää mitään..huomasin itsekkin että riison ei lähetä midiouttia vaan se pitiki tehä sillai päin et laitoinki ea:n midisisään tuloon ja playtä pitiki painaa easta eikä riisonista..ja johan lähti synkkaamaan :hearts:

cubasen ja ean saman kaltaisesta toiminnasta mulla ei oo mitään hajua mut eiköhän se sielt taas vastaan tuu joskus ku koklaa kaikkee mahdotonta.. :)