Tähän väliin *hissimusiikkia*..
..koska allekirjoittanut harrastaa tauotonta repeilyä :happyroll:
:king: Mii
49 posts, 3 pages, 9,222 views
South Park on ehkä paskinta läppää ikinä. Se nauratti ekan jakson ajan ja sitten olikin jo kierrätysvitsiä...Paskaa.
Toisaalta oikean elämän keskusteluissa heitetyt mustan huumorin kukat toimii aina. :)
Oho, huomaa ettet oo paljoo jaksanu ajatuksella niitä jaksoja katsoa. Esim.
'Cartman's silly hate crime' on aika vahva kannanotto :) Niitä kannattaa
katsoa se ajatus mielessä, että ne tekijät ja käsikirjoittajat on oikeasti
aika fiksuja. Siinä on yleensä pikkasen enemmänkin ideaa kun oksentaminen
ja kakan heittäminen.
Sarjan jaksot on ihan ok, mut tää South Park-leffa (Bigger, Longer & Uncut) menee vähän yli.. saddamin ja pirun gay-häröilyt, tai siis kun sitä pääsee kattoo muksutkin, jotka ottaa mallia ja alkaa käyttää kirosanoja (ihan kun ne ei muutenkaan käyttäis). mut kuitenkin..
Olen PERSOONALLINEN.
Helvetin hyvä sarja kaikin puolin. Muhun uppoaa oivaltavuuden lisäksi myös noi järjettömät läpänheitot.. Ja hahmot on poikkeuksetta helvetin hauskoja :D
tarkotatko et muksuist tulee hömoi ku ne tsiigaa sen vai ?ja ei kai kukaan 7v käy yksin leffas..joku kauniit ja rohkeat on paljon turmiollisempi lapsosille ku southpark__
ja mun mielest south park on hiton hyvä sarja, mut ei vaan sovi pienimmille.. mun mielipide..
Senpä takia se tuleekin yhdentoista nurkilla. En kyl silti uskois, et ala-asteikäiset sais tosta paljookaan irti, kun ei niitä läppiä tajua ihan helposti.