Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 502,568 views

rose

Posts: 1,047

#561 • • rose vakaasti epävakainen
Oon nyt ihan parin yön sisällä nähny ihan uudenlaisia unia. Pari yötä sitten näin unen, jossa olin ekaa kertaa tietoinen siitä että olin unessa. Aika siistii! Ja nyt oon nähnyt tosi iloisia ja selkeitä unia. Just äskeisessä oli joku ihana balettiesitys ja maalasin vesiväreillä *hihu* Ja lopussa olin talvella leikkipuistossa sellasessa puisessa isossa linnan näkösessä telineessä, millanen on Porissa yhdessä puistossa. Liukumäki oli ihan paras vähän jäisenä, kun se luisti portille asti!

--
TwistedLife™ Amusement Park

alphamagic

Posts: 3,628

#562 • • alphamagic
Olin tuossa viikko takaperin käymässä savossa, siellä näin unta et olin miun vanhan yläasteen juhlasalissa. Siellä oli esiintymässä Evanessence ja ne halus esiintyy mustikkakiisselissä. Siis silleen et sitä oli tuhansia litroja lattialla ja miun piti heittää sitä niitten päälle kun ne pyyti. Ja se kiisseli oli liian laihaa et se ois näyttäny hyvältä joten miun piti jäykentää sitä vehnäjauhoilla ja sit se laulaja oli et ei riitä, vielä paksumpaa ja se käski heittää sitä kiisselii niitten bändiläisten päälle, ittensä myös.

Oli aamulla taas niin vitun fiksu olo *lmao*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

alphamagic

Posts: 3,628

#563 • • alphamagic
Aa ja samana yönä kun yllä, olin ollu tietämättäni Big Brotherissa. Se, miks en muistanu sitä, johtu siitä et join siellä kokoajan päärynäsiideriä. Miut oli häädetty ekana koska vittuilin ja haistattelin kaikille *nauru*
Katoin siinä unessa itteeni telkkarista ja noloilin, vittu et on pää terve!

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

nomic

Posts: 4,120

#564 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
taas vaihteeksi painajaisia.

kaikkien läheisten ruumiit on aseteltu pöydille ja pöytien yläpuolella roikkuu jokin suuri metallipallo. Se tipahtaa yhtäkkiä ja murskaa kaikkien päät ja herään paniikkikohtaukseen.
oooo

Posts: 1,249

#565 • • oooo

nomic, 26.10.2006 18:50:
taas vaihteeksi painajaisia.

kaikkien läheisten ruumiit on aseteltu pöydille ja pöytien yläpuolella roikkuu jokin suuri metallipallo. Se tipahtaa yhtäkkiä ja murskaa kaikkien päät ja herään paniikkikohtaukseen.



Tutulta kuulostaa..
Dneya

Posts: 1,464

#566 • • Dneya Sizkolizko.
Se on ihan mielenkiintosta kun näkee yöllä unta x, ja itkee siinä unessa. Sitten kun yhtäkkiä havahtuu todellisuuteen ja on oikeesti kyynelet poskella, ja yhtä paha mieli kun siinä unessa niiin *uuh*
Joutu kyl viime yönä etsimään ihan nenäliinan ja herättelemään itsensä kunnolla ennen kun uskalti taas laittaa silmät kiinni. Ettei vaan se sama uni jatkuisi. *poks*

--
The greatest hazard in life is to risk nothing.

Bio

Posts: 4,429

#567 • • Bio The Bullies / Pinky
Mä olen nyt pidemmän aikaa jo nukkunut todella huonosti n. kerran viikossa.. sillee et pyörii sängyssä johonkin aamu 4-5 saakka ja näkee sellast houreunta, et on puoliks hereil ja tajuu koko ajan et se on unta. Hitto ku sit ei siit pääse irtikään vaan hajoo vaan siin unes.. just viime yönä oli tälläinen valvominen. Oon kokeillu nousta ylös, juoda jotain ja sit koittaa uudestaan, mut sama homma jatkuu.. prkl.. eikä oo ees täyskuu..
RPS

Posts: 23

#568 • • RPS janari
Jännittävintä on nukahtaa niin, että kuulokkeista tulee samalla trancea tms., sillä silloin unista vasta mielenkiintoisia tuleekin. Mutta mikäpä siinä, kyllähän kallioilla kirmaavat jalattomat seeprat ovat näkemisen arvoisia. *vink*

Apteekin kautta kotiin lepäämään..
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#569 • • WiljamiDzay Nyypiö
Joo eli nyt on luvassa vauhtia ja vaarallisia tilanteita..

Uni alkaa jossain vankileirityyppisessä ympäristössä, jossa Eddie Murphy perustaa nazipuolueen. Kansallissosialistikavereineen sortavat sitten vähemmistöjä (havaitsin jo unessa pienen epäkohdan tässä *ding*).
Jossain vaiheessa kävin unessa tapaamassa erästä Joensuulaista tuttavaa, mutta sitten palasin tarkastelemaan Murphyn touhuja, joissa olikin edetty jollekin aavikolle aarrejahtiin (Indiana Jones, anyone?). Aavikkokylään ilmestyy Bill Pullman, joka lupautuu lähteä jahdistamaan Murphya ja sen puoluetovereita jonkun porukan toimeksiannosta.
Uni päättyy siihen, kun Pullman on ylittämässä viidakossa rotkoa kaatunutta puunrunkoa/köysisiltaa pitkin (siinä oli se runko, mutta jossain vaiheessa siihen ilmestyi myös ne köydet), jolloin Murphy ilmestyy viidakosta macheten kanssa ja alkaa katkoa köysiä. Tämän johdosta se puunrunko retkahtaa puolittain rotkoon ja Pullman jää siihen roikkumaan.

Oli aika jänskä uni, jatko-osaa odottelen jo kuumeisesti.. *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Marjo

Posts: 1,796

#570 • • Marjo pupuTupuna
Mä näen aika usein unia, joissa mä lennän. Pari yötä sitten osasin taas lentää ja tällä kertaa pääsin sitä korkeammalle, mitä lujempaa samalla lauloin.
Avatar
#571 • • ALIEN Guest
Entisessä kodissani olin, 10.kerroksessa. Katselin veljeäni joka oli alhaalla.. Näkymä oli kaunis, tyyni, Pitsku, Konala, Maltsu, Kantsu näkyivät ikkunasta.. Kummallinen valo. ZOMG!!! Vitun iso ufo oli talojemme yläpuolella. Kuulin omituisen äänen ja talo romahti. Kek! :D
Avatar
#572 • • Norb Guest
Aarg, näin edellis yönä siistii vampyyri unta, mut sit kimin kuorsaus herätti mut!! Eihän se sit tietenkään jatkunut, vaik laitoin korvatulpat..
Bio

Posts: 4,429

#573 • • Bio The Bullies / Pinky
Kolmas kerta jo kun näin tän unen.
Eli ollaan menos kaapelille bileisiin. Sisäänpääsyssä kauheet jonot, hävitän lipun ja kaverit. Kuitenkin pääsen jotenkin sisään. Sisäl on ihan outoja ihmisiä, kavereita ei näy missään vaiks kuin kiertelen. Yhdel areenal soi jotain europoppia (esim. erotic *igor*), toisella suomidancea.. Lopuks päädyn johonkin tunkkaseen kellariin jossa soi rnb/rap-musaa. Huh.. kamala uni.
KooKie

Posts: 4,338

#574 • • KooKie aka. Petress Pan

Bio, 13.11.2006 15:15:
Yhdel areenal soi jotain europoppia (esim. erotic *igor*), toisella suomidancea.. Lopuks päädyn johonkin tunkkaseen kellariin jossa soi rnb/rap-musaa. Huh.. kamala uni.



HUH! Onneks mun painajaisissa vaan mun kaikki läheiset kuolee ja mua kidutetaan leikkaamalla sormet pois jne. Mitä vaan, kunhan mun ei tarvitse unissani kuunnella populäärimusiikkia. :D

No tosiasiassa mun unet on ihan sairaan mässyjä, koska useimmiten tiedostan uneksivani ja pystyn siten ohjailemaan tapahtumia. Yhdessä unessa oltiin esimerkiksi pikkuveikkani kanssa läheisellä pururadalla, jonka metsiköissä vaani hirviö. Siinä sitten tajusin, ett untahan tämä on, joten kuvittelin, että asutaan avaruusaluksella, joka sädettää meidät kyytiinsä siitä just, ennen kuin tää hirviö hyökkää. Sitten siellä aluksella toki oli vain hyvännäköisiä miehiä ja... noh... niin. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Loose Grip

Posts: 330

#575 • • Loose Grip
Aika jännä tapaus sattui tässä pari vuotta sitten opiskellessani Virroilla. Heräsin unessa ja katselin kämppää, joka näytti ihan samalta kuin normaalistikin herätessäni paitsi huoneen nurkassa seisoi isä vainaani ja katseli minuunpäin. No vähän aikaa katselin siinä että mitäs nyt tapahtuu ja olo oli jotenkin vaivaantunut. Sitten totesin isälleni napakkaan sävyyn siinä unessa, että kerro asiasi tai mene pois. Sitten se häipyi. Muistin unen vielä aamullakin kristallin kirkkaasti.
RainChild

Posts: 909

#576 • • RainChild

KooKie, 13.11.2006 15:29:
---
Bio, 13.11.2006 15:15:
Yhdel areenal soi jotain europoppia (esim. erotic *igor*), toisella suomidancea.. Lopuks päädyn johonkin tunkkaseen kellariin jossa soi rnb/rap-musaa. Huh.. kamala uni.

---


HUH! Onneks mun painajaisissa vaan mun kaikki läheiset kuolee ja mua kidutetaan leikkaamalla sormet pois jne. Mitä vaan, kunhan mun ei tarvitse unissani kuunnella populäärimusiikkia. :D

No tosiasiassa mun unet on ihan sairaan mässyjä, koska useimmiten tiedostan uneksivani ja pystyn siten ohjailemaan tapahtumia. Yhdessä unessa oltiin esimerkiksi pikkuveikkani kanssa läheisellä pururadalla, jonka metsiköissä vaani hirviö. Siinä sitten tajusin, ett untahan tämä on, joten kuvittelin, että asutaan avaruusaluksella, joka sädettää meidät kyytiinsä siitä just, ennen kuin tää hirviö hyökkää. Sitten siellä aluksella toki oli vain hyvännäköisiä miehiä ja... noh... niin. :D



Hehe.. mä muistan kyl kans tämmösen yhden tapauksen, kun välillä tajuu, et pelkästään nukkuu. Joku aika ennen tätä olin juuri lukenut unien ohjailusta. Unessa marssin joidenkin ihmisten mukana sotaan Suomea kohti. Sitten tajusin, että se on pelkkää unta ja ajattelin itseni jo perille, kun ei ollut kiva tarpoa lumessa. Sitten hokasin, et ei helvata tähän on ihan hyvän hetken haaskausta *nauru* ja aloin juuri havitella mielikuvaa Brad Pittistä...... Kun kaverini kännykkä soi ja heräsin siihen *nyyh* *senkin*

--
Rainchild is back home

Bio

Posts: 4,429

#577 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

KooKie, 13.11.2006 15:29:
HUH! Onneks mun painajaisissa vaan mun kaikki läheiset kuolee ja mua kidutetaan leikkaamalla sormet pois jne.



Tollaset on kans mun yleisiä unia :D Mun ehdoton suosikki on ku mut tungetaan lihamyllyyn ja herään siin vaihees ku jalat on jo jauhelihana *igor* Sit myös silloin tällöin tajuan et oo unes ja sit voi tehä kaikkee kivaa.
asdf

Posts: 3,155

#578 • • asdf

RainChild, 13.11.2006 16:42:
-klips-



Julmaa *nauru* Itellekin monesti käynyt samalla tavalla, että just sen herkullisimman kohdan lähestyessä herään ties mihin, ja turhaan sitä yrittää enää pakottaa ittensä takaisin uneen ja siihen hetkeen :( Toisaalta muutaman kerran oon siinä onnistunutkin, ja voi sitä oloa kun tajuaa että vihdoinkin kukaan ei häiritse mua ja Colin Farrellia *plur*
Amuck

Posts: 2,396

#579 • • Amuck dub-i-dub
Lucid-unia. Mäkin haluaisin osata. Kerran melkein onnistuin: näin unta tytöstä, joka tajusi näkevänsä unta, ja laittoi lehdet kasvamaan koivuihin. Sitten heräsin.

Viime yönä unessani klubbarin äm avautui forumilla, koska hänen mielestään oli epäreilua, että hänen sivutyötään arvosteltiin julkisesti niin töykein sanakääntein, ajattelematta miltä hänestä saattaa tuntua. Äm toimi siis Voittopotin juontajana. Hänen mielestään erityisen julmaa oli se, että hänen persoonaansa vastaan hyökättiin, vaikka hän teki vain työtänsä, ja kiukkuisena vakuutti että Voittopotin juontaminen on ihan yhtä hyvää työtä kuin mikä tahansa, ja että tietynlainen hysteerinen pirteys kuuluu olennaisena osana toimenkuvaan.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

KooKie

Posts: 4,338

#580 • • KooKie aka. Petress Pan
Noissa Lucid-unissa on se hyvä puoli, että painajaisia näkee _todella_ harvoin. Kaikki ennalta pelottavalta vaikuttavat unet voi kääntää mielensä mukaiseksi, koska unessaan voi usein manipuloida kaikkia unessa olevia henkilöitä ja ohjailla näitä - ei vain sitä henkilöä, johon samaistuu. Mä muistan uneni lähes aina, mikä on todella kivaa - niille voi aina sitten naureskella kavereiden kanssa. Viime yönä tosin näin todella ahdistavan unen entisestä parhaasta kaveristani, jota en ollut nähnyt yli ½ vuoteen - tänään sitten törmäsin häneen ja lähdetään kahville kohtapuoliin. Spooky. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!